Ik ging al winnen. Dan wel het ferrari rijden maar toch.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Jipster![]()
Gaat vast goed komen![]()
Haaaai Greys![]()
Ik heb toch een poging gedaan voor het vliegen?
Ga ik winnen?
Ja he? Ja toch? Toch? Ja? He?
IK MAG NIET MEEDOEN!quote:Op zondag 14 februari 2010 @ 15:16 schreef Greys het volgende:
Gaat er dan NIEMAND hier een poging doen om Ferrari rijden te winnen?
Of zelf vliegen? Etentje in een grot? Indoor skydiven?
Maar verder vind ik je lief hoorquote:Op zondag 14 februari 2010 @ 16:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
IK MAG NIET MEEDOEN! [afbeelding]
Lust ze alle soorten Gourmet, van die hele kleine blikjes?quote:Op zondag 14 februari 2010 16:17 schreef MissBliss het volgende:
Ja
Ik ben maar overgestapt op Gourmet, want het lekkere, dure spul uit de dierenwinkel was binnen 2 dagen op(waren ook maar 4 blikjes hoor, 1 met tonijn met kwarteleitjes en ook nog wat erwtjes, wtf
)
Maar ze eet goed dus
Ze had net wel een prutoog, maar ik denk dat die verkoudheid van haar sowieso nooit helemaal weg zal gaan.
quote:Op zondag 14 februari 2010 16:17 schreef MissBliss het volgende:
Ja
Ik ben maar overgestapt op Gourmet, want het lekkere, dure spul uit de dierenwinkel was binnen 2 dagen op(waren ook maar 4 blikjes hoor, 1 met tonijn met kwarteleitjes en ook nog wat erwtjes, wtf
)
Maar ze eet goed dus
Ze had net wel een prutoog, maar ik denk dat die verkoudheid van haar sowieso nooit helemaal weg zal gaan.
Die dingen zeker mee naar de Pulitzer-prijsquote:Op zondag 14 februari 2010 16:20 schreef Greys het volgende:
Ik heb echt lekker een ongelofelijk wijvenboek liggen lezen in bad
Het zijn drie boeken in één, met de welluidende titels:
Lust of Last?
Hoe hot is cool?
Dreamgirl!
Nou, als dát geen literatuur is weet ik het ook niet meer!
Ja, toch wel de groetjes?quote:Op zondag 14 februari 2010 16:20 schreef Loveless85 het volgende:
Ik geef Mips weleens die AH Excellent blikjes, vallen ook prima in de smaak
Greys, je krijgt de groetjes van d'r
Nou he?quote:Op zondag 14 februari 2010 16:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die dingen zeker mee naar de Pulitzer-prijs![]()
Ja we werden een beetje gedisst door Mips. Die had echt zoiets van 'Je komt hier om 0230u binnenstormen, je maakt me wakker, je neemt een vreemd mens mee, en dan verwacht dat vreemde mens OOK nog dat ik kunstjes ga doenquote:Op zondag 14 februari 2010 16:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, toch wel de groetjes?
Want ze liet me mooi voor joker staan met die piepmuis daar boven bij jou
Ik neem voor Mips ook wel wat blikjes Gourmet mee volgende keer.
Boor blieft wel Gourmet, maar alleen maar twee smaken
Ik heb nog niet alle soorten geprobeerd, maar de meeste lust ze wel.quote:Op zondag 14 februari 2010 @ 16:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Lust ze alle soorten Gourmet, van die hele kleine blikjes?
Want daar heb ik nog een hele berg van en Boor moet het niet
Kan ik jou daar blij mee maken?
Ja, raar hequote:Op zondag 14 februari 2010 @ 16:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
Hier krijgen ze ook altijd Gourmet; die kleine Mousse-blikjes.
Vinden ze heerlijk![]()
En kwarteleitjes...WTF![]()
Ik vond het ook wel typisch, ik had niet opgelet in de winkel. Maar ik ben al lang blij als ze eetquote:Op zondag 14 februari 2010 @ 16:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh ja, dat zijn die Gourmet-specials.
Die krijgen ze hier niet heur, denk dat ze liever vlees/vis hebben dan spinazie
Wel jammer dat jij dan geen kunstjes ging doen ipv Mipsquote:Op zondag 14 februari 2010 16:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja we werden een beetje gedisst door Mips. Die had echt zoiets van 'Je komt hier om 0230u binnenstormen, je maakt me wakker, je neemt een vreemd mens mee, en dan verwacht dat vreemde mens OOK nog dat ik kunstjes ga doen'
En geef de Gourmet maar aan de Zigster joh, die kan het beter gebruiken. Als Mips zin in een delicatesse heeft vreet ze wel weer een stuk uit m'n speakerkabels ofzo
Ik heb je adres nog, zal van de week even een doosje regelen waar ik het in kan verpakken en naar je opsturen.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb nog niet alle soorten geprobeerd, maar de meeste lust ze wel.
Wat lief!Maar als het teveel moeite is dan hoeft het niet hoor!
[..]
Ja, raar he
Maar Gourmet kan er ook wat van: gisteren had Ziggy vis in bechamel-spinaziesaus
Ing, hier is het altijd 12 uur van te voren.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Vraagje trouwens; ik hoef T&L morgen pas om 9 uur te brengen en wrs. worden ze dan niet direct geholpen.
Is dan vanaf 19 uur 's avonds nuchter niet heul lang?
Volgens mij was dat bij de andere katten pas vanaf middernacht oid.
Ik ga ze nu iig maar ff verwennen met wat snoepjes
Oooh, wat lief!quote:Op zondag 14 februari 2010 @ 16:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel jammer dat jij dan geen kunstjes ging doen ipv Mips
[..]
Ik heb je adres nog, zal van de week even een doosje regelen waar ik het in kan verpakken en naar je opsturen.
Het zijn twintig kleine blikjes Gourmet Gold, goed tot oktober 2011, van die kleine stukjes in saus.
Mit Huhn und HertzBesteld bij Zooplus, maar Boor wil echt alleen de kip- en rundvleesreepjes van Gourmet.
hoeveel heb je en wat zou je ervoor willen?quote:Op zondag 14 februari 2010 16:28 schreef MissBliss het volgende:
Als er iemand trouwens nog interesse heeft in nierdieet, verschillende merken, daar heb ik hier ook een kapitaal van staan
hey! het gaat, blijft voor ons een hele drukke tijd zo maar we komen er welquote:Op zondag 14 februari 2010 16:44 schreef ferrari_rood het volgende:
@bb hoe is het met jullie? en met je schoonvader?
Ik zal er morgen even naar kijken ok? Dan pm ik je.quote:Op zondag 14 februari 2010 @ 16:43 schreef bigbird het volgende:
[..]
hoeveel heb je en wat zou je ervoor willen?
Ja, das goed. Hebben namelijk van de week te horen gekregen dat Krijtje een nierprobleem heeft en op dieet moet etc.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zal er morgen even naar kijken ok? Dan pm ik je.
Aaaww, wat naarquote:Op zondag 14 februari 2010 @ 16:53 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ja, das goed. Hebben namelijk van de week te horen gekregen dat Krijtje een nierprobleem heeft en op dieet moet etc.
quote:Op zondag 14 februari 2010 16:57 schreef oh-oh het volgende:
Vergeet vooral je geluid niet aan te zetten![]()
Zo loopt ie dus ook buiten als het regent he![]()
Boze cavia![]()
Bb wat jammer van je kat , maar wat fijn dat het goed gaat met de schoonpapa
Das goed, ik wacht het afquote:Op zondag 14 februari 2010 16:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Aaaww, wat naar
Ik moet ook even kijken wat ze nou nog wel en niet eet. Maar ik zal je dus pm-en.
quote:Op zondag 14 februari 2010 16:57 schreef oh-oh het volgende:
Vergeet vooral je geluid niet aan te zetten![]()
Zo loopt ie dus ook buiten als het regent he![]()
Boze cavia![]()
Bb wat jammer van je kat , maar wat fijn dat het goed gaat met de schoonpapa
quote:Op zondag 14 februari 2010 17:03 schreef Greys het volgende:
JJH!
Bigbird!
Sjon, ouwejonge mopperkont!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |