quote:
Dat krijg je dus als je op elk bericht wil reageren zonder gebruik te maken van multiquotesquote:Op zondag 14 februari 2010 21:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
je hebt toch gelijk gehad Pheno![]()
[..]
in 1 uur tijd 31 posts is GF waardigquote:Op zondag 14 februari 2010 21:09 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Hmm na al dat gepost nog steeds op nr 5.
Volgens mij moet ik echt de GF gaan uithangen om hogerop te komen in de KSC
Duh, wij weten al lang dat je een fok!post obsessie hebt. Nu jij nog.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
je hebt toch gelijk gehad Pheno![]()
[..]
als ik het moet uitleggen verklaart het alles alquote:
Ik zal jou voor de toekomst als het ultieme KSC voorbeeld gebruiken dan! In de hoop ooit eens net zo goed als jou te worden!quote:Op zondag 14 februari 2010 21:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in 1 uur tijd 31 posts is GF waardig
Doe dat maar niet. Een spamhannes is al genoeg.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:13 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik zal jou voor de toekomst als het ultieme KSC voorbeeld gebruiken dan! In de hoop ooit eens net zo goed als jou te worden!
Ik heb geloof ik nog nooit een multiquote gedaan. Ik reageer gewoon op wat ik zie! (lees)quote:Op zondag 14 februari 2010 21:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat krijg je dus als je op elk bericht wil reageren zonder gebruik te maken van multiquotes.
en jouw geheugen is ook niet al te bestquote:Op zondag 14 februari 2010 21:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat krijg je dus als je op elk bericht wil reageren zonder gebruik te maken van multiquotes.
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in deze layout gaat dat niet![]()
plus dat deze pc dan weer raar gaat doen als ik het toch probeer
Dan zak je wel op mijn favoriete-vogel-lijst hoor. Dan staat Pheno ineens weer bovenaan!quote:Op zondag 14 februari 2010 21:13 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik zal jou voor de toekomst als het ultieme KSC voorbeeld gebruiken dan! In de hoop ooit eens net zo goed als jou te worden!
Probleem, dat doet gf ook, maar hij leest te veel. Of hij denkt wat te lezen.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:14 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik nog nooit een multiquote gedaan. Ik reageer gewoon op wat ik zie! (lees)
(dat was alleen om GF zijn ego te strelen hoor) Ik heb het toch veel te druk met school om alle dagen flink te lopen spammen.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Doe dat maar niet. Een spamhannes is al genoeg.
Dan kies je een andere lay-out, zoals Pheno al heel wijs suggereerde!quote:Op zondag 14 februari 2010 21:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en jouw geheugen is ook niet al te best![]()
[..]
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:13 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik schrok alquote:Op zondag 14 februari 2010 21:15 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
(dat was alleen om GF zijn ego te strelen hoor) Ik heb het toch veel te druk met school om alle dagen flink te lopen spammen.
En jij bereidwilligheid om in te dammen is ook kut:quote:Op zondag 14 februari 2010 21:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en jouw geheugen is ook niet al te best![]()
[..]
quote:
Zo, ben ik nu weer nr1?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zak je wel op mijn favoriete-vogel-lijst hoor. Dan staat Pheno ineens weer bovenaan!
alsof ik dat nog niet heb geprobeerdquote:Op zondag 14 februari 2010 21:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan kies je een andere lay-out, zoals Pheno al heel wijs suggereerde!
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:15 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
(dat was alleen om GF zijn ego te strelen hoor) Ik heb het toch veel te druk met school om alle dagen flink te lopen spammen.
En dat lukt je niet. Toch een beetje belgquote:Op zondag 14 februari 2010 21:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alsof ik dat nog niet heb geprobeerd
huh?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
En jij bereidwilligheid om in te dammen is ook kut:
[..]
Och, wij weten hoe dat gaat hequote:Op zondag 14 februari 2010 21:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Duh, wij weten al lang dat je een fok!post obsessie hebt. Nu jij nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
op deze pc nietquote:Op zondag 14 februari 2010 21:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dat lukt je niet. Toch een beetje belg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |