Bink maakt exact die geluiden alleen als de bel gaat, als hij dan mee wil naar de gang om te kijken wie het is maar ik hem terugduw de kamer in en de gangdeur dicht doe omdat de kat anders kan ontsnappen.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:04 schreef oh-oh het volgende:
Zo deed ie dus in het begin ook als ie aan de riem moest lopen, maar dan net nog wat harder en met ergere uithalen
Nee, Ik ga douchen en weer aan het werk.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:17 schreef Ingetje79 het volgende:
JJH![]()
Lekker aan het bankhangen dus?![]()
Pienjoooo![]()
Wat balen van je kat![]()
Maar fijn dat je schoonvader weer de goede kant op gaat, tis niet niks natuurlijk.
Ik vind t echt net een ongestelde caviaquote:Op zondag 14 februari 2010 17:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Bink maakt exact die geluiden alleen als de bel gaat, als hij dan mee wil naar de gang om te kijken wie het is maar ik hem terugduw de kamer in en de gangdeur dicht doe omdat de kat anders kan ontsnappen.
Dan is het ook net een evil gremlin
quote:Op zondag 14 februari 2010 17:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, Ik ga douchen en weer aan het werk.
Normaal heb ik het in een nachtdienst 3,5 à 4 uur 'echt' druk. Nu de hele dienst en dat ben ik niet meer gewend. Nog 1 nachtje. Morgen ga ik zelf de stad in. Als ik nog de puf heb.
Bink is toch vrouwelijk of heb ik het mis?quote:Op zondag 14 februari 2010 17:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Bink maakt exact die geluiden alleen als de bel gaat, als hij dan mee wil naar de gang om te kijken wie het is maar ik hem terugduw de kamer in en de gangdeur dicht doe omdat de kat anders kan ontsnappen.
Dan is het ook net een evil gremlin
Dat van de kat is inderdaad balen, heeft nog maar een paar maanden met de juiste medicijnen en dieet. Is erg moeilijk voor manlief want hij had hem al vanaf kitten zijnde. Zeker zo na zijn moeder komt dit op een erg slecht moment... Schoonpa verbaast ons allenquote:Op zondag 14 februari 2010 17:17 schreef Ingetje79 het volgende:
JJH![]()
Lekker aan het bankhangen dus?![]()
Pienjoooo![]()
Wat balen van je kat![]()
Maar fijn dat je schoonvader weer de goede kant op gaat, tis niet niks natuurlijk.
quote:
Dank dank, je zou bijna denken dat rijden met deze dagen net zo zwaar is als het carnavallen zelf.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
werk ze bikkel
![]()
Ik ga de naakten wassen en dan nog ff de dweil door mn huis halen en eten en zo
Heb nog niet bijgelezen (zoals je aan mijn vraag wel merkte denk ik) maar wel erg fijn om te horenquote:
Greys zegt altijd hijquote:Op zondag 14 februari 2010 17:27 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Bink is toch vrouwelijk of heb ik het mis?
Ja, strakjes maar weer naar huis brengenquote:Op zondag 14 februari 2010 17:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Jo Lo![]()
Ligt Miss Lo al te zweten onder je dekbed?
Dat is begrijpelijk.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:28 schreef bigbird het volgende:
[..]
Heb nog niet bijgelezen (zoals je aan mijn vraag wel merkte denk ik) maar wel erg fijn om te horen
Ja maar hoe moeilijk is het om niet te gaan beppen in een Inzendingen Only topic?quote:Op zondag 14 februari 2010 17:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, wat was je streng in het kadootjes-topic![]()
Hoe voelde dat nou?
quote:Op zondag 14 februari 2010 17:40 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
mijn draaiorgel gaat internationaal
Maak je wel iets met veeeel vitamientjes en liefde?quote:Op zondag 14 februari 2010 17:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, strakjes maar weer naar huis brengen![]()
Zo eerst even eten
Dat gaan we zeker doen hoorquote:Op zondag 14 februari 2010 17:35 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat is begrijpelijk.
Wat een rotnieuws van krijtje. Geniet nog van de tijd samen.
Zwabber!quote:Op zondag 14 februari 2010 17:40 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
200 euroquote:Op zondag 14 februari 2010 17:43 schreef bigbird het volgende:
[..]
Dat gaan we zeker doen hoorHij wordt komende tijd extra vertroeteld. Enige dilemma waar we nog mee zitten is dat we nog niet weten hoeveel medicijnen hij gaat krijgen en hoe vaak we hem die dan moeten gaan geven. We werken beide fulltime en het beestje moet ook nog eerst een soort nierspoeling krijgen om de komende tijd een beetje normaal door te komen. Dat betekent voor ons dat we minimaal 200 euro kwijt zijn aan alleen al die spoeling en dan nog de medicijnen en het dieetvoer erbij. Dat is het allemaal wel waard hoor, maar de vraag is hoe lang heeft hij er wat aan en hoeveel ellende krijgt hij op zijn bordje in die maanden dat ie er nog is..
ja op photobucket kan je natuurlijk zien welke sites je foto's gebruiken,quote:
Hier moet ik nog even op reageren.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:40 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Jawel, komt goed. Veel groenten, weinig vet, en geen vlees maar Valess.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maak je wel iets met veeeel vitamientjes en liefde?
Ze nemen hem ook voor 3 dagen op om hem te monitoren en wat andere kleine dingetjes. Maar dat ze duur zijn daar klopt wel hoor.. We gaan binnenkort ook eens kijken bij een nieuwe DA praktijk die onlangs bij ons in de buurt geopend is. Alleen Krijtje is zijn hele leven al daar geweest en ze hebben daar zijn historie etc. (Manlief wil daar graag blijven nog...)quote:Op zondag 14 februari 2010 17:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
200 euro![]()
Die spoeling is niets meer dan een liter fysiologisch zout IV.
Ik was destijds nog geen 20 euro kwijt daarvoor, dus informeer aub ook es bij andere DA's.
Ik neem aan dat ze toch gewoon zijn dossier kunnen doorsturen en er een hoop in z'n paspoortje staatquote:Op zondag 14 februari 2010 17:50 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ze nemen hem ook voor 3 dagen op om hem te monitoren en wat andere kleine dingetjes. Maar dat ze duur zijn daar klopt wel hoor.. We gaan binnenkort ook eens kijken bij een nieuwe DA praktijk die onlangs bij ons in de buurt geopend is. Alleen Krijtje is zijn hele leven al daar geweest en ze hebben daar zijn historie etc. (Manlief wil daar graag blijven nog...)
Dat neem ik ook wel aan. Dilemma zit hem vooral bij het overhalen van meneer bigbird...quote:Op zondag 14 februari 2010 17:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze toch gewoon zijn dossier kunnen doorsturen en er een hoop in z'n paspoortje staat
quote:Op zondag 14 februari 2010 17:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jawel, komt goed. Veel groenten, weinig vet, en geen vlees maar Valess.
Net had ze 38.9 graden koorts
Waarom geen vlees? Of eet ze dat sowieso niet?quote:Op zondag 14 februari 2010 17:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jawel, komt goed. Veel groenten, weinig vet, en geen vlees maar Valess.
Is niet heel zorgwekkend hoorquote:Net had ze 38.9 graden koorts
quote:Op zondag 14 februari 2010 17:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
38,9 valt mee heur, met een paracetamolletje krijg je dat weer omlaag.
Koorts is gewoon een teken dat het lichaam erg druk is met het aanvallen van de griep en dus op zich best handig
Oh ze overleeft het wel hoorquote:Op zondag 14 februari 2010 18:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom geen vlees? Of eet ze dat sowieso niet?
[..]
Is niet heel zorgwekkend hoor
Even uitzieken, is vast snel weer over.
nou, je kan het gebruiken als onderzetterquote:Op zondag 14 februari 2010 18:17 schreef Greys het volgende:
Gewoon interesse hoor, ik vind er niets aan, aan die nepmeuk, maar misschien heeft het kwaliteiten waar ik geen weet van heb
Die vind ik dan weer totaal niet grappig (ongeacht wie er doorzeefd werd met kogels) maar da's mijn totale gebrek aan humorquote:Op zondag 14 februari 2010 18:19 schreef oh-oh het volgende:
Je orgel Zwabber, tis bijna iets om trots op te zijn he
![]()
Ik vond die waar Vader A doorzeeft wordt met kogels meesterlijk
maar die dude met de harde L is ook gewoon plat, die is net zo dood als iemand die doorzeeft wordt hoorquote:Op zondag 14 februari 2010 18:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer totaal niet grappig (ongeacht wie er doorzeefd werd met kogels) maar da's mijn totale gebrek aan humor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |