Hihihi, ik denk dat wij ons dan wel vermaken.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik neem de DVDs wel mee als we elkaar een keer wat langer zien [ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 februari 2010 19:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hihihi, ik denk dat wij ons dan wel vermaken.![]()
Oh, en 27 mei pas
Dat andere wijf ook wel hoorquote:Op zondag 14 februari 2010 19:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hihihi, ik denk dat wij ons dan wel vermaken.![]()
Dan pas in de bios? Mweh...quote:Oh, en 27 mei pas
Was heerlijk. We zijn er de hele middag geweest en waren pas om 7 uur thuis of zo. Even bij Loos een lunch gegetenquote:Op zondag 14 februari 2010 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Goodbye gaat het even opzoeken
Hoe was je dagje met het wereldmuseum en ben je nog wezen eten?
Arm dingquote:Op zondag 14 februari 2010 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat andere wijf ook wel hoor
[..]
Dan pas in de bios? Mweh...![]()
Nou ja, qua timing is het wel briljant eigenlijk, kunnen we daarvoor alle seizoen nog ff afwerken
Welnee, kan ie wat van lerenquote:Op zondag 14 februari 2010 19:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Arm ding![]()
Alle seizoenen is wel erg sneu. Maar een heerlijk vooruitzicht, though!
Van alle genoemde prijzen eentje!quote:Op zondag 14 februari 2010 19:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Heej Greysje...
In je kadootjestopic he; mag je van alles 1 weggeven of zoek je gewoon 1 leukste inzending en die wint?
Ja, fakkin' mallootquote:Op zondag 14 februari 2010 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Welnee, kan ie wat van leren![]()
Misschien dat ie dan geen bekers meer door dichte ramen probeert te mikken
Ooooooh, ik moet nog even meedoen!quote:
Dan verzin je toch gewoon een tranentrekkertquote:Op zondag 14 februari 2010 19:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ooooooh, ik moet nog even meedoen!
Maar ik win toch vast niks, want ik heb geen zielige reden dat ik iets wil winnen
Ja maaaaar, dan zegt Greys JIJ VIEZE VUILE LIEGERTTTTT. En dan kan ik het mooi vergetenquote:Op zondag 14 februari 2010 20:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan verzin je toch gewoon een tranentrekkert
Dan post je eerst hier een heul zielig verhaal en dan doen we allemaalquote:Op zondag 14 februari 2010 20:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja maaaaar, dan zegt Greys JIJ VIEZE VUILE LIEGERTTTTT. En dan kan ik het mooi vergeten
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:02 schreef Greys het volgende:
Het gaat niet om het langste of zieligste verhaal hoor
En even voor de duidelijkheid:
Ik heb amper tot geen invloed op de uitslag, daar stemmen meerdere mensen over
Oh, da's goed om te weten. Want anders zou ik helemaal geen kans makenquote:Op zondag 14 februari 2010 20:02 schreef Greys het volgende:
Het gaat niet om het langste of zieligste verhaal hoor
En even voor de duidelijkheid:
Ik heb amper tot geen invloed op de uitslag, daar stemmen meerdere mensen over
quote:Op zondag 14 februari 2010 19:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Serieus Nok?
Dat had ik van jou echt nooit gedacht
Neequote:Op zondag 14 februari 2010 20:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Greysie, nu je hier toch bent....
Ik heb al eerder gevraagd of iemand iets van Muis heeft gehoord, maar nog geen reactie.
Weet jij iets?
Doe maar jaquote:Op zondag 14 februari 2010 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
NeeHelaas.
We hebben een tijdje geleden nog wel een beetje gesmst en toen vond ze de fysio zwaar is ze ook hier komen melden toen). Ik zal haar zo weer eens smsen
Hihihihihihihihiiiihihihi, gek wijfquote:Op zondag 14 februari 2010 20:10 schreef Ingetje79 het volgende:
GB heeft een verhaaltje in het kadootjestopic en ik schiet er gewoon vol van![]()
Gave foto's oh-oh!quote:Op zondag 14 februari 2010 19:42 schreef oh-oh het volgende:
Hebben jullie daar trouwens ook zoveel salsabands Cat?
Mn moeder zei dat dr in Sittard helemaal geen zijn![]()
Hier nu echt wel 7 of zo geloof ik
Drank maakt meer kapot dan je lief isquote:Op zondag 14 februari 2010 20:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gave foto's oh-oh!
Hier is helemaal niks van de salsa.![]()
En voor alle duidelijkheid: na die eerste 3 biertjes ben ik optocht gaan kijken dus had ik 2 uur om wat te ontnuchteren. En toen waren we nog maar met een paar man dus kon ikdonker bier
bestellen. En die heb ik toen nog wel 2 (TWEE!!!) gehad.
![]()
Ik ben toch ook zo'n doos.... . Vanmiddag, voor ik naar de optocht ging, bedacht ik me dat ik eigk een carnavalssjaal nodig heb. Zo'n gebreide met geel, rood en groen. Leker warm en toch feestelijk, want past bij alle outfits. Ik ging net mijn haremdame eens uit de motteballen halen, maak de doos met carnavalsspullen open: ligt daar precies zo'n sjaal! Ow ja, die had mijn moeder vorig jaar voor me gekocht. Omdat ik had gezegd dat ik die nodig had.
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Drank maakt meer kapot dan je lief is![]()
Lovelessssss, babequote:
UMCG, klopt. Bedrust, pootje was de afgelopen dagen wat onrustig, dik en rood enzo. Ziet er nu alweer wat beter uit, vandaag overdag ook geen morfine meer gehad, alleen straks een shotje voor een rustige nacht.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Pagan![]()
Hoest met tha waif?
Ze lag toch in het UMCG?
Wel for me?quote:
Hier kwam ik achter terwijl ik drank in mijn mik had heur! Nuchter had ik geeeeen idee.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Drank maakt meer kapot dan je lief is![]()
Jullie hebben geluk gehad, voor hetzelfde geld brandde niet alleen de kachel als een tiet, maar de rest van de tent ook.....quote:Op zondag 14 februari 2010 20:18 schreef Ml-etje het volgende:
Mr had net een strakke acie wilde iets spiritus achtigs bij de kachel gebruiken, voila steekvlamen kamervloer vol met reut
![]()
De fles ligt nu heeel ver in boer knolle's land(zoek ik morgen keurig op hoor).
Menn als ie nog es wat weet
Wat heb IK nou weer gedaan?quote:
Inderdaad, stom gespeel met vuur ook.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:21 schreef Pagan het volgende:
[..]
Jullie hebben geluk gehad, voor hetzelfde geld brandde niet alleen de kachel als een tiet, maar de rest van de tent ook.....
Nou, je mág meekijken.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je wil me ook die wijvenserie laten kijken
Oh gadver....afgezien van zooi geen brandschade?quote:Op zondag 14 februari 2010 20:18 schreef Ml-etje het volgende:
Mr had net een strakke acie wilde iets spiritus achtigs bij de kachel gebruiken, voila steekvlamen kamervloer vol met reut
![]()
De fles ligt nu heeel ver in boer knolle's land(zoek ik morgen keurig op hoor).
Menn als ie nog es wat weet
Mooiquote:Op zondag 14 februari 2010 20:19 schreef Pagan het volgende:
[..]
UMCG, klopt. Bedrust, pootje was de afgelopen dagen wat onrustig, dik en rood enzo. Ziet er nu alweer wat beter uit, vandaag overdag ook geen morfine meer gehad, alleen straks een shotje voor een rustige nacht.
Maar eens horen wat de wijze mannen er morgen over te zeggen hebben.
Nee het meurt hier nu wel enorm maar heb net vingers en krullen geteld en die zitten er nog allemaal.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh gadver....afgezien van zooi geen brandschade?
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:28 schreef Loveless85 het volgende:
Oeh dat zijn niet van die slimme acties nee Ml-etje
Des te more bekkie for meeee, hihihiihihiquote:Op zondag 14 februari 2010 20:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen uitspraken doen waar je later spijt van kunt krijgen he?
Oeh succes dan met het afleiden van de "ramp"quote:Op zondag 14 februari 2010 20:38 schreef Ingetje79 het volgende:
De brokjes zijn nog geen half uur opgeruimd en tis nu al paniek
Oh jeequote:Op zondag 14 februari 2010 20:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Je hebt ze gewoon verwend.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja héquote:Op zondag 14 februari 2010 20:54 schreef Greys het volgende:
Dat waffeltje van Buffalo BillDodge!
Ik ben acuut verliefd!
Succes!quote:Op zondag 14 februari 2010 20:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Je wordt er niet liever op met alcohol in je systeemquote:Op zondag 14 februari 2010 20:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je hebt ze gewoon verwend.![]()
Fijne avond verder.
Kon het kind er niet bij dan?quote:Op zondag 14 februari 2010 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Succes!
Ik lag vanmiddag voor de verandering weer eens in bad, maar de avond ervoor was toch fijner
Deze keer zat Boor op de overloop boven:
Mauw.
Mauw!
Mauhauwwwwwww!!!!
"Boor, pssssjt, hou eens op!
....
mauw
MAAAAAAAAAAAAAAAAUWWW!~
Badkamerdeur openlaten in het vervolg?quote:Op zondag 14 februari 2010 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Succes!
Ik lag vanmiddag voor de verandering weer eens in bad, maar de avond ervoor was toch fijner
Deze keer zat Boor op de overloop boven:
Mauw.
Mauw!
Mauhauwwwwwww!!!!
"Boor, pssssjt, hou eens op!
....
mauw
MAAAAAAAAAAAAAAAAUWWW!~
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je wordt er niet liever op met alcohol in je systeem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Oh boy, sterkte dr meequote:Op zondag 14 februari 2010 20:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Is dat Lush?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kon het kind er niet bij dan?![]()
Ik laat altijd alles open staan. Heb ik vaak 3 katten in de badkamer liggen waarvan 2 helden ook nog de badrand durven te betreden. Ik heb net gedouched met Randy Butter. Niks beters als je al wat beneveld bent dan een brandewijnzeepje.
Japs, Lush. Jaaaaaren geleden in de winkel en nu even terug voor de kerst.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Is dat Lush?
Dat klinkt lekker!
Ik heb mn bento vol, afwas gedaan, wasdroger leeggeruimd en weer gevuld, balkon weer sneeuwvrij gemaakt ( derde keer dit weekend, echt zinloos, het sneeuwt nog steeds, maar anders wil Sjon daar niet zn plasjes doen en de zindelijkheid gaat net zo lekker ) en ik zit nu aan de warme chocomel.
Ik ga es kijken of ik Dodge leuk vind
Ik snap je hoor.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zou niet durven Greys![]()
Cat, qua eten zijn ze echt niet superverwend.
Altijd brokjes en 2 x p/d een theelepel blikvoer ivm Melvin z'n Bachdruppies.
Het gaat ze er gewoon om dat de brokjes er horen te staan...DAAR! NU! alsjeblieft?
Ik had er vandaag maar 2quote:Op zondag 14 februari 2010 21:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Japs, Lush. Jaaaaaren geleden in de winkel en nu even terug voor de kerst.
Was! Goed dat je het zegt, mijn derde trommel van vandaag was al een half uur klaar.
[visioenen van rondvliegende plukken haarquote:Op zondag 14 februari 2010 21:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik snap je hoor.Ik had eerder ook zo'n huishouden en dan was het Heul Erg als de brokjes ooit op waren.
Met Carnibest krijgt het spul nog maar 2 keer per dag. Werkt perfect, heer Naard begint rond 5 uur de maat aan te geven en om 6 uur knokt alles met elkaar. En dan ist etenstijd.
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:11 schreef oh-oh het volgende:Ik denk dus al een hele poos dat Sjon ergens lekker ligt te slapen, want ik hoor zn belletje niet.
Heeft ie zn halsband niet om omdat ie in bad geweest is, en issie dus wel heel erg druk geweest met het leegtrekken van de speelgoedbak terwijl ik net bezig was![]()
En dan echt zo kijken van :"ik was het niet want er rinkelt niks hoor!"
Toen Mickey nog leefde zat ze altijd op de wasmand als ik onder de douche stond.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:12 schreef Ml-etje het volgende:
Gezelschap tijdens het douchen/badderendat is nou niet echt mijn ding
5 wassen in 1 weekendquote:Op zondag 14 februari 2010 21:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik had er vandaag maar 2![]()
Omdat ik er gisteren 3 weggewerkt heb
Dan word je vast ook niet gelukkig van starende ogen als je op het toilet zit.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:12 schreef Ml-etje het volgende:
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:12 schreef Ml-etje het volgende:
Onze badkamer is alleen te betreden met een trapje en dat doet madam niet maar toch vind ik er wel van die handige haartjes.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Toen Mickey nog leefde zat ze altijd op de wasmand als ik onder de douche stond.
Keek ze me de hele tijd aan met van die samengeknepen oogjes![]()
Ik had altijd wel de halve badkamer bedekt met vochtige plukken zwart kattenhaar
Nee hoor.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[visioenen van rondvliegende plukken haar]
Op de WC mogen ze niet mee, die heb ik altijd hermetisch afgesloten als ik er verblijfquote:Op zondag 14 februari 2010 21:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan word je vast ook niet gelukkig van starende ogen als je op het toilet zit.![]()
Vooral Yoko heeft daar echt moeten wennen aan dat mensenritueel. Die volgde me overal en dan kreeg ik zo'n![]()
![]()
blik als ik op de troon plaatsnam.
Dabennikja....hoezo?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Onze badkamer is alleen te betreden met een trapje en dat doet madam niet maar toch vind ik er wel van die handige haartjes.
Aangekeken worden tijdens het douchen aaaarrggghh
Zeg Ing die badkamerverbouwing dat was jij toch??
1 van mn beddengoedquote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik lig meestal wel een uur of 2 in bad, en dan vind ik het best gezellig.
Billy komt af en toe ook es rechtop bij het bad staan om te kijken of ik dr nog wel ben![]()
Als pupje issie dr 1 keer in gesprongen, was ie aan het slapen en ineens was ie me kwijt, dus ik hoorde m zoeken overal, riep, springt ie van vreugde zo bovenop me in bad![]()
Hij haaaaaaaaat bad, dus dat heeft ie maar 1 keer gedaan
Voetvolgertjesquote:Op zondag 14 februari 2010 21:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor.Poten zonder klauwen, liefdesbeetjes, wilde achtervolgingen en af en toe een piepje. Maar ze zijn dan wel verrekte irritant.
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Op de WC mogen ze niet mee, die heb ik altijd hermetisch afgesloten als ik er verblijf
Al gestart?quote:
Ik heb altijd de deur open, voordeel van alleen wonen he.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Op de WC mogen ze niet mee, die heb ik altijd hermetisch afgesloten als ik er verblijf
Woei ik snappem. Jij bent goed bezigquote:Op zondag 14 februari 2010 21:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
1 van mn beddengoed
1 van de overtrekken en zo van op de bank ( liggen 2 hoeslakens op, en een dekbed en een babydekbed en 4 kussens )
1 met handdoeken en fleecedekens
1 met kleren
en nog een met matjes, poetslappen, dweilen, en wat hondenkleren.
Is dan wel van de hele week he,![]()
Door de weeks was ik niet, dan werk ik, en dan vind ik koken afwassen en zo al meer dan genoeg moeite
Tis een keigave foto maar Napoleon is knalgroen ipv geelquote:Op zondag 14 februari 2010 21:19 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
de kleuren zijn een beetje raar, hij is met flits genomen, en daar werd alles zo armageddon atoombom licht van, dat ik wat met de kleuren heb zitten rotzooien
volgens mij zit hij er nu beter uit, maar je weet het maar nooit met die rare kleurenblinden
als ik alleen thuis ben doe ik altijd de badkamer en de plee op slot, zal wel komen omdat eht een gewoonte is ofzoquote:Op zondag 14 februari 2010 21:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb altijd de deur open, voordeel van alleen wonen he.
Maar zat vriendinnen van me gaan hier ook met de deur open, in het kader van doorkletsen
Hahahaha arme Satsuquote:Op zondag 14 februari 2010 21:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gezellie. Kat in bad was ook zo'n doorslaand succes.
![]()
En Satsu heeft nog steeds niet in de gaten dat hij zijn lange slierterstaart bij zich moet houden als hij op de badrand zit. Die is gewoon elke keer weer nat. En hij maar verbaasd rondkijken wie hem dat nu weer geflikt heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |