daarom is hij ook geen modquote:Op zondag 14 februari 2010 20:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
En je reageert ook niet op élk bericht.
Als dat de hoofdreden om mod te worden is had je Danny al van zijn A troon gestoten :")quote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:31 schreef --Tweety-- het volgende:
Zojuist PM van iemand ontvangen:Ach, vergeet niet van wie het komt he. Misschien is dit voor hem wel topniveauSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet ik dit accepteren? VInd het niet echt speciaal namelijk
stupidity has become as common as common sense was before
Ja, daarom vroeg ik het ook even, jullie zitten stukken langer in de KSC dan ik, dus zullen jullie DM wel wat langer kennen!quote:Op zondag 14 februari 2010 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, vergeet niet van wie het komt he. Misschien is dit voor hem wel topniveau
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus eigenlijk vind je dat jij mod zou moeten zijn?.
normaal kan hij wel beterquote:Op zondag 14 februari 2010 20:41 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ja, daarom vroeg ik het ook even, jullie zitten stukken langer in de KSC dan ik, dus zullen jullie DM wel wat langer kennen!
nope niet echt trek inquote:Op zondag 14 februari 2010 20:39 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Wil jij geen mod worden dan?
(zou DM al jaloers zijn?)
Wiequote:Op zondag 14 februari 2010 20:41 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ja, daarom vroeg ik het ook even, jullie zitten stukken langer in de KSC dan ik, dus zullen jullie DM wel wat langer kennen!
zou dat echt zijnquote:Op zondag 14 februari 2010 20:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je niet op elk bericht in de KSC reageert, houd je zo een paar uur per dag over!
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks van vandaag tot en met 20:07 uur
01. 081 Giertje
02. 073 suikertaartje
03. 063 DaMart
04. 047 goldfinger1963
quote:
Aww how cute!quote:Op zondag 14 februari 2010 20:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
normaal kan hij wel beter![]()
maar hij zal verlegen worden van je
op plaats 5quote:
Oh die. Ja, die komt hier af en toe langs.quote:
kijk ik maak het weer goed tussen julliequote:
He, de avond is nog jong. De nacht ook in jouw gevalquote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bovenaan mijn lijst met favoriete vogels.
ZIe, zelfs jij kan aardig doen!quote:Op zondag 14 februari 2010 20:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bovenaan mijn lijst met favoriete vogels.
GF: relatiebureau magnifique!quote:Op zondag 14 februari 2010 20:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kijk ik maak het weer goed tussen jullie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |