Quoteverkloterquote:
Fhaquote:
auchquote:Op zondag 14 februari 2010 19:12 schreef sararaats het volgende:
ik heb een blauwe kont van een val in de sneeuw
quote:Op zondag 14 februari 2010 19:16 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Jouwn vriend slooft zich uit! klasse! Daar kan DM nog het een en ander van leren.
Hij wou me niet eens een liefdevolle pm sturen vandaag:N
Geniet ervan dus!
smakelijk Fhaquote:
weer een blauwe erbijquote:Op zondag 14 februari 2010 19:34 schreef DaMart het volgende:
De KSC heeft er weer een mod bij!.
Versterking op V&A
feli kerelquote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het bewijs dat de mods hier tegen me zijn
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou zit je in de crew he, nu begint het omhoogneuken pas
whehehequote:
Ik zal het onthouden! Volgend jaar zeg ik nog maar 1 dag wat liefs tegen je, en dat is 14 februari 2011, en de rest van het jaar niet, want dan telt het blijkbaar toch nietquote:Op zondag 14 februari 2010 19:16 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Jouwn vriend slooft zich uit! klasse! Daar kan DM nog het een en ander van leren.
Hij wou me niet eens een liefdevolle pm sturen vandaag:N
Geniet ervan dus!
En pak het boek 'multiquoten voor spamdummies er eens bij!'.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo ook weer klaar met MPGen en nou koffie
pas je op dat je die vluchtheuvel van sara niet tegenkomquote:
Die heuvel van sara ga ik met een wijde boog omheenquote:Op zondag 14 februari 2010 20:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
pas je op dat je die vluchtheuvel van sara niet tegenkom
in deze layout gaat dat nietquote:Op zondag 14 februari 2010 20:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
En pak het boek 'multiquoten voor spamdummies er eens bij!'.
maar wel rustig hequote:Op zondag 14 februari 2010 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die heuvel van sara ga ik met een wijde boog omheen
Ik blijf hopenquote:
Ach, zo lief ben je toch ook nog niet tegen me geweest en je weet het he: You can't miss what you've never had.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden! Volgend jaar zeg ik nog maar 1 dag wat liefs tegen je, en dat is 14 februari 2011, en de rest van het jaar niet, want dan telt het blijkbaar toch niet.
begin je nou eindelijk de vrouwen te begrijpenquote:Op zondag 14 februari 2010 20:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden! Volgend jaar zeg ik nog maar 1 dag wat liefs tegen je, en dat is 14 februari 2011, en de rest van het jaar niet, want dan telt het blijkbaar toch niet.
Halloquote:Op zondag 14 februari 2010 20:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik blijf hopen![]()
Hallo iedereen
pinguin ookquote:Op zondag 14 februari 2010 20:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik blijf hopen![]()
Hallo iedereen
Hey GFquote:Op zondag 14 februari 2010 20:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
begin je nou eindelijk de vrouwen te begrijpen
Ik heb toch al aardig wat lieve woorden gepost in de KSC en per PM gestuurd naar je. Of ben je die nu alweer vergeten?quote:Op zondag 14 februari 2010 20:21 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ach, zo lief ben je toch ook nog niet tegen me geweest en je weet het he: You can't miss what you've never had.
Dus hier heb je mij niet mee hoor!!![]()
![]()
![]()
Mja, het werd eens tijd hequote:Op zondag 14 februari 2010 20:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
begin je nou eindelijk de vrouwen te begrijpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |