Ik heb er vrijwel niks van meegekregen dit jaarquote:Op zondag 14 februari 2010 14:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier op de ijsbaan gooien ze er ook af en toe een carnavalskrakert tussendoor.
The horror![]()
Jullie zouden zo'n heerlijk stel zijnquote:Op zondag 14 februari 2010 14:12 schreef oh-oh het volgende:
Leuk voor Cat die TT, die staat nu in de vrieskou de optocht te kijken, en Bamba en Ml vieren het ook.
Je bent zo heerlijk verdraagzaam en liefdeloos he
Boer!quote:Op zondag 14 februari 2010 14:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga zometeen trouwens wel de optocht hier op tv kijken, gewoon omdat ik wil zien hoe de reacties zijn van de mensen, over de praalwagens...
Hijs echt mn type niequote:Op zondag 14 februari 2010 14:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jullie zouden zo'n heerlijk stel zijn
Liever een boer dan een lul zoals jijquote:
Ja dag, HIJ begintquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meisjes plagen, kusjes vragen...jeweettochquote:
Ze moet me nietquote:Op zondag 14 februari 2010 14:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Meisjes plagen, kusjes vragen...jeweettoch
quote:Op zondag 14 februari 2010 14:17 schreef Loveless85 het volgende:
Zitten er hier nog soppers op die kerel van Twilight?Ik ken hem niet, maar wat een rare allergie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weer es wat anders dan noten of aarrrrbeien
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
quote:Op zondag 14 februari 2010 14:20 schreef DanseMacabre het volgende:
Jip is er! Autorit ging goed.. Hier thuis vindt ie het nog een beetje eng maar hij komt wel echt naar me toe om een aai te krijgen.
Das zonde van het werk jaquote:Op zondag 14 februari 2010 14:21 schreef oh-oh het volgende:
Ik weet ook niet wie het is.
Ik wilde vandaag mn ramen es lappen maar dat is echt geen doen als het sneeuwt he
quote:Op zondag 14 februari 2010 14:20 schreef DanseMacabre het volgende:
Jip is er! Autorit ging goed.. Hier thuis vindt ie het nog een beetje eng maar hij komt wel echt naar me toe om een aai te krijgen.
Ga je nu weer zitten slijmen?quote:Op zondag 14 februari 2010 14:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das zonde van het werk ja![]()
Wel nobel van je
Binnen neem ik aan?quote:Op zondag 14 februari 2010 14:21 schreef oh-oh het volgende:
Ik weet ook niet wie het is.
Ik wilde vandaag mn ramen es lappen maar dat is echt geen doen als het sneeuwt he
Ik hou gewoon van jequote:Op zondag 14 februari 2010 14:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ga je nu weer zitten slijmen?
Beetje gespleten persoonlijkheidje heb je he
MAK AAN HÉquote:Op zondag 14 februari 2010 14:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ga je nu weer zitten slijmen?
Beetje gespleten persoonlijkheidje heb je he
Ik doe altijd binnen en buiten tegelijk , dus tis alles of niksquote:Op zondag 14 februari 2010 14:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Binnen neem ik aan?
Dat kan toch wel?
Buiten zou ik idd ff niet aan beginnen dan![]()
Hier by den wegh geen sneeuw!
Voor buiten heb ik een glazenwassert, binnen doe ik zelf.quote:Op zondag 14 februari 2010 14:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik doe altijd binnen en buiten tegelijk , dus tis alles of niks
Mijn honden mogen niet meer op de vensterbanken vanwege die gore natte neuzen tegen die ramenquote:Op zondag 14 februari 2010 14:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Voor buiten heb ik een glazenwassert, binnen doe ik zelf.
Eerst maar ff wachten tot Baileys van z'n niezerij af is, anders blijf ik bezig
Je hebt van Sjon toch ook een brave, eerlijke, goeie kerel gemaaktquote:Op zondag 14 februari 2010 14:25 schreef oh-oh het volgende:
Ll, je kan echt beter professionele hulp gaan zoeken.
Ik ga mn vingers daar niet aan branden hoor
Daar ben ik nog mee bezig, en die is niet half zo kansloos als jijquote:Op zondag 14 februari 2010 14:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hebt van Sjon toch ook een brave, eerlijke, goeie kerel gemaakt
Ik pis niet onder de bankquote:Op zondag 14 februari 2010 14:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar ben ik nog mee bezig, en die is niet half zo kansloos als jij
Dat zou dr ook nog bij moeten komenquote:
Ik ging al winnen. Dan wel het ferrari rijden maar toch.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Jipster![]()
Gaat vast goed komen![]()
Haaaai Greys![]()
Ik heb toch een poging gedaan voor het vliegen?
Ga ik winnen?
Ja he? Ja toch? Toch? Ja? He?
IK MAG NIET MEEDOEN!quote:Op zondag 14 februari 2010 @ 15:16 schreef Greys het volgende:
Gaat er dan NIEMAND hier een poging doen om Ferrari rijden te winnen?
Of zelf vliegen? Etentje in een grot? Indoor skydiven?
Maar verder vind ik je lief hoorquote:Op zondag 14 februari 2010 @ 16:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
IK MAG NIET MEEDOEN! [afbeelding]
Lust ze alle soorten Gourmet, van die hele kleine blikjes?quote:Op zondag 14 februari 2010 16:17 schreef MissBliss het volgende:
Ja
Ik ben maar overgestapt op Gourmet, want het lekkere, dure spul uit de dierenwinkel was binnen 2 dagen op(waren ook maar 4 blikjes hoor, 1 met tonijn met kwarteleitjes en ook nog wat erwtjes, wtf
)
Maar ze eet goed dus
Ze had net wel een prutoog, maar ik denk dat die verkoudheid van haar sowieso nooit helemaal weg zal gaan.
quote:Op zondag 14 februari 2010 16:17 schreef MissBliss het volgende:
Ja
Ik ben maar overgestapt op Gourmet, want het lekkere, dure spul uit de dierenwinkel was binnen 2 dagen op(waren ook maar 4 blikjes hoor, 1 met tonijn met kwarteleitjes en ook nog wat erwtjes, wtf
)
Maar ze eet goed dus
Ze had net wel een prutoog, maar ik denk dat die verkoudheid van haar sowieso nooit helemaal weg zal gaan.
Die dingen zeker mee naar de Pulitzer-prijsquote:Op zondag 14 februari 2010 16:20 schreef Greys het volgende:
Ik heb echt lekker een ongelofelijk wijvenboek liggen lezen in bad
Het zijn drie boeken in één, met de welluidende titels:
Lust of Last?
Hoe hot is cool?
Dreamgirl!
Nou, als dát geen literatuur is weet ik het ook niet meer!
Ja, toch wel de groetjes?quote:Op zondag 14 februari 2010 16:20 schreef Loveless85 het volgende:
Ik geef Mips weleens die AH Excellent blikjes, vallen ook prima in de smaak
Greys, je krijgt de groetjes van d'r
Nou he?quote:Op zondag 14 februari 2010 16:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die dingen zeker mee naar de Pulitzer-prijs![]()
Ja we werden een beetje gedisst door Mips. Die had echt zoiets van 'Je komt hier om 0230u binnenstormen, je maakt me wakker, je neemt een vreemd mens mee, en dan verwacht dat vreemde mens OOK nog dat ik kunstjes ga doenquote:Op zondag 14 februari 2010 16:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, toch wel de groetjes?
Want ze liet me mooi voor joker staan met die piepmuis daar boven bij jou
Ik neem voor Mips ook wel wat blikjes Gourmet mee volgende keer.
Boor blieft wel Gourmet, maar alleen maar twee smaken
Ik heb nog niet alle soorten geprobeerd, maar de meeste lust ze wel.quote:Op zondag 14 februari 2010 @ 16:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Lust ze alle soorten Gourmet, van die hele kleine blikjes?
Want daar heb ik nog een hele berg van en Boor moet het niet
Kan ik jou daar blij mee maken?
Ja, raar hequote:Op zondag 14 februari 2010 @ 16:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
Hier krijgen ze ook altijd Gourmet; die kleine Mousse-blikjes.
Vinden ze heerlijk![]()
En kwarteleitjes...WTF![]()
Ik vond het ook wel typisch, ik had niet opgelet in de winkel. Maar ik ben al lang blij als ze eetquote:Op zondag 14 februari 2010 @ 16:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh ja, dat zijn die Gourmet-specials.
Die krijgen ze hier niet heur, denk dat ze liever vlees/vis hebben dan spinazie
Wel jammer dat jij dan geen kunstjes ging doen ipv Mipsquote:Op zondag 14 februari 2010 16:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja we werden een beetje gedisst door Mips. Die had echt zoiets van 'Je komt hier om 0230u binnenstormen, je maakt me wakker, je neemt een vreemd mens mee, en dan verwacht dat vreemde mens OOK nog dat ik kunstjes ga doen'
En geef de Gourmet maar aan de Zigster joh, die kan het beter gebruiken. Als Mips zin in een delicatesse heeft vreet ze wel weer een stuk uit m'n speakerkabels ofzo
Ik heb je adres nog, zal van de week even een doosje regelen waar ik het in kan verpakken en naar je opsturen.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb nog niet alle soorten geprobeerd, maar de meeste lust ze wel.
Wat lief!Maar als het teveel moeite is dan hoeft het niet hoor!
[..]
Ja, raar he
Maar Gourmet kan er ook wat van: gisteren had Ziggy vis in bechamel-spinaziesaus
Ing, hier is het altijd 12 uur van te voren.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Vraagje trouwens; ik hoef T&L morgen pas om 9 uur te brengen en wrs. worden ze dan niet direct geholpen.
Is dan vanaf 19 uur 's avonds nuchter niet heul lang?
Volgens mij was dat bij de andere katten pas vanaf middernacht oid.
Ik ga ze nu iig maar ff verwennen met wat snoepjes
Oooh, wat lief!quote:Op zondag 14 februari 2010 @ 16:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel jammer dat jij dan geen kunstjes ging doen ipv Mips
[..]
Ik heb je adres nog, zal van de week even een doosje regelen waar ik het in kan verpakken en naar je opsturen.
Het zijn twintig kleine blikjes Gourmet Gold, goed tot oktober 2011, van die kleine stukjes in saus.
Mit Huhn und HertzBesteld bij Zooplus, maar Boor wil echt alleen de kip- en rundvleesreepjes van Gourmet.
hoeveel heb je en wat zou je ervoor willen?quote:Op zondag 14 februari 2010 16:28 schreef MissBliss het volgende:
Als er iemand trouwens nog interesse heeft in nierdieet, verschillende merken, daar heb ik hier ook een kapitaal van staan
hey! het gaat, blijft voor ons een hele drukke tijd zo maar we komen er welquote:Op zondag 14 februari 2010 16:44 schreef ferrari_rood het volgende:
@bb hoe is het met jullie? en met je schoonvader?
Ik zal er morgen even naar kijken ok? Dan pm ik je.quote:Op zondag 14 februari 2010 @ 16:43 schreef bigbird het volgende:
[..]
hoeveel heb je en wat zou je ervoor willen?
Ja, das goed. Hebben namelijk van de week te horen gekregen dat Krijtje een nierprobleem heeft en op dieet moet etc.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zal er morgen even naar kijken ok? Dan pm ik je.
Aaaww, wat naarquote:Op zondag 14 februari 2010 @ 16:53 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ja, das goed. Hebben namelijk van de week te horen gekregen dat Krijtje een nierprobleem heeft en op dieet moet etc.
quote:Op zondag 14 februari 2010 16:57 schreef oh-oh het volgende:
Vergeet vooral je geluid niet aan te zetten![]()
Zo loopt ie dus ook buiten als het regent he![]()
Boze cavia![]()
Bb wat jammer van je kat , maar wat fijn dat het goed gaat met de schoonpapa
Das goed, ik wacht het afquote:Op zondag 14 februari 2010 16:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Aaaww, wat naar
Ik moet ook even kijken wat ze nou nog wel en niet eet. Maar ik zal je dus pm-en.
quote:Op zondag 14 februari 2010 16:57 schreef oh-oh het volgende:
Vergeet vooral je geluid niet aan te zetten![]()
Zo loopt ie dus ook buiten als het regent he![]()
Boze cavia![]()
Bb wat jammer van je kat , maar wat fijn dat het goed gaat met de schoonpapa
quote:Op zondag 14 februari 2010 17:03 schreef Greys het volgende:
JJH!
Bigbird!
Sjon, ouwejonge mopperkont!
Bink maakt exact die geluiden alleen als de bel gaat, als hij dan mee wil naar de gang om te kijken wie het is maar ik hem terugduw de kamer in en de gangdeur dicht doe omdat de kat anders kan ontsnappen.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:04 schreef oh-oh het volgende:
Zo deed ie dus in het begin ook als ie aan de riem moest lopen, maar dan net nog wat harder en met ergere uithalen
Nee, Ik ga douchen en weer aan het werk.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:17 schreef Ingetje79 het volgende:
JJH![]()
Lekker aan het bankhangen dus?![]()
Pienjoooo![]()
Wat balen van je kat![]()
Maar fijn dat je schoonvader weer de goede kant op gaat, tis niet niks natuurlijk.
Ik vind t echt net een ongestelde caviaquote:Op zondag 14 februari 2010 17:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Bink maakt exact die geluiden alleen als de bel gaat, als hij dan mee wil naar de gang om te kijken wie het is maar ik hem terugduw de kamer in en de gangdeur dicht doe omdat de kat anders kan ontsnappen.
Dan is het ook net een evil gremlin
quote:Op zondag 14 februari 2010 17:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, Ik ga douchen en weer aan het werk.
Normaal heb ik het in een nachtdienst 3,5 à 4 uur 'echt' druk. Nu de hele dienst en dat ben ik niet meer gewend. Nog 1 nachtje. Morgen ga ik zelf de stad in. Als ik nog de puf heb.
Bink is toch vrouwelijk of heb ik het mis?quote:Op zondag 14 februari 2010 17:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Bink maakt exact die geluiden alleen als de bel gaat, als hij dan mee wil naar de gang om te kijken wie het is maar ik hem terugduw de kamer in en de gangdeur dicht doe omdat de kat anders kan ontsnappen.
Dan is het ook net een evil gremlin
Dat van de kat is inderdaad balen, heeft nog maar een paar maanden met de juiste medicijnen en dieet. Is erg moeilijk voor manlief want hij had hem al vanaf kitten zijnde. Zeker zo na zijn moeder komt dit op een erg slecht moment... Schoonpa verbaast ons allenquote:Op zondag 14 februari 2010 17:17 schreef Ingetje79 het volgende:
JJH![]()
Lekker aan het bankhangen dus?![]()
Pienjoooo![]()
Wat balen van je kat![]()
Maar fijn dat je schoonvader weer de goede kant op gaat, tis niet niks natuurlijk.
quote:
Dank dank, je zou bijna denken dat rijden met deze dagen net zo zwaar is als het carnavallen zelf.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
werk ze bikkel
![]()
Ik ga de naakten wassen en dan nog ff de dweil door mn huis halen en eten en zo
Heb nog niet bijgelezen (zoals je aan mijn vraag wel merkte denk ik) maar wel erg fijn om te horenquote:
Greys zegt altijd hijquote:Op zondag 14 februari 2010 17:27 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Bink is toch vrouwelijk of heb ik het mis?
Ja, strakjes maar weer naar huis brengenquote:Op zondag 14 februari 2010 17:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Jo Lo![]()
Ligt Miss Lo al te zweten onder je dekbed?
Dat is begrijpelijk.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:28 schreef bigbird het volgende:
[..]
Heb nog niet bijgelezen (zoals je aan mijn vraag wel merkte denk ik) maar wel erg fijn om te horen
Ja maar hoe moeilijk is het om niet te gaan beppen in een Inzendingen Only topic?quote:Op zondag 14 februari 2010 17:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, wat was je streng in het kadootjes-topic![]()
Hoe voelde dat nou?
quote:Op zondag 14 februari 2010 17:40 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
mijn draaiorgel gaat internationaal
Maak je wel iets met veeeel vitamientjes en liefde?quote:Op zondag 14 februari 2010 17:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, strakjes maar weer naar huis brengen![]()
Zo eerst even eten
Dat gaan we zeker doen hoorquote:Op zondag 14 februari 2010 17:35 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat is begrijpelijk.
Wat een rotnieuws van krijtje. Geniet nog van de tijd samen.
Zwabber!quote:Op zondag 14 februari 2010 17:40 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
200 euroquote:Op zondag 14 februari 2010 17:43 schreef bigbird het volgende:
[..]
Dat gaan we zeker doen hoorHij wordt komende tijd extra vertroeteld. Enige dilemma waar we nog mee zitten is dat we nog niet weten hoeveel medicijnen hij gaat krijgen en hoe vaak we hem die dan moeten gaan geven. We werken beide fulltime en het beestje moet ook nog eerst een soort nierspoeling krijgen om de komende tijd een beetje normaal door te komen. Dat betekent voor ons dat we minimaal 200 euro kwijt zijn aan alleen al die spoeling en dan nog de medicijnen en het dieetvoer erbij. Dat is het allemaal wel waard hoor, maar de vraag is hoe lang heeft hij er wat aan en hoeveel ellende krijgt hij op zijn bordje in die maanden dat ie er nog is..
ja op photobucket kan je natuurlijk zien welke sites je foto's gebruiken,quote:
Hier moet ik nog even op reageren.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:40 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Jawel, komt goed. Veel groenten, weinig vet, en geen vlees maar Valess.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maak je wel iets met veeeel vitamientjes en liefde?
Ze nemen hem ook voor 3 dagen op om hem te monitoren en wat andere kleine dingetjes. Maar dat ze duur zijn daar klopt wel hoor.. We gaan binnenkort ook eens kijken bij een nieuwe DA praktijk die onlangs bij ons in de buurt geopend is. Alleen Krijtje is zijn hele leven al daar geweest en ze hebben daar zijn historie etc. (Manlief wil daar graag blijven nog...)quote:Op zondag 14 februari 2010 17:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
200 euro![]()
Die spoeling is niets meer dan een liter fysiologisch zout IV.
Ik was destijds nog geen 20 euro kwijt daarvoor, dus informeer aub ook es bij andere DA's.
Ik neem aan dat ze toch gewoon zijn dossier kunnen doorsturen en er een hoop in z'n paspoortje staatquote:Op zondag 14 februari 2010 17:50 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ze nemen hem ook voor 3 dagen op om hem te monitoren en wat andere kleine dingetjes. Maar dat ze duur zijn daar klopt wel hoor.. We gaan binnenkort ook eens kijken bij een nieuwe DA praktijk die onlangs bij ons in de buurt geopend is. Alleen Krijtje is zijn hele leven al daar geweest en ze hebben daar zijn historie etc. (Manlief wil daar graag blijven nog...)
Dat neem ik ook wel aan. Dilemma zit hem vooral bij het overhalen van meneer bigbird...quote:Op zondag 14 februari 2010 17:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze toch gewoon zijn dossier kunnen doorsturen en er een hoop in z'n paspoortje staat
quote:Op zondag 14 februari 2010 17:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jawel, komt goed. Veel groenten, weinig vet, en geen vlees maar Valess.
Net had ze 38.9 graden koorts
Waarom geen vlees? Of eet ze dat sowieso niet?quote:Op zondag 14 februari 2010 17:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jawel, komt goed. Veel groenten, weinig vet, en geen vlees maar Valess.
Is niet heel zorgwekkend hoorquote:Net had ze 38.9 graden koorts
quote:Op zondag 14 februari 2010 17:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
38,9 valt mee heur, met een paracetamolletje krijg je dat weer omlaag.
Koorts is gewoon een teken dat het lichaam erg druk is met het aanvallen van de griep en dus op zich best handig
Oh ze overleeft het wel hoorquote:Op zondag 14 februari 2010 18:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom geen vlees? Of eet ze dat sowieso niet?
[..]
Is niet heel zorgwekkend hoor
Even uitzieken, is vast snel weer over.
nou, je kan het gebruiken als onderzetterquote:Op zondag 14 februari 2010 18:17 schreef Greys het volgende:
Gewoon interesse hoor, ik vind er niets aan, aan die nepmeuk, maar misschien heeft het kwaliteiten waar ik geen weet van heb
Die vind ik dan weer totaal niet grappig (ongeacht wie er doorzeefd werd met kogels) maar da's mijn totale gebrek aan humorquote:Op zondag 14 februari 2010 18:19 schreef oh-oh het volgende:
Je orgel Zwabber, tis bijna iets om trots op te zijn he
![]()
Ik vond die waar Vader A doorzeeft wordt met kogels meesterlijk
maar die dude met de harde L is ook gewoon plat, die is net zo dood als iemand die doorzeeft wordt hoorquote:Op zondag 14 februari 2010 18:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer totaal niet grappig (ongeacht wie er doorzeefd werd met kogels) maar da's mijn totale gebrek aan humor
quote:Op zondag 14 februari 2010 18:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Tom en Luna zitten aan hun galgenmaal.
Allebei een half blikje gourmet (normaal 1 blikje per dag voor 5 katten), dus oh...wat vinden ze me lief.
Nog wel...
Morgen worden het 2 "jeweetwelpoesjes"quote:Op zondag 14 februari 2010 18:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
whut whut whut!!???
wat ga je met ze doen?
oohhhh, oke dan issut goedquote:Op zondag 14 februari 2010 18:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Morgen worden het 2 "jeweetwelpoesjes"
quote:Op zondag 14 februari 2010 18:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oohhhh, oke dan issut goed![]()
ik dacht even dat je er carnibest van ging maken ofzo
quote:Op zondag 14 februari 2010 14:30 schreef oh-oh het volgende:
Nou, de uitzendig is begonnen, de optocht is op het Vrijthof![]()
Oh en de cijfers van gisteren.
Ik dacht ff dat ik dr niet in stond maar ik stond weer es wat aan de hoge kant![]()
Top 100 van zaterdag 13 februari 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
02. 285 Cat22
09. 180 oh-oh
29. 128 DeZwabber
48. 096 Greys
67. 076 Harajuku.
70. 072 trovey
94. 062 Loveless85
Alaaf!quote:Op zondag 14 februari 2010 18:50 schreef Cat22 het volgende:
TT![]()
Ik ben thuis!En twas gezellig!
En ik ga morgen weer!
![]()
![]()
ALAAF!
quote:
lekker gefeest?quote:
Hihihihi kan die kledij ook aanhouden bedacht ik me vanmiddagquote:Op zondag 14 februari 2010 19:16 schreef Greys het volgende:
Ow wat erg, dat ge-alaaf!
*ril*
Nee hoor, veel plezier!
Dat filmpjequote:Op zondag 14 februari 2010 19:19 schreef oh-oh het volgende:
Sjon roept ook nog ff ALAAAAAAAAAAAAF![]()
[ afbeelding ]
Oh, die ga je echt zó leuk vinden. Dat weet ik zeker!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Valentines dayquote:Op zondag 14 februari 2010 19:29 schreef Ingetje79 het volgende:
*buuuuurp*
Zo, dawaslekkah![]()
Welke film ben je geweest GB?
AAAAAAAAAAAALAAAAAAAAAAFFFFFFFFFFFF!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 14 februari 2010 19:16 schreef Greys het volgende:
Ow wat erg, dat ge-alaaf!
*ril*
Nee hoor, veel plezier!
Oeh, die wil ik ook zienquote:Op zondag 14 februari 2010 19:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Valentines day![]()
Beetje fout zo vandaag. We voelden ons echt zo'n stelletje wat alleen maar naar de film en uit eten ging omdat het valentijnsdag was.Terwijl onze zondagen er heel vaak zo uit zien
quote:Op zondag 14 februari 2010 19:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, die ga je echt zó leuk vinden. Dat weet ik zeker!![]()
Even in een spoiler, maar dat is het eigenlijk niet, maar je hebt van die zeikneuzen he
Ooh die wil ik ook zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op zondag 14 februari 2010 19:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, die ga je echt zó leuk vinden. Dat weet ik zeker!![]()
Even in een spoiler, maar dat is het eigenlijk niet, maar je hebt van die zeikneuzen he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil oooooooooooook
Maar ik krijg Heer G daar echt never mee naar toe
Dus even wat vrouwelijk gezelschap regelen!
Istie nog leuker dan Love Actually????IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Hij is echt super leuk, echt lekker cheesyquote:Op zondag 14 februari 2010 19:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oeh, die wil ik ook zien![]()
Cat, ben je nog nuchter?
Ik wil wel nog een keer hoorquote:Op zondag 14 februari 2010 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil oooooooooooook
Maar ik krijg Heer G daar echt never mee naar toe
Dus even wat vrouwelijk gezelschap regelen!
Istie nog leuker dan Love Actually????
Dan gaan wij samen naar SaTC2!quote:Op zondag 14 februari 2010 19:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hij is echt super leuk, echt lekker cheesy![]()
![]()
Mijn vriendje wil niet mee naar SATC 2 en Nine
Oh, dat klinkt gezellig ja!quote:Op zondag 14 februari 2010 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan gaan wij samen naar SaTC2!
Wanneer komt ie?
quote:Op zondag 14 februari 2010 19:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAALAAAAAAAAAAFFFFFFFFFFFF!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind verkleden ook altijd zo leuk en morgen = café dus binnen dus kan ik een ander pakkie aan dan mijn non. Want daar kan ik zo heerlijk een dikke jas onder moffelen. Niet dat het veel hielp, na 2 uur buiten optocht kijken was ik alsnog bijna bevroren.
Dat is de reden dat wij alleen morgen gaanquote:Op zondag 14 februari 2010 19:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAALAAAAAAAAAAFFFFFFFFFFFF!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind verkleden ook altijd zo leuk en morgen = café dus binnen dus kan ik een ander pakkie aan dan mijn non. Want daar kan ik zo heerlijk een dikke jas onder moffelen. Niet dat het veel hielp, na 2 uur buiten optocht kijken was ik alsnog bijna bevroren.
quote:
Het is heel apart, het volk wat vooral non is, is man. Blijkbaar kicken die kerels op jurken en kerk of zo.quote:Ik zat de optocht hier op tv te kijken en bij een van de vele salsabands liep er een man verkleed als non echt compleet uit zn dak te gaan, dat zag dr echt gaaf uit.
Alaaaaaaaf
quote:Op zondag 14 februari 2010 19:40 schreef oh-oh het volgende:
Hier is morgen en overmorgen gewoon buitencarnaval hoor, morgen kinderoptocht, en dinsdag herremeniekes treffen![]()
Ik spam nog een van mn foto's van vanmiddag.
Blije Billy![]()
[ afbeelding ]
En al die pooootjes de lucht in... alle nakies in polonaisequote:Op zondag 14 februari 2010 19:19 schreef oh-oh het volgende:
Sjon roept ook nog ff ALAAAAAAAAAAAAF![]()
[ afbeelding ]
OMG, als ik dat zie word ik jubelig en kan ik niet meer wachten!quote:Op zondag 14 februari 2010 19:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt gezellig ja!![]()
Ja, weet ik niet, ik zal het even opzoeken! Maar het voorstukje was ook enorm fout
Ohhhhh, ik wil echt alle oude SATC afleveringen ook weer een keer kijken. Da's echt té lang geleden.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:44 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG, als ik dat zie word ik jubelig en kan ik niet meer wachten!
En wil ik al mijn SaTC DVDs weer kijken. Oh... wacht!!! *idee*!
*alvast klaarlegt*![]()
Die preview!
De zoen in de auto van Big![]()
De girlie toestanden!
I get carried awayyyyyyyyyyyyyy!
Wanneer komt die uit? Kan ik mijn dinnetje alvast charteren voor een girls only nightquote:Op zondag 14 februari 2010 19:44 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG, als ik dat zie word ik jubelig en kan ik niet meer wachten!
En wil ik al mijn SaTC DVDs weer kijken. Oh... wacht!!! *idee*!
*alvast klaarlegt*![]()
Die preview!
De zoen in de auto van Big![]()
De girlie toestanden!
I get carried awayyyyyyyyyyyyyy!
quote:Op zondag 14 februari 2010 19:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Het is heel apart, het volk wat vooral non is, is man. Blijkbaar kicken die kerels op jurken en kerk of zo.![]()
Morgen word ik haremdame.![]()
En Ing, ik bennie dronken, maar ik drink zelden dus als je dan in 10 minuten 3 biertjes achterover klokt dan tikt dat wel aan.En dat terwijl ik niet eens van bier hou! Maja, als het per meter wordt aangevoerd en ik hoef niet te rijden dan ga ik het de besteller niet nog moeilijker maken.
Ik neem de DVDs wel mee als we elkaar een keer wat langer zienquote:Op zondag 14 februari 2010 19:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ohhhhh, ik wil echt alle oude SATC afleveringen ook weer een keer kijken. Da's echt té lang geleden.
Ik ga even opzoeken wanneer deze film uitkomt
Goodbye gaat het even opzoekenquote:Op zondag 14 februari 2010 19:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wanneer komt die uit? Kan ik mijn dinnetje alvast charteren voor een girls only night
quote:Op zondag 14 februari 2010 19:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wanneer komt die uit? Kan ik mijn dinnetje alvast charteren voor een girls only night
Hihihi, ik denk dat wij ons dan wel vermaken.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik neem de DVDs wel mee als we elkaar een keer wat langer zien [ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 februari 2010 19:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hihihi, ik denk dat wij ons dan wel vermaken.![]()
Oh, en 27 mei pas
Dat andere wijf ook wel hoorquote:Op zondag 14 februari 2010 19:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hihihi, ik denk dat wij ons dan wel vermaken.![]()
Dan pas in de bios? Mweh...quote:Oh, en 27 mei pas
Was heerlijk. We zijn er de hele middag geweest en waren pas om 7 uur thuis of zo. Even bij Loos een lunch gegetenquote:Op zondag 14 februari 2010 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Goodbye gaat het even opzoeken
Hoe was je dagje met het wereldmuseum en ben je nog wezen eten?
Arm dingquote:Op zondag 14 februari 2010 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat andere wijf ook wel hoor
[..]
Dan pas in de bios? Mweh...![]()
Nou ja, qua timing is het wel briljant eigenlijk, kunnen we daarvoor alle seizoen nog ff afwerken
Welnee, kan ie wat van lerenquote:Op zondag 14 februari 2010 19:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Arm ding![]()
Alle seizoenen is wel erg sneu. Maar een heerlijk vooruitzicht, though!
Van alle genoemde prijzen eentje!quote:Op zondag 14 februari 2010 19:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej Greysje...
In je kadootjestopic he; mag je van alles 1 weggeven of zoek je gewoon 1 leukste inzending en die wint?
Ja, fakkin' mallootquote:Op zondag 14 februari 2010 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Welnee, kan ie wat van leren![]()
Misschien dat ie dan geen bekers meer door dichte ramen probeert te mikken
Ooooooh, ik moet nog even meedoen!quote:
Dan verzin je toch gewoon een tranentrekkertquote:Op zondag 14 februari 2010 19:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ooooooh, ik moet nog even meedoen!
Maar ik win toch vast niks, want ik heb geen zielige reden dat ik iets wil winnen
Ja maaaaar, dan zegt Greys JIJ VIEZE VUILE LIEGERTTTTT. En dan kan ik het mooi vergetenquote:Op zondag 14 februari 2010 20:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan verzin je toch gewoon een tranentrekkert
Dan post je eerst hier een heul zielig verhaal en dan doen we allemaalquote:Op zondag 14 februari 2010 20:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja maaaaar, dan zegt Greys JIJ VIEZE VUILE LIEGERTTTTT. En dan kan ik het mooi vergeten
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:02 schreef Greys het volgende:
Het gaat niet om het langste of zieligste verhaal hoor
En even voor de duidelijkheid:
Ik heb amper tot geen invloed op de uitslag, daar stemmen meerdere mensen over
Oh, da's goed om te weten. Want anders zou ik helemaal geen kans makenquote:Op zondag 14 februari 2010 20:02 schreef Greys het volgende:
Het gaat niet om het langste of zieligste verhaal hoor
En even voor de duidelijkheid:
Ik heb amper tot geen invloed op de uitslag, daar stemmen meerdere mensen over
quote:Op zondag 14 februari 2010 19:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Serieus Nok?
Dat had ik van jou echt nooit gedacht
Neequote:Op zondag 14 februari 2010 20:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Greysie, nu je hier toch bent....
Ik heb al eerder gevraagd of iemand iets van Muis heeft gehoord, maar nog geen reactie.
Weet jij iets?
Doe maar jaquote:Op zondag 14 februari 2010 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
NeeHelaas.
We hebben een tijdje geleden nog wel een beetje gesmst en toen vond ze de fysio zwaar is ze ook hier komen melden toen). Ik zal haar zo weer eens smsen
Hihihihihihihihiiiihihihi, gek wijfquote:Op zondag 14 februari 2010 20:10 schreef Ingetje79 het volgende:
GB heeft een verhaaltje in het kadootjestopic en ik schiet er gewoon vol van![]()
Gave foto's oh-oh!quote:Op zondag 14 februari 2010 19:42 schreef oh-oh het volgende:
Hebben jullie daar trouwens ook zoveel salsabands Cat?
Mn moeder zei dat dr in Sittard helemaal geen zijn![]()
Hier nu echt wel 7 of zo geloof ik
Drank maakt meer kapot dan je lief isquote:Op zondag 14 februari 2010 20:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gave foto's oh-oh!
Hier is helemaal niks van de salsa.![]()
En voor alle duidelijkheid: na die eerste 3 biertjes ben ik optocht gaan kijken dus had ik 2 uur om wat te ontnuchteren. En toen waren we nog maar met een paar man dus kon ikdonker bier
bestellen. En die heb ik toen nog wel 2 (TWEE!!!) gehad.
![]()
Ik ben toch ook zo'n doos.... . Vanmiddag, voor ik naar de optocht ging, bedacht ik me dat ik eigk een carnavalssjaal nodig heb. Zo'n gebreide met geel, rood en groen. Leker warm en toch feestelijk, want past bij alle outfits. Ik ging net mijn haremdame eens uit de motteballen halen, maak de doos met carnavalsspullen open: ligt daar precies zo'n sjaal! Ow ja, die had mijn moeder vorig jaar voor me gekocht. Omdat ik had gezegd dat ik die nodig had.
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Drank maakt meer kapot dan je lief is![]()
Lovelessssss, babequote:
UMCG, klopt. Bedrust, pootje was de afgelopen dagen wat onrustig, dik en rood enzo. Ziet er nu alweer wat beter uit, vandaag overdag ook geen morfine meer gehad, alleen straks een shotje voor een rustige nacht.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Pagan![]()
Hoest met tha waif?
Ze lag toch in het UMCG?
Wel for me?quote:
Hier kwam ik achter terwijl ik drank in mijn mik had heur! Nuchter had ik geeeeen idee.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Drank maakt meer kapot dan je lief is![]()
Jullie hebben geluk gehad, voor hetzelfde geld brandde niet alleen de kachel als een tiet, maar de rest van de tent ook.....quote:Op zondag 14 februari 2010 20:18 schreef Ml-etje het volgende:
Mr had net een strakke acie wilde iets spiritus achtigs bij de kachel gebruiken, voila steekvlamen kamervloer vol met reut
![]()
De fles ligt nu heeel ver in boer knolle's land(zoek ik morgen keurig op hoor).
Menn als ie nog es wat weet
Wat heb IK nou weer gedaan?quote:
Inderdaad, stom gespeel met vuur ook.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:21 schreef Pagan het volgende:
[..]
Jullie hebben geluk gehad, voor hetzelfde geld brandde niet alleen de kachel als een tiet, maar de rest van de tent ook.....
Nou, je mág meekijken.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je wil me ook die wijvenserie laten kijken
Oh gadver....afgezien van zooi geen brandschade?quote:Op zondag 14 februari 2010 20:18 schreef Ml-etje het volgende:
Mr had net een strakke acie wilde iets spiritus achtigs bij de kachel gebruiken, voila steekvlamen kamervloer vol met reut
![]()
De fles ligt nu heeel ver in boer knolle's land(zoek ik morgen keurig op hoor).
Menn als ie nog es wat weet
Mooiquote:Op zondag 14 februari 2010 20:19 schreef Pagan het volgende:
[..]
UMCG, klopt. Bedrust, pootje was de afgelopen dagen wat onrustig, dik en rood enzo. Ziet er nu alweer wat beter uit, vandaag overdag ook geen morfine meer gehad, alleen straks een shotje voor een rustige nacht.
Maar eens horen wat de wijze mannen er morgen over te zeggen hebben.
Nee het meurt hier nu wel enorm maar heb net vingers en krullen geteld en die zitten er nog allemaal.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh gadver....afgezien van zooi geen brandschade?
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:28 schreef Loveless85 het volgende:
Oeh dat zijn niet van die slimme acties nee Ml-etje
Des te more bekkie for meeee, hihihiihihiquote:Op zondag 14 februari 2010 20:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen uitspraken doen waar je later spijt van kunt krijgen he?
Oeh succes dan met het afleiden van de "ramp"quote:Op zondag 14 februari 2010 20:38 schreef Ingetje79 het volgende:
De brokjes zijn nog geen half uur opgeruimd en tis nu al paniek
Oh jeequote:Op zondag 14 februari 2010 20:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Je hebt ze gewoon verwend.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja héquote:Op zondag 14 februari 2010 20:54 schreef Greys het volgende:
Dat waffeltje van Buffalo BillDodge!
Ik ben acuut verliefd!
Succes!quote:Op zondag 14 februari 2010 20:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Je wordt er niet liever op met alcohol in je systeemquote:Op zondag 14 februari 2010 20:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je hebt ze gewoon verwend.![]()
Fijne avond verder.
Kon het kind er niet bij dan?quote:Op zondag 14 februari 2010 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Succes!
Ik lag vanmiddag voor de verandering weer eens in bad, maar de avond ervoor was toch fijner
Deze keer zat Boor op de overloop boven:
Mauw.
Mauw!
Mauhauwwwwwww!!!!
"Boor, pssssjt, hou eens op!
....
mauw
MAAAAAAAAAAAAAAAAUWWW!~
Badkamerdeur openlaten in het vervolg?quote:Op zondag 14 februari 2010 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Succes!
Ik lag vanmiddag voor de verandering weer eens in bad, maar de avond ervoor was toch fijner
Deze keer zat Boor op de overloop boven:
Mauw.
Mauw!
Mauhauwwwwwww!!!!
"Boor, pssssjt, hou eens op!
....
mauw
MAAAAAAAAAAAAAAAAUWWW!~
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je wordt er niet liever op met alcohol in je systeem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Oh boy, sterkte dr meequote:Op zondag 14 februari 2010 20:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Is dat Lush?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kon het kind er niet bij dan?![]()
Ik laat altijd alles open staan. Heb ik vaak 3 katten in de badkamer liggen waarvan 2 helden ook nog de badrand durven te betreden. Ik heb net gedouched met Randy Butter. Niks beters als je al wat beneveld bent dan een brandewijnzeepje.
Japs, Lush. Jaaaaaren geleden in de winkel en nu even terug voor de kerst.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Is dat Lush?
Dat klinkt lekker!
Ik heb mn bento vol, afwas gedaan, wasdroger leeggeruimd en weer gevuld, balkon weer sneeuwvrij gemaakt ( derde keer dit weekend, echt zinloos, het sneeuwt nog steeds, maar anders wil Sjon daar niet zn plasjes doen en de zindelijkheid gaat net zo lekker ) en ik zit nu aan de warme chocomel.
Ik ga es kijken of ik Dodge leuk vind
Ik snap je hoor.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zou niet durven Greys![]()
Cat, qua eten zijn ze echt niet superverwend.
Altijd brokjes en 2 x p/d een theelepel blikvoer ivm Melvin z'n Bachdruppies.
Het gaat ze er gewoon om dat de brokjes er horen te staan...DAAR! NU! alsjeblieft?
Ik had er vandaag maar 2quote:Op zondag 14 februari 2010 21:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Japs, Lush. Jaaaaaren geleden in de winkel en nu even terug voor de kerst.
Was! Goed dat je het zegt, mijn derde trommel van vandaag was al een half uur klaar.
[visioenen van rondvliegende plukken haarquote:Op zondag 14 februari 2010 21:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik snap je hoor.Ik had eerder ook zo'n huishouden en dan was het Heul Erg als de brokjes ooit op waren.
Met Carnibest krijgt het spul nog maar 2 keer per dag. Werkt perfect, heer Naard begint rond 5 uur de maat aan te geven en om 6 uur knokt alles met elkaar. En dan ist etenstijd.
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:11 schreef oh-oh het volgende:Ik denk dus al een hele poos dat Sjon ergens lekker ligt te slapen, want ik hoor zn belletje niet.
Heeft ie zn halsband niet om omdat ie in bad geweest is, en issie dus wel heel erg druk geweest met het leegtrekken van de speelgoedbak terwijl ik net bezig was![]()
En dan echt zo kijken van :"ik was het niet want er rinkelt niks hoor!"
Toen Mickey nog leefde zat ze altijd op de wasmand als ik onder de douche stond.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:12 schreef Ml-etje het volgende:
Gezelschap tijdens het douchen/badderendat is nou niet echt mijn ding
5 wassen in 1 weekendquote:Op zondag 14 februari 2010 21:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik had er vandaag maar 2![]()
Omdat ik er gisteren 3 weggewerkt heb
Dan word je vast ook niet gelukkig van starende ogen als je op het toilet zit.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:12 schreef Ml-etje het volgende:
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:12 schreef Ml-etje het volgende:
Onze badkamer is alleen te betreden met een trapje en dat doet madam niet maar toch vind ik er wel van die handige haartjes.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Toen Mickey nog leefde zat ze altijd op de wasmand als ik onder de douche stond.
Keek ze me de hele tijd aan met van die samengeknepen oogjes![]()
Ik had altijd wel de halve badkamer bedekt met vochtige plukken zwart kattenhaar
Nee hoor.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[visioenen van rondvliegende plukken haar]
Op de WC mogen ze niet mee, die heb ik altijd hermetisch afgesloten als ik er verblijfquote:Op zondag 14 februari 2010 21:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan word je vast ook niet gelukkig van starende ogen als je op het toilet zit.![]()
Vooral Yoko heeft daar echt moeten wennen aan dat mensenritueel. Die volgde me overal en dan kreeg ik zo'n![]()
![]()
blik als ik op de troon plaatsnam.
Dabennikja....hoezo?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Onze badkamer is alleen te betreden met een trapje en dat doet madam niet maar toch vind ik er wel van die handige haartjes.
Aangekeken worden tijdens het douchen aaaarrggghh
Zeg Ing die badkamerverbouwing dat was jij toch??
1 van mn beddengoedquote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik lig meestal wel een uur of 2 in bad, en dan vind ik het best gezellig.
Billy komt af en toe ook es rechtop bij het bad staan om te kijken of ik dr nog wel ben![]()
Als pupje issie dr 1 keer in gesprongen, was ie aan het slapen en ineens was ie me kwijt, dus ik hoorde m zoeken overal, riep, springt ie van vreugde zo bovenop me in bad![]()
Hij haaaaaaaaat bad, dus dat heeft ie maar 1 keer gedaan
Voetvolgertjesquote:Op zondag 14 februari 2010 21:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor.Poten zonder klauwen, liefdesbeetjes, wilde achtervolgingen en af en toe een piepje. Maar ze zijn dan wel verrekte irritant.
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Op de WC mogen ze niet mee, die heb ik altijd hermetisch afgesloten als ik er verblijf
Al gestart?quote:
Ik heb altijd de deur open, voordeel van alleen wonen he.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Op de WC mogen ze niet mee, die heb ik altijd hermetisch afgesloten als ik er verblijf
Woei ik snappem. Jij bent goed bezigquote:Op zondag 14 februari 2010 21:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
1 van mn beddengoed
1 van de overtrekken en zo van op de bank ( liggen 2 hoeslakens op, en een dekbed en een babydekbed en 4 kussens )
1 met handdoeken en fleecedekens
1 met kleren
en nog een met matjes, poetslappen, dweilen, en wat hondenkleren.
Is dan wel van de hele week he,![]()
Door de weeks was ik niet, dan werk ik, en dan vind ik koken afwassen en zo al meer dan genoeg moeite
Tis een keigave foto maar Napoleon is knalgroen ipv geelquote:Op zondag 14 februari 2010 21:19 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
de kleuren zijn een beetje raar, hij is met flits genomen, en daar werd alles zo armageddon atoombom licht van, dat ik wat met de kleuren heb zitten rotzooien
volgens mij zit hij er nu beter uit, maar je weet het maar nooit met die rare kleurenblinden
als ik alleen thuis ben doe ik altijd de badkamer en de plee op slot, zal wel komen omdat eht een gewoonte is ofzoquote:Op zondag 14 februari 2010 21:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb altijd de deur open, voordeel van alleen wonen he.
Maar zat vriendinnen van me gaan hier ook met de deur open, in het kader van doorkletsen
Hahahaha arme Satsuquote:Op zondag 14 februari 2010 21:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gezellie. Kat in bad was ook zo'n doorslaand succes.
![]()
En Satsu heeft nog steeds niet in de gaten dat hij zijn lange slierterstaart bij zich moet houden als hij op de badrand zit. Die is gewoon elke keer weer nat. En hij maar verbaasd rondkijken wie hem dat nu weer geflikt heeft.
ja ik hoorde al zoiets, maar ik zie het zelf nietquote:Op zondag 14 februari 2010 21:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis een keigave foto maar Napoleon is knalgroen ipv geel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |