Doe maar jaquote:Op zondag 14 februari 2010 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
NeeHelaas.
We hebben een tijdje geleden nog wel een beetje gesmst en toen vond ze de fysio zwaar is ze ook hier komen melden toen). Ik zal haar zo weer eens smsen
Hihihihihihihihiiiihihihi, gek wijfquote:Op zondag 14 februari 2010 20:10 schreef Ingetje79 het volgende:
GB heeft een verhaaltje in het kadootjestopic en ik schiet er gewoon vol van![]()
Gave foto's oh-oh!quote:Op zondag 14 februari 2010 19:42 schreef oh-oh het volgende:
Hebben jullie daar trouwens ook zoveel salsabands Cat?
Mn moeder zei dat dr in Sittard helemaal geen zijn![]()
Hier nu echt wel 7 of zo geloof ik
Drank maakt meer kapot dan je lief isquote:Op zondag 14 februari 2010 20:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gave foto's oh-oh!
Hier is helemaal niks van de salsa.![]()
En voor alle duidelijkheid: na die eerste 3 biertjes ben ik optocht gaan kijken dus had ik 2 uur om wat te ontnuchteren. En toen waren we nog maar met een paar man dus kon ikdonker bier
bestellen. En die heb ik toen nog wel 2 (TWEE!!!) gehad.
![]()
Ik ben toch ook zo'n doos.... . Vanmiddag, voor ik naar de optocht ging, bedacht ik me dat ik eigk een carnavalssjaal nodig heb. Zo'n gebreide met geel, rood en groen. Leker warm en toch feestelijk, want past bij alle outfits. Ik ging net mijn haremdame eens uit de motteballen halen, maak de doos met carnavalsspullen open: ligt daar precies zo'n sjaal! Ow ja, die had mijn moeder vorig jaar voor me gekocht. Omdat ik had gezegd dat ik die nodig had.
quote:Op zondag 14 februari 2010 20:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Drank maakt meer kapot dan je lief is![]()
Lovelessssss, babequote:
UMCG, klopt. Bedrust, pootje was de afgelopen dagen wat onrustig, dik en rood enzo. Ziet er nu alweer wat beter uit, vandaag overdag ook geen morfine meer gehad, alleen straks een shotje voor een rustige nacht.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Pagan![]()
Hoest met tha waif?
Ze lag toch in het UMCG?
Wel for me?quote:
Hier kwam ik achter terwijl ik drank in mijn mik had heur! Nuchter had ik geeeeen idee.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Drank maakt meer kapot dan je lief is![]()
Jullie hebben geluk gehad, voor hetzelfde geld brandde niet alleen de kachel als een tiet, maar de rest van de tent ook.....quote:Op zondag 14 februari 2010 20:18 schreef Ml-etje het volgende:
Mr had net een strakke acie wilde iets spiritus achtigs bij de kachel gebruiken, voila steekvlamen kamervloer vol met reut
![]()
De fles ligt nu heeel ver in boer knolle's land(zoek ik morgen keurig op hoor).
Menn als ie nog es wat weet
Wat heb IK nou weer gedaan?quote:
Inderdaad, stom gespeel met vuur ook.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:21 schreef Pagan het volgende:
[..]
Jullie hebben geluk gehad, voor hetzelfde geld brandde niet alleen de kachel als een tiet, maar de rest van de tent ook.....
Nou, je mág meekijken.quote:Op zondag 14 februari 2010 20:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je wil me ook die wijvenserie laten kijken
Oh gadver....afgezien van zooi geen brandschade?quote:Op zondag 14 februari 2010 20:18 schreef Ml-etje het volgende:
Mr had net een strakke acie wilde iets spiritus achtigs bij de kachel gebruiken, voila steekvlamen kamervloer vol met reut
![]()
De fles ligt nu heeel ver in boer knolle's land(zoek ik morgen keurig op hoor).
Menn als ie nog es wat weet
Mooiquote:Op zondag 14 februari 2010 20:19 schreef Pagan het volgende:
[..]
UMCG, klopt. Bedrust, pootje was de afgelopen dagen wat onrustig, dik en rood enzo. Ziet er nu alweer wat beter uit, vandaag overdag ook geen morfine meer gehad, alleen straks een shotje voor een rustige nacht.
Maar eens horen wat de wijze mannen er morgen over te zeggen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |