Hihihi, ik denk dat wij ons dan wel vermaken.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik neem de DVDs wel mee als we elkaar een keer wat langer zien [ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 februari 2010 19:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hihihi, ik denk dat wij ons dan wel vermaken.![]()
Oh, en 27 mei pas
Dat andere wijf ook wel hoorquote:Op zondag 14 februari 2010 19:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hihihi, ik denk dat wij ons dan wel vermaken.![]()
Dan pas in de bios? Mweh...quote:Oh, en 27 mei pas
Was heerlijk. We zijn er de hele middag geweest en waren pas om 7 uur thuis of zo. Even bij Loos een lunch gegetenquote:Op zondag 14 februari 2010 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Goodbye gaat het even opzoeken
Hoe was je dagje met het wereldmuseum en ben je nog wezen eten?
Arm dingquote:Op zondag 14 februari 2010 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat andere wijf ook wel hoor
[..]
Dan pas in de bios? Mweh...![]()
Nou ja, qua timing is het wel briljant eigenlijk, kunnen we daarvoor alle seizoen nog ff afwerken
Welnee, kan ie wat van lerenquote:Op zondag 14 februari 2010 19:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Arm ding![]()
Alle seizoenen is wel erg sneu. Maar een heerlijk vooruitzicht, though!
Van alle genoemde prijzen eentje!quote:Op zondag 14 februari 2010 19:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej Greysje...
In je kadootjestopic he; mag je van alles 1 weggeven of zoek je gewoon 1 leukste inzending en die wint?
Ja, fakkin' mallootquote:Op zondag 14 februari 2010 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Welnee, kan ie wat van leren![]()
Misschien dat ie dan geen bekers meer door dichte ramen probeert te mikken
Ooooooh, ik moet nog even meedoen!quote:
Dan verzin je toch gewoon een tranentrekkertquote:Op zondag 14 februari 2010 19:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ooooooh, ik moet nog even meedoen!
Maar ik win toch vast niks, want ik heb geen zielige reden dat ik iets wil winnen
Ja maaaaar, dan zegt Greys JIJ VIEZE VUILE LIEGERTTTTT. En dan kan ik het mooi vergetenquote:Op zondag 14 februari 2010 20:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan verzin je toch gewoon een tranentrekkert
Dan post je eerst hier een heul zielig verhaal en dan doen we allemaalquote:Op zondag 14 februari 2010 20:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja maaaaar, dan zegt Greys JIJ VIEZE VUILE LIEGERTTTTT. En dan kan ik het mooi vergeten
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:02 schreef Greys het volgende:
Het gaat niet om het langste of zieligste verhaal hoor
En even voor de duidelijkheid:
Ik heb amper tot geen invloed op de uitslag, daar stemmen meerdere mensen over
Oh, da's goed om te weten. Want anders zou ik helemaal geen kans makenquote:Op zondag 14 februari 2010 20:02 schreef Greys het volgende:
Het gaat niet om het langste of zieligste verhaal hoor
En even voor de duidelijkheid:
Ik heb amper tot geen invloed op de uitslag, daar stemmen meerdere mensen over
quote:Op zondag 14 februari 2010 19:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Serieus Nok?
Dat had ik van jou echt nooit gedacht
Neequote:Op zondag 14 februari 2010 20:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Greysie, nu je hier toch bent....
Ik heb al eerder gevraagd of iemand iets van Muis heeft gehoord, maar nog geen reactie.
Weet jij iets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |