Ik snap je hoor.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zou niet durven Greys![]()
Cat, qua eten zijn ze echt niet superverwend.
Altijd brokjes en 2 x p/d een theelepel blikvoer ivm Melvin z'n Bachdruppies.
Het gaat ze er gewoon om dat de brokjes er horen te staan...DAAR! NU! alsjeblieft?
Ik had er vandaag maar 2quote:Op zondag 14 februari 2010 21:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Japs, Lush. Jaaaaaren geleden in de winkel en nu even terug voor de kerst.
Was! Goed dat je het zegt, mijn derde trommel van vandaag was al een half uur klaar.
[visioenen van rondvliegende plukken haarquote:Op zondag 14 februari 2010 21:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik snap je hoor.Ik had eerder ook zo'n huishouden en dan was het Heul Erg als de brokjes ooit op waren.
Met Carnibest krijgt het spul nog maar 2 keer per dag. Werkt perfect, heer Naard begint rond 5 uur de maat aan te geven en om 6 uur knokt alles met elkaar. En dan ist etenstijd.
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:11 schreef oh-oh het volgende:Ik denk dus al een hele poos dat Sjon ergens lekker ligt te slapen, want ik hoor zn belletje niet.
Heeft ie zn halsband niet om omdat ie in bad geweest is, en issie dus wel heel erg druk geweest met het leegtrekken van de speelgoedbak terwijl ik net bezig was![]()
En dan echt zo kijken van :"ik was het niet want er rinkelt niks hoor!"
Toen Mickey nog leefde zat ze altijd op de wasmand als ik onder de douche stond.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:12 schreef Ml-etje het volgende:
Gezelschap tijdens het douchen/badderendat is nou niet echt mijn ding
5 wassen in 1 weekendquote:Op zondag 14 februari 2010 21:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik had er vandaag maar 2![]()
Omdat ik er gisteren 3 weggewerkt heb
Dan word je vast ook niet gelukkig van starende ogen als je op het toilet zit.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:12 schreef Ml-etje het volgende:
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:12 schreef Ml-etje het volgende:
Onze badkamer is alleen te betreden met een trapje en dat doet madam niet maar toch vind ik er wel van die handige haartjes.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Toen Mickey nog leefde zat ze altijd op de wasmand als ik onder de douche stond.
Keek ze me de hele tijd aan met van die samengeknepen oogjes![]()
Ik had altijd wel de halve badkamer bedekt met vochtige plukken zwart kattenhaar
Nee hoor.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[visioenen van rondvliegende plukken haar]
Op de WC mogen ze niet mee, die heb ik altijd hermetisch afgesloten als ik er verblijfquote:Op zondag 14 februari 2010 21:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan word je vast ook niet gelukkig van starende ogen als je op het toilet zit.![]()
Vooral Yoko heeft daar echt moeten wennen aan dat mensenritueel. Die volgde me overal en dan kreeg ik zo'n![]()
![]()
blik als ik op de troon plaatsnam.
Dabennikja....hoezo?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Onze badkamer is alleen te betreden met een trapje en dat doet madam niet maar toch vind ik er wel van die handige haartjes.
Aangekeken worden tijdens het douchen aaaarrggghh
Zeg Ing die badkamerverbouwing dat was jij toch??
1 van mn beddengoedquote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik lig meestal wel een uur of 2 in bad, en dan vind ik het best gezellig.
Billy komt af en toe ook es rechtop bij het bad staan om te kijken of ik dr nog wel ben![]()
Als pupje issie dr 1 keer in gesprongen, was ie aan het slapen en ineens was ie me kwijt, dus ik hoorde m zoeken overal, riep, springt ie van vreugde zo bovenop me in bad![]()
Hij haaaaaaaaat bad, dus dat heeft ie maar 1 keer gedaan
Voetvolgertjesquote:Op zondag 14 februari 2010 21:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor.Poten zonder klauwen, liefdesbeetjes, wilde achtervolgingen en af en toe een piepje. Maar ze zijn dan wel verrekte irritant.
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Op de WC mogen ze niet mee, die heb ik altijd hermetisch afgesloten als ik er verblijf
Al gestart?quote:
Ik heb altijd de deur open, voordeel van alleen wonen he.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Op de WC mogen ze niet mee, die heb ik altijd hermetisch afgesloten als ik er verblijf
Woei ik snappem. Jij bent goed bezigquote:Op zondag 14 februari 2010 21:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
1 van mn beddengoed
1 van de overtrekken en zo van op de bank ( liggen 2 hoeslakens op, en een dekbed en een babydekbed en 4 kussens )
1 met handdoeken en fleecedekens
1 met kleren
en nog een met matjes, poetslappen, dweilen, en wat hondenkleren.
Is dan wel van de hele week he,![]()
Door de weeks was ik niet, dan werk ik, en dan vind ik koken afwassen en zo al meer dan genoeg moeite
Tis een keigave foto maar Napoleon is knalgroen ipv geelquote:Op zondag 14 februari 2010 21:19 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
de kleuren zijn een beetje raar, hij is met flits genomen, en daar werd alles zo armageddon atoombom licht van, dat ik wat met de kleuren heb zitten rotzooien
volgens mij zit hij er nu beter uit, maar je weet het maar nooit met die rare kleurenblinden
als ik alleen thuis ben doe ik altijd de badkamer en de plee op slot, zal wel komen omdat eht een gewoonte is ofzoquote:Op zondag 14 februari 2010 21:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb altijd de deur open, voordeel van alleen wonen he.
Maar zat vriendinnen van me gaan hier ook met de deur open, in het kader van doorkletsen
Hahahaha arme Satsuquote:Op zondag 14 februari 2010 21:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gezellie. Kat in bad was ook zo'n doorslaand succes.
![]()
En Satsu heeft nog steeds niet in de gaten dat hij zijn lange slierterstaart bij zich moet houden als hij op de badrand zit. Die is gewoon elke keer weer nat. En hij maar verbaasd rondkijken wie hem dat nu weer geflikt heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |