Ja, das goed. Hebben namelijk van de week te horen gekregen dat Krijtje een nierprobleem heeft en op dieet moet etc.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zal er morgen even naar kijken ok? Dan pm ik je.
Aaaww, wat naarquote:Op zondag 14 februari 2010 @ 16:53 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ja, das goed. Hebben namelijk van de week te horen gekregen dat Krijtje een nierprobleem heeft en op dieet moet etc.
quote:Op zondag 14 februari 2010 16:57 schreef oh-oh het volgende:
Vergeet vooral je geluid niet aan te zetten![]()
Zo loopt ie dus ook buiten als het regent he![]()
Boze cavia![]()
Bb wat jammer van je kat , maar wat fijn dat het goed gaat met de schoonpapa
Das goed, ik wacht het afquote:Op zondag 14 februari 2010 16:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Aaaww, wat naar
Ik moet ook even kijken wat ze nou nog wel en niet eet. Maar ik zal je dus pm-en.
quote:Op zondag 14 februari 2010 16:57 schreef oh-oh het volgende:
Vergeet vooral je geluid niet aan te zetten![]()
Zo loopt ie dus ook buiten als het regent he![]()
Boze cavia![]()
Bb wat jammer van je kat , maar wat fijn dat het goed gaat met de schoonpapa
quote:Op zondag 14 februari 2010 17:03 schreef Greys het volgende:
JJH!
Bigbird!
Sjon, ouwejonge mopperkont!
Bink maakt exact die geluiden alleen als de bel gaat, als hij dan mee wil naar de gang om te kijken wie het is maar ik hem terugduw de kamer in en de gangdeur dicht doe omdat de kat anders kan ontsnappen.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:04 schreef oh-oh het volgende:
Zo deed ie dus in het begin ook als ie aan de riem moest lopen, maar dan net nog wat harder en met ergere uithalen
Nee, Ik ga douchen en weer aan het werk.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:17 schreef Ingetje79 het volgende:
JJH![]()
Lekker aan het bankhangen dus?![]()
Pienjoooo![]()
Wat balen van je kat![]()
Maar fijn dat je schoonvader weer de goede kant op gaat, tis niet niks natuurlijk.
Ik vind t echt net een ongestelde caviaquote:Op zondag 14 februari 2010 17:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Bink maakt exact die geluiden alleen als de bel gaat, als hij dan mee wil naar de gang om te kijken wie het is maar ik hem terugduw de kamer in en de gangdeur dicht doe omdat de kat anders kan ontsnappen.
Dan is het ook net een evil gremlin
quote:Op zondag 14 februari 2010 17:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, Ik ga douchen en weer aan het werk.
Normaal heb ik het in een nachtdienst 3,5 à 4 uur 'echt' druk. Nu de hele dienst en dat ben ik niet meer gewend. Nog 1 nachtje. Morgen ga ik zelf de stad in. Als ik nog de puf heb.
Bink is toch vrouwelijk of heb ik het mis?quote:Op zondag 14 februari 2010 17:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Bink maakt exact die geluiden alleen als de bel gaat, als hij dan mee wil naar de gang om te kijken wie het is maar ik hem terugduw de kamer in en de gangdeur dicht doe omdat de kat anders kan ontsnappen.
Dan is het ook net een evil gremlin
Dat van de kat is inderdaad balen, heeft nog maar een paar maanden met de juiste medicijnen en dieet. Is erg moeilijk voor manlief want hij had hem al vanaf kitten zijnde. Zeker zo na zijn moeder komt dit op een erg slecht moment... Schoonpa verbaast ons allenquote:Op zondag 14 februari 2010 17:17 schreef Ingetje79 het volgende:
JJH![]()
Lekker aan het bankhangen dus?![]()
Pienjoooo![]()
Wat balen van je kat![]()
Maar fijn dat je schoonvader weer de goede kant op gaat, tis niet niks natuurlijk.
quote:
Dank dank, je zou bijna denken dat rijden met deze dagen net zo zwaar is als het carnavallen zelf.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
werk ze bikkel
![]()
Ik ga de naakten wassen en dan nog ff de dweil door mn huis halen en eten en zo
Heb nog niet bijgelezen (zoals je aan mijn vraag wel merkte denk ik) maar wel erg fijn om te horenquote:
Greys zegt altijd hijquote:Op zondag 14 februari 2010 17:27 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Bink is toch vrouwelijk of heb ik het mis?
Ja, strakjes maar weer naar huis brengenquote:Op zondag 14 februari 2010 17:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Jo Lo![]()
Ligt Miss Lo al te zweten onder je dekbed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |