"Eerst lijmen, dan naaien".quote:
dat is meestal na middernachtquote:Op zondag 14 februari 2010 20:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, de avond is nog jong. De nacht ook in jouw gevalnormaal leg je er al 50 in voor 4:00, met gemak
Ik weet niet of DM een gouden vinger heeftquote:
sssssttttttttttquote:
quote:
En toch gaan we altijd naar dezelfde KSC-meets!quote:Op zondag 14 februari 2010 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet niet of DM een gouden vinger heeftNog nooit gemeet, laat staan in een sauna.
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet niet of DM een gouden vinger heeftNog nooit gemeet, laat staan in een sauna.
Pien wel! Die heeft hem zelfs vastgehoudenquote:Op zondag 14 februari 2010 20:56 schreef OA het volgende:
DM heeft geen gouden vinger. Ik heb zelfs die gouden vulpen nergens gezien.
Die laatste was wel leuk jaquote:Op zondag 14 februari 2010 20:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
En toch gaan we altijd naar dezelfde KSC-meets!
je bedoelt de HOAX KSC-meetsquote:Op zondag 14 februari 2010 20:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
En toch gaan we altijd naar dezelfde KSC-meets!
Ehm, tsjah, geen idee eigenlijk, en ik weet ook niet of ik dat wel wil weten.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
OAquote:Op zondag 14 februari 2010 20:56 schreef OA het volgende:
IEUWquote:Op zondag 14 februari 2010 20:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Pien wel! Die heeft hem zelfs vastgehouden.
Zelfs niet na zijn laatste lieve PM?quote:Op zondag 14 februari 2010 20:58 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ehm, tsjah, geen idee eigenlijk, en ik weet ook niet of ik dat wel wil weten.
Heey OAquote:Op zondag 14 februari 2010 20:56 schreef OA het volgende:
je bedoelt je vulpenquote:Op zondag 14 februari 2010 20:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
De geluksvogel. Toch?quote:Op zondag 14 februari 2010 20:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
hmm, daar moet ik even over nadenken, in de laatste PM deed DM in elk geval een poging tot lief doen.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zelfs niet na zijn laatste lieve PM?
quote:
quote:
Ontdekkingsreis, klinkt spannend!quote:Op zondag 14 februari 2010 21:00 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Ik plan momenteel een ontdekkingsreis, dus alles gaat goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |