Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
ze hadden ook niks gevraagd in het vorige topicquote:Op zondag 14 februari 2010 18:20 schreef DaMart het volgende:
Wiki is bijgewerkt. Vorige topic staat er nu ook in!
wat?quote:
Je hebt maar 15 topics moeten wachten hoor... het wordt eerder tijd voor een MPG-topic... de laatste was bijna 40 topics geledenquote:Op zondag 14 februari 2010 18:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
eindelijk weer een nieuw topic van DM
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks van vandaag tot en met 18:07 uur
01. 076 Giertje
02. 073 suikertaartje
03. 056 DaMart
04. 035 goldfinger1963
05. 030 --Tweety--
06. 021 marcb1974
07. 017 Symphonic
08. 015 indahnesia.com
09. 014 friemelaar
10. 011 Dr_Flash
11. 005 Pheno
12. 003 Marijkezwolle
13. 002 BrandX
die verzaakt de laatste tijd wel vakerquote:Op zondag 14 februari 2010 18:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt maar 15 topics moeten wachten hoor... het wordt eerder tijd voor een MPG-topic... de laatste was bijna 40 topics geleden.
Die hangen op een groot scherm in gf's peeskamertje.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:27 schreef Giertje het volgende:
waar kan je die statistieken zien dan?
leuk om te weten dattie nu tegen mijn naam op nummer 1 aan zit te kijkenquote:Op zondag 14 februari 2010 18:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die hangen op een groot scherm in gf's peeskamertje.
whehehequote:Op zondag 14 februari 2010 18:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die hangen op een groot scherm in gf's peeskamertje.
staat in de OPquote:Op zondag 14 februari 2010 18:27 schreef Giertje het volgende:
waar kan je die statistieken zien dan?
your welcomequote:
Blauw van de kou of van de pijn?quote:Op zondag 14 februari 2010 19:12 schreef sararaats het volgende:
ik heb een blauwe kont van een val in de sneeuw
Hay vogeltjequote:
Jouwn vriend slooft zich uit! klasse! Daar kan DM nog het een en ander van leren.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Hay vogeltje![]()
Ik heb geen ideeVriend is zich aan het uitsloven dus ik hoef lekker niks te doen behalve het straks op te eten
quote:Op zondag 14 februari 2010 19:16 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Jouwn vriend slooft zich uit! klasse! Daar kan DM nog het een en ander van leren.
Hij wou me niet eens een liefdevolle pm sturen vandaag:N
Geniet ervan dus!
pijn.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:13 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Blauw van de kou of van de pijn?
Aaahw arme jijquote:Op zondag 14 februari 2010 19:16 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Jouwn vriend slooft zich uit! klasse! Daar kan DM nog het een en ander van leren.
Geniet ervan dus!
Ohw, hoe heb je dat voor elkaar gekregen? En kan je nu dan niet eens fatsoenljk zitten?quote:
Haha, das inderdaad niet handig. Maar hij doet zn best, en daar gaat het om!quote:Op zondag 14 februari 2010 19:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Aaahw arme jij
Ja ik vind het ook liefHet is alleen een beetje jammer dat hij eigenlijk nooit kookt en dat hij het dus voor elkaar krijgt om met welk gerecht dan ook een uur bezig te zijn
Ah, leef jij ook nog?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zondag 14 februari 2010 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah, leef jij ook nog?Ik dacht ik kom je even soenuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
ik liep nochtans heel traag door de sneeuw maar had de vluchtheuvel niet gezienquote:Op zondag 14 februari 2010 19:18 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ohw, hoe heb je dat voor elkaar gekregen? En kan je nu dan niet eens fatsoenljk zitten?
het blijft een kweekvijver hierquote:Op zondag 14 februari 2010 19:34 schreef DaMart het volgende:
De KSC heeft er weer een mod bij!.
Versterking op V&A
17 mods komen Fha en mij in bedwang houdenquote:
Het bewijs dat de mods hier tegen me zijnquote:Op zondag 14 februari 2010 19:34 schreef DaMart het volgende:
Versterking op V&A
Nou zit je in de crew he, nu begint het omhoogneuken pasquote:Op zondag 14 februari 2010 20:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het bewijs dat de mods hier tegen me zijn
Nah, van gamescrew word je geen mod. Niet als het aan die haatdragende mods hier ligtquote:Op zondag 14 februari 2010 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou zit je in de crew he, nu begint het omhoogneuken pas
Nee hoor, geen behoefte aanquote:Op zondag 14 februari 2010 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is je pielemuis al schraal?quote:Op zondag 14 februari 2010 20:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor, geen behoefte aan
Ik ben al blij als mijn lief ongesteld is, dan heb ik een paar dagen rust
Pheñoquote:Op zondag 14 februari 2010 19:34 schreef DaMart het volgende:
Versterking op V&A
Quoteverkloterquote:
Fhaquote:
auchquote:Op zondag 14 februari 2010 19:12 schreef sararaats het volgende:
ik heb een blauwe kont van een val in de sneeuw
quote:Op zondag 14 februari 2010 19:16 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Geniet ervan dus!
smakelijk Fhaquote:
weer een blauwe erbijquote:Op zondag 14 februari 2010 19:34 schreef DaMart het volgende:
Versterking op V&A
feli kerelquote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het bewijs dat de mods hier tegen me zijn
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
whehehequote:
Ik zal het onthouden! Volgend jaar zeg ik nog maar 1 dag wat liefs tegen je, en dat is 14 februari 2011, en de rest van het jaar niet, want dan telt het blijkbaar toch nietquote:Op zondag 14 februari 2010 19:16 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Geniet ervan dus!
En pak het boek 'multiquoten voor spamdummies er eens bij!'.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo ook weer klaar met MPGen en nou koffie
pas je op dat je die vluchtheuvel van sara niet tegenkomquote:
Die heuvel van sara ga ik met een wijde boog omheenquote:Op zondag 14 februari 2010 20:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
pas je op dat je die vluchtheuvel van sara niet tegenkom
in deze layout gaat dat nietquote:Op zondag 14 februari 2010 20:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
En pak het boek 'multiquoten voor spamdummies er eens bij!'.
maar wel rustig hequote:Op zondag 14 februari 2010 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die heuvel van sara ga ik met een wijde boog omheen
Ik blijf hopenquote:
Ach, zo lief ben je toch ook nog niet tegen me geweest en je weet het he: You can't miss what you've never had.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden! Volgend jaar zeg ik nog maar 1 dag wat liefs tegen je, en dat is 14 februari 2011, en de rest van het jaar niet, want dan telt het blijkbaar toch niet.
begin je nou eindelijk de vrouwen te begrijpenquote:Op zondag 14 februari 2010 20:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden! Volgend jaar zeg ik nog maar 1 dag wat liefs tegen je, en dat is 14 februari 2011, en de rest van het jaar niet, want dan telt het blijkbaar toch niet.
Halloquote:Op zondag 14 februari 2010 20:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik blijf hopen![]()
Hallo iedereen
pinguin ookquote:Op zondag 14 februari 2010 20:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik blijf hopen![]()
Hallo iedereen
Hey GFquote:Op zondag 14 februari 2010 20:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
begin je nou eindelijk de vrouwen te begrijpen
Ik heb toch al aardig wat lieve woorden gepost in de KSC en per PM gestuurd naar je. Of ben je die nu alweer vergeten?quote:Op zondag 14 februari 2010 20:21 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ach, zo lief ben je toch ook nog niet tegen me geweest en je weet het he: You can't miss what you've never had.
Dus hier heb je mij niet mee hoor!!![]()
![]()
![]()
Mja, het werd eens tijd hequote:Op zondag 14 februari 2010 20:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:21 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ach, zo lief ben je toch ook nog niet tegen me geweest en je weet het he: You can't miss what you've never had.
Dus hier heb je mij niet mee hoor!!![]()
![]()
![]()
Vrouwen begrijpenquote:Op zondag 14 februari 2010 20:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Ik mis nog een band en een vriendin, maar verder gaat alles goed.quote:
Ze waren blijkbaar niet bijzonder genoeg om te herinneren.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb toch al aardig wat lieve woorden gepost in de KSC en per PM gestuurd naar je. Of ben je die nu alweer vergeten?.
[..]
Mja, het werd eens tijd he.
tweetyquote:Op zondag 14 februari 2010 20:23 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Hey GFEn nee, hij snapt dr niets van geloof ik.
Waarom zou ik dan vandaag wat liefs sturen, als je het toch meteen weer vergeet?quote:Op zondag 14 februari 2010 20:26 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ze waren blijkbaar niet bijzonder genoeg om te herinneren.
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrouwen begrijpen![]()
Dat je het probeertSimpele
aww heel graag GF, ik voel me weer geliefdquote:Op zondag 14 februari 2010 20:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tweety
mag ik dan jou valentijn zijn [ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrouwen begrijpen![]()
Dat je het probeertSimpele
Als jij mij vandaag op 14/2 iets leuks had gestuurd, had ik dat voor altijd onthouden!quote:Op zondag 14 februari 2010 20:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom zou ik dan vandaag wat liefs sturen, als je het toch meteen weer vergeet?.
Ik heb je iets leuks gestuurdquote:Op zondag 14 februari 2010 20:29 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Als jij mij vandaag op 14/2 iets leuks had gestuurd, had ik dat voor altijd onthouden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet ik dit accepteren? VInd het niet echt speciaal namelijkOp naar de sterren en daar voorbij!
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb je iets leuks gestuurd.
i know (and so does the rest)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op naar de sterren en daar voorbij!
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:29 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
aww heel graag GF, ik voel me weer geliefd
Speltip #1: kies de juiste layout.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in deze layout gaat dat niet![]()
plus dat deze pc dan weer raar gaat doen als ik het toch probeer
Die vluchtheuvel van sararaats heeft iedereen al gezien, maar toch bedankt.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
pas je op dat je die vluchtheuvel van sara niet tegenkom
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:31 schreef --Tweety-- het volgende:
Zojuist PM van iemand ontvangen:ik zou het weigerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet ik dit accepteren? VInd het niet echt speciaal namelijk
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
daarom multiquote jij ook zoveelquote:
quote:
Ik spam dan ook geen 3~4 of zelfs meer berichten achter elkaar, het grote verschil.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daarom multiquote jij ook zoveel
zij zelf nietquote:Op zondag 14 februari 2010 20:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die vluchtheuvel van sararaats heeft iedereen al gezien, maar toch bedankt.
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik spam dan ook geen 3~4 of zelfs meer berichten achter elkaar, het grote verschil.
En je reageert ook niet op élk berichtquote:Op zondag 14 februari 2010 20:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik spam dan ook geen 3~4 of zelfs meer berichten achter elkaar, het grote verschil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |