Bink maakt exact die geluiden alleen als de bel gaat, als hij dan mee wil naar de gang om te kijken wie het is maar ik hem terugduw de kamer in en de gangdeur dicht doe omdat de kat anders kan ontsnappen.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:04 schreef oh-oh het volgende:
Zo deed ie dus in het begin ook als ie aan de riem moest lopen, maar dan net nog wat harder en met ergere uithalen
Nee, Ik ga douchen en weer aan het werk.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:17 schreef Ingetje79 het volgende:
JJH![]()
Lekker aan het bankhangen dus?![]()
Pienjoooo![]()
Wat balen van je kat![]()
Maar fijn dat je schoonvader weer de goede kant op gaat, tis niet niks natuurlijk.
Ik vind t echt net een ongestelde caviaquote:Op zondag 14 februari 2010 17:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Bink maakt exact die geluiden alleen als de bel gaat, als hij dan mee wil naar de gang om te kijken wie het is maar ik hem terugduw de kamer in en de gangdeur dicht doe omdat de kat anders kan ontsnappen.
Dan is het ook net een evil gremlin
quote:Op zondag 14 februari 2010 17:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, Ik ga douchen en weer aan het werk.
Normaal heb ik het in een nachtdienst 3,5 à 4 uur 'echt' druk. Nu de hele dienst en dat ben ik niet meer gewend. Nog 1 nachtje. Morgen ga ik zelf de stad in. Als ik nog de puf heb.
Bink is toch vrouwelijk of heb ik het mis?quote:Op zondag 14 februari 2010 17:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Bink maakt exact die geluiden alleen als de bel gaat, als hij dan mee wil naar de gang om te kijken wie het is maar ik hem terugduw de kamer in en de gangdeur dicht doe omdat de kat anders kan ontsnappen.
Dan is het ook net een evil gremlin
Dat van de kat is inderdaad balen, heeft nog maar een paar maanden met de juiste medicijnen en dieet. Is erg moeilijk voor manlief want hij had hem al vanaf kitten zijnde. Zeker zo na zijn moeder komt dit op een erg slecht moment... Schoonpa verbaast ons allenquote:Op zondag 14 februari 2010 17:17 schreef Ingetje79 het volgende:
JJH![]()
Lekker aan het bankhangen dus?![]()
Pienjoooo![]()
Wat balen van je kat![]()
Maar fijn dat je schoonvader weer de goede kant op gaat, tis niet niks natuurlijk.
quote:
Dank dank, je zou bijna denken dat rijden met deze dagen net zo zwaar is als het carnavallen zelf.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
werk ze bikkel
![]()
Ik ga de naakten wassen en dan nog ff de dweil door mn huis halen en eten en zo
Heb nog niet bijgelezen (zoals je aan mijn vraag wel merkte denk ik) maar wel erg fijn om te horenquote:
Greys zegt altijd hijquote:Op zondag 14 februari 2010 17:27 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Bink is toch vrouwelijk of heb ik het mis?
Ja, strakjes maar weer naar huis brengenquote:Op zondag 14 februari 2010 17:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Jo Lo![]()
Ligt Miss Lo al te zweten onder je dekbed?
Dat is begrijpelijk.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:28 schreef bigbird het volgende:
[..]
Heb nog niet bijgelezen (zoals je aan mijn vraag wel merkte denk ik) maar wel erg fijn om te horen
Ja maar hoe moeilijk is het om niet te gaan beppen in een Inzendingen Only topic?quote:Op zondag 14 februari 2010 17:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, wat was je streng in het kadootjes-topic![]()
Hoe voelde dat nou?
quote:Op zondag 14 februari 2010 17:40 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
mijn draaiorgel gaat internationaal
Maak je wel iets met veeeel vitamientjes en liefde?quote:Op zondag 14 februari 2010 17:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, strakjes maar weer naar huis brengen![]()
Zo eerst even eten
Dat gaan we zeker doen hoorquote:Op zondag 14 februari 2010 17:35 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat is begrijpelijk.
Wat een rotnieuws van krijtje. Geniet nog van de tijd samen.
Zwabber!quote:Op zondag 14 februari 2010 17:40 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
200 euroquote:Op zondag 14 februari 2010 17:43 schreef bigbird het volgende:
[..]
Dat gaan we zeker doen hoorHij wordt komende tijd extra vertroeteld. Enige dilemma waar we nog mee zitten is dat we nog niet weten hoeveel medicijnen hij gaat krijgen en hoe vaak we hem die dan moeten gaan geven. We werken beide fulltime en het beestje moet ook nog eerst een soort nierspoeling krijgen om de komende tijd een beetje normaal door te komen. Dat betekent voor ons dat we minimaal 200 euro kwijt zijn aan alleen al die spoeling en dan nog de medicijnen en het dieetvoer erbij. Dat is het allemaal wel waard hoor, maar de vraag is hoe lang heeft hij er wat aan en hoeveel ellende krijgt hij op zijn bordje in die maanden dat ie er nog is..
ja op photobucket kan je natuurlijk zien welke sites je foto's gebruiken,quote:
Hier moet ik nog even op reageren.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:40 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Jawel, komt goed. Veel groenten, weinig vet, en geen vlees maar Valess.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maak je wel iets met veeeel vitamientjes en liefde?
Ze nemen hem ook voor 3 dagen op om hem te monitoren en wat andere kleine dingetjes. Maar dat ze duur zijn daar klopt wel hoor.. We gaan binnenkort ook eens kijken bij een nieuwe DA praktijk die onlangs bij ons in de buurt geopend is. Alleen Krijtje is zijn hele leven al daar geweest en ze hebben daar zijn historie etc. (Manlief wil daar graag blijven nog...)quote:Op zondag 14 februari 2010 17:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
200 euro![]()
Die spoeling is niets meer dan een liter fysiologisch zout IV.
Ik was destijds nog geen 20 euro kwijt daarvoor, dus informeer aub ook es bij andere DA's.
Ik neem aan dat ze toch gewoon zijn dossier kunnen doorsturen en er een hoop in z'n paspoortje staatquote:Op zondag 14 februari 2010 17:50 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ze nemen hem ook voor 3 dagen op om hem te monitoren en wat andere kleine dingetjes. Maar dat ze duur zijn daar klopt wel hoor.. We gaan binnenkort ook eens kijken bij een nieuwe DA praktijk die onlangs bij ons in de buurt geopend is. Alleen Krijtje is zijn hele leven al daar geweest en ze hebben daar zijn historie etc. (Manlief wil daar graag blijven nog...)
Dat neem ik ook wel aan. Dilemma zit hem vooral bij het overhalen van meneer bigbird...quote:Op zondag 14 februari 2010 17:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze toch gewoon zijn dossier kunnen doorsturen en er een hoop in z'n paspoortje staat
quote:Op zondag 14 februari 2010 17:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jawel, komt goed. Veel groenten, weinig vet, en geen vlees maar Valess.
Net had ze 38.9 graden koorts
Waarom geen vlees? Of eet ze dat sowieso niet?quote:Op zondag 14 februari 2010 17:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jawel, komt goed. Veel groenten, weinig vet, en geen vlees maar Valess.
Is niet heel zorgwekkend hoorquote:Net had ze 38.9 graden koorts
quote:Op zondag 14 februari 2010 17:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
38,9 valt mee heur, met een paracetamolletje krijg je dat weer omlaag.
Koorts is gewoon een teken dat het lichaam erg druk is met het aanvallen van de griep en dus op zich best handig
Oh ze overleeft het wel hoorquote:Op zondag 14 februari 2010 18:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom geen vlees? Of eet ze dat sowieso niet?
[..]
Is niet heel zorgwekkend hoor
Even uitzieken, is vast snel weer over.
nou, je kan het gebruiken als onderzetterquote:Op zondag 14 februari 2010 18:17 schreef Greys het volgende:
Gewoon interesse hoor, ik vind er niets aan, aan die nepmeuk, maar misschien heeft het kwaliteiten waar ik geen weet van heb
Die vind ik dan weer totaal niet grappig (ongeacht wie er doorzeefd werd met kogels) maar da's mijn totale gebrek aan humorquote:Op zondag 14 februari 2010 18:19 schreef oh-oh het volgende:
Je orgel Zwabber, tis bijna iets om trots op te zijn he
![]()
Ik vond die waar Vader A doorzeeft wordt met kogels meesterlijk
maar die dude met de harde L is ook gewoon plat, die is net zo dood als iemand die doorzeeft wordt hoorquote:Op zondag 14 februari 2010 18:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer totaal niet grappig (ongeacht wie er doorzeefd werd met kogels) maar da's mijn totale gebrek aan humor
quote:Op zondag 14 februari 2010 18:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Tom en Luna zitten aan hun galgenmaal.
Allebei een half blikje gourmet (normaal 1 blikje per dag voor 5 katten), dus oh...wat vinden ze me lief.
Nog wel...
Morgen worden het 2 "jeweetwelpoesjes"quote:Op zondag 14 februari 2010 18:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
whut whut whut!!???
wat ga je met ze doen?
oohhhh, oke dan issut goedquote:Op zondag 14 februari 2010 18:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Morgen worden het 2 "jeweetwelpoesjes"
quote:Op zondag 14 februari 2010 18:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oohhhh, oke dan issut goed![]()
ik dacht even dat je er carnibest van ging maken ofzo
quote:Op zondag 14 februari 2010 14:30 schreef oh-oh het volgende:
Nou, de uitzendig is begonnen, de optocht is op het Vrijthof![]()
Oh en de cijfers van gisteren.
Ik dacht ff dat ik dr niet in stond maar ik stond weer es wat aan de hoge kant![]()
Top 100 van zaterdag 13 februari 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
02. 285 Cat22
09. 180 oh-oh
29. 128 DeZwabber
48. 096 Greys
67. 076 Harajuku.
70. 072 trovey
94. 062 Loveless85
Alaaf!quote:Op zondag 14 februari 2010 18:50 schreef Cat22 het volgende:
TT![]()
Ik ben thuis!En twas gezellig!
En ik ga morgen weer!
![]()
![]()
ALAAF!
quote:
lekker gefeest?quote:
Hihihihi kan die kledij ook aanhouden bedacht ik me vanmiddagquote:Op zondag 14 februari 2010 19:16 schreef Greys het volgende:
Ow wat erg, dat ge-alaaf!
*ril*
Nee hoor, veel plezier!
Dat filmpjequote:Op zondag 14 februari 2010 19:19 schreef oh-oh het volgende:
Sjon roept ook nog ff ALAAAAAAAAAAAAF![]()
[ afbeelding ]
Oh, die ga je echt zó leuk vinden. Dat weet ik zeker!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Valentines dayquote:Op zondag 14 februari 2010 19:29 schreef Ingetje79 het volgende:
*buuuuurp*
Zo, dawaslekkah![]()
Welke film ben je geweest GB?
AAAAAAAAAAAALAAAAAAAAAAFFFFFFFFFFFF!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 14 februari 2010 19:16 schreef Greys het volgende:
Ow wat erg, dat ge-alaaf!
*ril*
Nee hoor, veel plezier!
Oeh, die wil ik ook zienquote:Op zondag 14 februari 2010 19:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Valentines day![]()
Beetje fout zo vandaag. We voelden ons echt zo'n stelletje wat alleen maar naar de film en uit eten ging omdat het valentijnsdag was.Terwijl onze zondagen er heel vaak zo uit zien
quote:Op zondag 14 februari 2010 19:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, die ga je echt zó leuk vinden. Dat weet ik zeker!![]()
Even in een spoiler, maar dat is het eigenlijk niet, maar je hebt van die zeikneuzen he
Ooh die wil ik ook zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op zondag 14 februari 2010 19:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, die ga je echt zó leuk vinden. Dat weet ik zeker!![]()
Even in een spoiler, maar dat is het eigenlijk niet, maar je hebt van die zeikneuzen he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil oooooooooooook
Maar ik krijg Heer G daar echt never mee naar toe
Dus even wat vrouwelijk gezelschap regelen!
Istie nog leuker dan Love Actually????IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Hij is echt super leuk, echt lekker cheesyquote:Op zondag 14 februari 2010 19:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oeh, die wil ik ook zien![]()
Cat, ben je nog nuchter?
Ik wil wel nog een keer hoorquote:Op zondag 14 februari 2010 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil oooooooooooook
Maar ik krijg Heer G daar echt never mee naar toe
Dus even wat vrouwelijk gezelschap regelen!
Istie nog leuker dan Love Actually????
Dan gaan wij samen naar SaTC2!quote:Op zondag 14 februari 2010 19:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hij is echt super leuk, echt lekker cheesy![]()
![]()
Mijn vriendje wil niet mee naar SATC 2 en Nine
Oh, dat klinkt gezellig ja!quote:Op zondag 14 februari 2010 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan gaan wij samen naar SaTC2!
Wanneer komt ie?
quote:Op zondag 14 februari 2010 19:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAALAAAAAAAAAAFFFFFFFFFFFF!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind verkleden ook altijd zo leuk en morgen = café dus binnen dus kan ik een ander pakkie aan dan mijn non. Want daar kan ik zo heerlijk een dikke jas onder moffelen. Niet dat het veel hielp, na 2 uur buiten optocht kijken was ik alsnog bijna bevroren.
Dat is de reden dat wij alleen morgen gaanquote:Op zondag 14 februari 2010 19:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAALAAAAAAAAAAFFFFFFFFFFFF!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind verkleden ook altijd zo leuk en morgen = café dus binnen dus kan ik een ander pakkie aan dan mijn non. Want daar kan ik zo heerlijk een dikke jas onder moffelen. Niet dat het veel hielp, na 2 uur buiten optocht kijken was ik alsnog bijna bevroren.
quote:
Het is heel apart, het volk wat vooral non is, is man. Blijkbaar kicken die kerels op jurken en kerk of zo.quote:Ik zat de optocht hier op tv te kijken en bij een van de vele salsabands liep er een man verkleed als non echt compleet uit zn dak te gaan, dat zag dr echt gaaf uit.
Alaaaaaaaf
quote:Op zondag 14 februari 2010 19:40 schreef oh-oh het volgende:
Hier is morgen en overmorgen gewoon buitencarnaval hoor, morgen kinderoptocht, en dinsdag herremeniekes treffen![]()
Ik spam nog een van mn foto's van vanmiddag.
Blije Billy![]()
[ afbeelding ]
En al die pooootjes de lucht in... alle nakies in polonaisequote:Op zondag 14 februari 2010 19:19 schreef oh-oh het volgende:
Sjon roept ook nog ff ALAAAAAAAAAAAAF![]()
[ afbeelding ]
OMG, als ik dat zie word ik jubelig en kan ik niet meer wachten!quote:Op zondag 14 februari 2010 19:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt gezellig ja!![]()
Ja, weet ik niet, ik zal het even opzoeken! Maar het voorstukje was ook enorm fout
Ohhhhh, ik wil echt alle oude SATC afleveringen ook weer een keer kijken. Da's echt té lang geleden.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:44 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG, als ik dat zie word ik jubelig en kan ik niet meer wachten!
En wil ik al mijn SaTC DVDs weer kijken. Oh... wacht!!! *idee*!
*alvast klaarlegt*![]()
Die preview!
De zoen in de auto van Big![]()
De girlie toestanden!
I get carried awayyyyyyyyyyyyyy!
Wanneer komt die uit? Kan ik mijn dinnetje alvast charteren voor een girls only nightquote:Op zondag 14 februari 2010 19:44 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG, als ik dat zie word ik jubelig en kan ik niet meer wachten!
En wil ik al mijn SaTC DVDs weer kijken. Oh... wacht!!! *idee*!
*alvast klaarlegt*![]()
Die preview!
De zoen in de auto van Big![]()
De girlie toestanden!
I get carried awayyyyyyyyyyyyyy!
quote:Op zondag 14 februari 2010 19:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Het is heel apart, het volk wat vooral non is, is man. Blijkbaar kicken die kerels op jurken en kerk of zo.![]()
Morgen word ik haremdame.![]()
En Ing, ik bennie dronken, maar ik drink zelden dus als je dan in 10 minuten 3 biertjes achterover klokt dan tikt dat wel aan.En dat terwijl ik niet eens van bier hou! Maja, als het per meter wordt aangevoerd en ik hoef niet te rijden dan ga ik het de besteller niet nog moeilijker maken.
Ik neem de DVDs wel mee als we elkaar een keer wat langer zienquote:Op zondag 14 februari 2010 19:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ohhhhh, ik wil echt alle oude SATC afleveringen ook weer een keer kijken. Da's echt té lang geleden.
Ik ga even opzoeken wanneer deze film uitkomt
Goodbye gaat het even opzoekenquote:Op zondag 14 februari 2010 19:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wanneer komt die uit? Kan ik mijn dinnetje alvast charteren voor een girls only night
quote:Op zondag 14 februari 2010 19:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wanneer komt die uit? Kan ik mijn dinnetje alvast charteren voor een girls only night
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |