Zwart tabby, rood wit en creme met wit. Overleden was pikzwart, zoek wel ff kittenfotosquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:48 schreef senesta het volgende:
Wauw wat een mooie foto's![]()
Wat voor kleurtjes zijn de rest?
Wauw! Mooie kop heeft ie.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:39 schreef Providentia het volgende:
ik heb 4 rasechte Coons met stamboomhad er 5, Zorro is overleden met 1,5 jaar aan FIP
![]()
Oudste is van 2004
Dan 1 van 2005
Dan 2 halfzusjes van 2006
heb op dit moment alleen ff fotos van de oudste:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een mooiequote:Op woensdag 3 februari 2010 15:39 schreef Providentia het volgende:
ik heb 4 rasechte Coons met stamboomhad er 5, Zorro is overleden met 1,5 jaar aan FIP
![]()
Oudste is van 2004
Dan 1 van 2005
Dan 2 halfzusjes van 2006
heb op dit moment alleen ff fotos van de oudste:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Heeft dat urretje nou al een naam?quote:Op zondag 14 februari 2010 10:09 schreef senesta het volgende:
Ik heb nieuwe muurdecoratie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zometeen gaan we kijken bij ons nieuwe poezenkind:
[ afbeelding ]
5,5 week inmiddels
Jazeker, het gaat Dodge wordenquote:Op zondag 14 februari 2010 10:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heeft dat urretje nou al een naam?
We hebben echt zo'n leuke middag gehad, we gaan over een weekje of drie als het kan weer kijkenquote:Op zondag 14 februari 2010 20:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Senes, wat een schatjes![]()
En Samara, wat een bekkie zeg
Nee hoor, die rode is niet de vader, de ouders staan hier:quote:Op zondag 14 februari 2010 20:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat een dotje zeg. En wat duurt dat wachten nog lang he?
Is die rode de vader? Dan kunnen jullie vast kracht oefeningen gaan doen om Dodge later te tillen.
Jack is 9,5 kilo, dat is wel flink hoor, ook voor een Maine Coon, en hij is 2,5 en een open kater dus nog niet uitgegroeit ookquote:Op zondag 14 februari 2010 20:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Gaat Hummertje net zo groot worden als Jack?
Jaquote:Op zondag 14 februari 2010 20:57 schreef Cat22 het volgende:
Wat een lekker bekkie heeft Dodge.En Jack!
Wat een reus!
![]()
Het aftellen zal nu nog moeilijker zijn denk ik he Senes?
Ja, hij is inderdaad al groot hequote:Op zondag 14 februari 2010 21:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat heb jij trouwens al een grote zoon Senes!![]()
Hoe oud is Joey?
Wilde ik ook net vragenquote:Op zondag 14 februari 2010 21:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat heb jij trouwens al een grote zoon Senes!![]()
Hoe oud is Joey?
*Senes is opgericht in '76...rekent terug....quote:Op zondag 14 februari 2010 21:50 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, hij is inderdaad al groot heHij word 22 februari twaalf
Dank je welquote:Op zondag 14 februari 2010 22:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
*Senes is opgericht in '76...rekent terug....
Je was er vroeg bij![]()
![]()
Mooie jongen
Hoe oud is Samara?quote:Op zondag 14 februari 2010 22:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Dank je welJa, ik was best een behoorlijk jonge moeder inderdaad
Prachtigquote:Op maandag 15 februari 2010 13:05 schreef Patapon het volgende:
Wat een heerlijke coons!
Dit zijn mijn dames Aiko en Kaida (toen 8 maanden)
[ afbeelding ]
Aiko (11 maanden)
[ afbeelding ]
Kaida (11 maanden)
[ afbeelding ]
Kaida heeft een ingedeukte borstkast, die blijft dus in ontwikkeling wat achter maar doet in gewicht niet onder haar zus!
O wauwquote:Op maandag 15 februari 2010 13:05 schreef Patapon het volgende:
Wat een heerlijke coons!
Dit zijn mijn dames Aiko en Kaida (toen 8 maanden)
[ afbeelding ]
Aiko (11 maanden)
[ afbeelding ]
Kaida (11 maanden)
[ afbeelding ]
Kaida heeft een ingedeukte borstkast, die blijft dus in ontwikkeling wat achter maar doet in gewicht niet onder haar zus!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |