Exact die eigenschap heeft onze andere coon ook met als gevolg dat hij zo nu en dan krassen op zijn neus heeft van het stoeien met Shibari. Het maakt hem allemaal niet zoveel uit maar onze andere poes heeft daar niet zoveel trek in en blaast al als hij in de buurt komt.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:03 schreef Viv het volgende:
[..]
Shibari zou het wel heel bont moeten maken, wil onze Kyran hem corrigeren.Hij heeft bijna oneindig veel geduld (ook met kleine kinderen), het is echt zo'n goedzak, een held op sokken.
Je mag me met haar in contact brengen, stuur maar een DMquote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:11 schreef Viv het volgende:
[..]
De vrouw waar onze Coons vandaan komen heeft een cattery, doet mee aan Maine Coon shows én heeft een winkel in benodigdheden voor catteries en huisdieren. Die kent dus zo'n beetje iedereen in het wereldje.Als je wil, kan ik jullie wel in contact brengen met elkaar?
Onze onlangs overleden Ko-Ko was er ook zo eentje zonder geduld.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:06 schreef bondage het volgende:
[..]
Exact die eigenschap heeft onze andere coon ook met als gevolg dat hij zo nu en dan krassen op zijn neus heeft van het stoeien met Shibari. Het maakt hem allemaal niet zoveel uit maar onze andere poes heeft daar niet zoveel trek in en blaast al als hij in de buurt komt.
Is goed!quote:Je mag me met haar in contact brengen, stuur maar een DM
Monique toevallig?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:11 schreef Viv het volgende:
[..]
De vrouw waar onze Coons vandaan komen heeft een cattery, doet mee aan Maine Coon shows én heeft een winkel in benodigdheden voor catteries en huisdieren. Die kent dus zo'n beetje iedereen in het wereldje.Als je wil, kan ik jullie wel in contact brengen met elkaar?
Wat een heftig besluit.quote:[img]https://fokstatic.nl/p/17s.gif[/
[ afbeelding ]
Indien je interesse hebt en meer wilt weten stuur gerust een PM.
Jup, het is een treurig iets en doet pijn. Maar aan de andere kant is het wel beter, we hebben de tijd genomen en hebben eraan gewerkt voordat we de uiteindelijke beslissing hebben genomen. Het gaat helaas niet en levert teveel stress op bij de katten.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:11 schreef F_r het volgende:
[..]
Wat een heftig besluit.
Kan hij alleen of liever bij andere katten?
Lijkt wel alsof hij lacht op die eerste fotoquote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:08 schreef F_r het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die van ons ook maar weer eens
quote:Op donderdag 30 juni 2022 13:14 schreef Neptune het volgende:
Sinds 2 weken hebben wij deze kleine grote knuffel in huis
Kiribu Kiriba Feline Fantasy.
Roepnaam Kurry.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |