quote:Op maandag 15 februari 2010 16:30 schreef guapo het volgende:
Damn, deze chica gaat winnen. Vergeet deze woorden van mij niet, vandaag 15 februari 2009.
misschien aan de spaanse xfactor en de duitse idolsquote:Op zondag 21 februari 2010 11:16 schreef Woelli het volgende:
Ze komt me heel bekend voor.. heeft ze niet eerder meegedaan?
Ja dat zal het zijnquote:Op maandag 22 februari 2010 19:04 schreef Deceit het volgende:
[..]
misschien aan de spaanse xfactor en de duitse idols
Weet zeker dat het niet van een spaanse show is. Die kijk ik namelijk elk jaar en ze komt me niet bekend voor.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:04 schreef Deceit het volgende:
[..]
misschien aan de spaanse xfactor en de duitse idols
Goede bezigquote:Op maandag 22 februari 2010 20:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
In het voorstukje klinkt ze weer vreselijk. Verreweg de ergste kandidaat van allemaal!
Dus dat en als ik ergens niet van houquote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kreeg het idee dat het valse bescheidenheid was.
toch knap dat je dat kan zien in ... hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kreeg het idee dat het valse bescheidenheid was. Maar ik vind 'r nog steeds heel goed.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:12 schreef Id_do_her het volgende:
Ze is toch Portugees en niet Spaans?
Precies, van hetzelfde kaliber als iemand die zegt, nou dat examen ging he-le-maal niet goed, ik ben vast gezakt!!! En dan een vette 8 scoort.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe doe ik wat? Het idee krijgen dat het valse bescheidenheid was? Nou, iemand die goed zingt en dan van zichzelf zegt dat het slecht ging en dat ze bang is om erit te vliegen, dan krijg ik dat idee. Ik zeg niet dat het zo ís he, maar het kwam op mij zo over.
Maar dan zó'n vertekend beeld hebben?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:59 schreef ranja het volgende:
Het kan ook een soort perfectionisme zijn. Maar nogmaals, ze lieten wel heel weinig zien op tv.
Ik vond het ook. Na dat geboohoo mocht ze van mij gelijk naar huis.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe doe ik wat? Het idee krijgen dat het valse bescheidenheid was? Nou, iemand die goed zingt en dan van zichzelf zegt dat het slecht ging en dat ze bang is om erit te vliegen, dan krijg ik dat idee. Ik zeg niet dat het zo ís he, maar het kwam op mij zo over.
Volgens mij zei ze dat ze Antilliaans/Portugees was.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:15 schreef ranja het volgende:
[..]
surinaamse moeder
portugese vader
in nederland geboren
opgegroeid in spanje en duitsland
als ik het goed heb onthouden van gister
topic is al van de auditie, toen ging het vooral over spanje en duitsland en dat ze terug is in Nederland vanwege haar relatie
antilliaanse moeder idd!quote:Op zondag 28 februari 2010 09:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze dat ze Antilliaans/Portugees was.
GAdverdamme!!!! Dat vind ik dus helemaal niksquote:
Btje zweverig iddquote:Op maandag 1 maart 2010 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
GAdverdamme!!!! Dat vind ik dus helemaal niks
Sweeeeeeetquote:
Ik wil niet zeuren maar ze is niet Spaans en ook niet Duits.quote:
Ze heeft anders wel een duits accentquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik wil niet zeuren maar ze is niet Spaans en ook niet Duits.
Of: "Portugese mengelmoes met relatie"quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:22 schreef ranja het volgende:
[..]
Ze heeft anders wel een duits accent
ze is meer spaans/duits dan portugees/antiliaans
kun je niet gewoon terugveranderen naar hoe ik het heb aangemaakt?
dan kan degene die deel 2 aanmaakt bepalen hoe hij/zij het wil hebben.
Juist.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:56 schreef babbelinsky het volgende:
Ze is Antilliaans/Portugees opgegroeid in Duitsland/Spanje.
Ja, ik ben zelf kwart Duits, ik heb er nooit gewoond, maar ben wel kwart Duits.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:59 schreef ranja het volgende:
Alleen omdat haar vader portugees is? Ze heeft er nooit gewoond
Nee idd, het vaststellen van haar afkomst duurt nu wel heel lang.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:59 schreef ranja het volgende:
Nou ja, het boeit ook niet. Tijdens de auities toen ik dit topic maakte ging het er over dat ze in Spanje was opgegroeid, daarna naar Duitsland was gegaan en nu naar Nederland voor haar relatie. Vandaar de oorspronkelijke tt die ik graag weer terug wil.
een duits accent? dat vind ik helemaal niet!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:22 schreef ranja het volgende:
[..]
Ze heeft anders wel een duits accent
ze is meer spaans/duits dan portugees/antiliaans
kun je niet gewoon terugveranderen naar hoe ik het heb aangemaakt?
dan kan degene die deel 2 aanmaakt bepalen hoe hij/zij het wil hebben.
Bij de auditie vond ik het nog niks, maar ik houd van dit soort nummers. En ze komt sympathiek over. Misschien iets te perfectionistisch maar dat is eruit te slaan. Van mij mag ze naar de liveshow.quote:
Maar toch zingt ze wel mooi.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:46 schreef charmed_angel het volgende:
Onterecht door, carliene was veel beter. Ze stond er bij alsof ze er geen zin in had
Maakt het niet minder irritant, though.quote:Op zondag 7 maart 2010 13:43 schreef sbientje het volgende:
ze heeft zeker een mooie heldere stem, het is jammer dat ze blijkbaar zo onzeker is. Ik ben er nu wel van overtuigd dat het geen valse bescheidenheid is, volgens mij twijfelt ze echt zo
Het was vrij duidelijk dat dat een niet erg serieus bedoelde reactie was op de voorgaande keren, toen ze te weinig zelfvertrouwen had.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:59 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vond haar gister nog arroganter overkomen dan romy. tuurlijk ga ik door want ik ben gewoon goed
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:59 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vond haar gister nog arroganter overkomen dan romy. tuurlijk ga ik door want ik ben gewoon goed
Volgens mij zie je vrijdag een andere Sumera... Zag net een preview op RTL4...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:49 schreef Ripley het volgende:
Ik vind sumera heel mooi en ze kan zeker zingen, maar ze moet die lieve meisjes act laten varen. Het is echt zo'n slachtoffer nu "Ik kan het niet, het ging zo slecht".
Ik hoop het. Maar ze heeft op mij nu al een negatieve indruk achtergelaten in alle afleveringen die ze wel zo deed. Als ze nu dan heel assertief gaat doen komt het ook weer heel gek over.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij zie je vrijdag een andere Sumera... Zag net een preview op RTL4...
Wat wil je nou? Dat ze zichzelf is, en dus onzeker met de lieve meisjes 'act' of moet ze juist assertief zijn?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik hoop het. Maar ze heeft op mij nu al een negatieve indruk achtergelaten in alle afleveringen die ze wel zo deed. Als ze nu dan heel assertief gaat doen komt het ook weer heel gek over.
Wel zonde, want in eerste instantie vond ik haar leuk
Ik heb eerlijk gezegd niet het idee dat ze zo zichzelf is, het lijkt me inderdaad een actje. Als ze niet dacht dat ze goed was had ze niet meegedaan aan X factor. Daarnaast heeft ze vaak genoeg positieve feedback gehad.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:31 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Wat wil je nou? Dat ze zichzelf is, en dus onzeker met de lieve meisjes 'act' of moet ze juist assertief zijn?
Spijker op de kop.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd niet het idee dat ze zo zichzelf is, het lijkt me inderdaad een actje. Als ze niet dacht dat ze goed was had ze niet meegedaan aan X factor. Daarnaast heeft ze vaak genoeg positieve feedback gehad.
Dat weet ik, ben lang zo geweest. Maar ik had dan ook met geen goud op tv en op het podium gestaan.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:40 schreef Leigh het volgende:
Je kan nog zoveel complimenten krijgen, en toch onzeker zijn. Complimentjes heffen dat niet op
Maar het wekt wel de indruk dat je vals bescheiden bent.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:40 schreef Leigh het volgende:
Je kan nog zoveel complimenten krijgen, en toch onzeker zijn. Complimentjes heffen dat niet op
Very true.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat weet ik, ben lang zo geweest. Maar ik had dan ook met geen goud op tv en op het podium gestaan.
Het is typisch zo'n dingetje waar mannen dol op zijn omdat ze zich als de grote sterke ridder kunnen voelen![]()
Die gaat niet ver komen in de liveshowsquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:36 schreef Knipoogje het volgende:
Waarom is zij door
Beetje onaangename stem en een wazig zenuwpezerig type. Daar stem je toch niet op tijdens de liveshows
Dit dus! En ik denk dat de routine vanzelf komt. Kijk naar een Lisa bijvoorbeeld, die was ook stuntelig in het begin, en aan het eind gewoon een artiest die in zichzelf geloofde.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 07:44 schreef XMarlies het volgende:
Ik vind haar juist goed en interessant.
Bij elke zin ben ik benieuwd hoe ze het nu weer gaat zingen.
Caro Emerald deed zo:quote:Op zaterdag 27 maart 2010 08:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die gaat niet ver komen in de liveshows
Ze heeft een aardige stem, en daar houdt het ongeveer wel mee op. Ook de uitvoering van gisteren vond ik behoorlijk beneden de maat. Als je een nummer van Caro zingt moet je het zeker niet zo doen, en ik denk dat Caro daar ook zo over dacht.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:36 schreef Knipoogje het volgende:
Waarom is zij door
Beetje onaangename stem en een wazig zenuwpezerig type. Daar stem je toch niet op tijdens de liveshows
Nee, op de badkamer niet.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:03 schreef Brons_Juweel het volgende:
Tijdens het gesprek met Giel kwam ze ook heel nerveus over.
Is ze echt altijd en overal nerveus?
En dat is dan hoop ik ook de reden dat ze er snel uit gaat vliegenquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:33 schreef Re het volgende:
je vraagt je toch af waarom ze ervoor hebben gekozen om haar als een nerve wreck neer te zetten, dan weet je van tevoren dat dit niet veel publiek zal aanspreken
Inderdaadquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:33 schreef Re het volgende:
je vraagt je toch af waarom ze ervoor hebben gekozen om haar als een nerve wreck neer te zetten, dan weet je van tevoren dat dit niet veel publiek zal aanspreken
Dat heb ik met die dominante dikzakken. T&Y en Fierce.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:48 schreef UltraR het volgende:
Ik weet het niet, ik vind haar op zich een goede zangeres, maar ik stoor me met de week meer aan haar karakter.
Kijk dit filmpje ook weer:
http://www.rtl.nl/compone(...)wonnen.avi_plain.xml
Vind haar echt ontzettend onsympathiek overkomen.
Omdat ze haar hond gaat ophalen?quote:Op donderdag 1 april 2010 19:48 schreef UltraR het volgende:
Ik weet het niet, ik vind haar op zich een goede zangeres, maar ik stoor me met de week meer aan haar karakter.
Ze komt bij mij wat meer verlegen over.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:48 schreef UltraR het volgende:
Ik vind haar karakter ook met de week minder, maar sommige mensen komen puur uit onzekerheid soms wat nors ofzo over dus mss is ze idd wel verlegen en doet ze daarom zo.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:15 schreef Brons_Juweel het volgende:
[..]
Ze komt bij mij wat meer verlegen over.
Daar ben ik het echt totaal niet mee eens. Vond het een geweldig optreden, mimiek, danspasjes, spelen met publiek en camera. Niet typisch gezongen, maar haar eigen draai eraan gegeven.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:06 schreef UltraR het volgende:
ff een copy/paste van mijn reactie op haar in de survival game:
Wat was dat slecht zeg. Zelden zo ongemakkelijk naar iemand zitten luisteren. Ze zat vrijwel non-stop zó op het randje van vals dat ik bijna uit m'n stoel gleed van irritatie.
ik denk dat het dan tijd wordt om naar een oor arts te gaan, of je geluid wat beter calibreren...quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:06 schreef UltraR het volgende:
Wat was dat slecht zeg. Zelden zo ongemakkelijk naar iemand zitten luisteren. Ze zat vrijwel non-stop zó op het randje van vals dat ik bijna uit m'n stoel gleed van irritatie.
Eensch! Goed optreden.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:46 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Daar ben ik het echt totaal niet mee eens. Vond het een geweldig optreden, mimiek, danspasjes, spelen met publiek en camera. Niet typisch gezongen, maar haar eigen draai eraan gegeven.
Zeker wel een hele muzikale meid.
UltraR ik ben het helemaal met je eens!quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:06 schreef UltraR het volgende:
Dit dusquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:41 schreef Wilhlem_Wagenfeld het volgende:
Wat een onwijs lekker wijf is het ook gewoon zeg
Onzin, ik vind Bad-boyz, Dony en Jaap erg goed en de X-factor hebben.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:50 schreef Blik het volgende:
Ach, bij UltraR kan niemand meer goed doen sinds Romy eruit is...
Dus eigenlijk gewoon zuiverquote:
Nee, dat is gruwelijk irritant. Het lijkt heel de tijd net alsof ze vals gaat, en dat gebeurd dan op een haar na niet omdat ze haar stem weer wat afknijpt. Waardoor het heel irritant en niet bepaald mooi wordt.quote:
Ik ben het gewoon weer eens met UltraRquote:Op zondag 11 april 2010 12:29 schreef UltraR het volgende:
[..]
Nee, dat is gruwelijk irritant. Het lijkt heel de tijd net alsof ze vals gaat, en dat gebeurd dan op een haar na niet omdat ze haar stem weer wat afknijpt. Waardoor het heel irritant en niet bepaald mooi wordt.
Waar gaat het met deze wereld naartoe...quote:Op zondag 11 april 2010 12:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon weer eens met UltraR
Moety niet gekker worden
http://tinypic.com/quote:Op zondag 11 april 2010 14:31 schreef Joooo-pi het volgende:
Geen hotlinking op imagebam
Wie heeft er een beter idee?
Ze is out of your league?quote:Op zondag 11 april 2010 12:36 schreef zoutestengel het volgende:
Ze heeft iets wat mij mateloos irriteerd
Hahaha! Oh volgens mij zijn dat gewoon nog de Romy-frustratiesquote:
Ik vind dat je haar zenuwen juist wel goed hoort. Dan trilt haar stem meer en klinkt scheller, waar sommigen dus over klagen. Puur zenuwen. Luister maar es naar dat voorstukje aan de piano bij Steesie, daar klinkt haar stem rustiger en prettiger.quote:Op zondag 11 april 2010 15:52 schreef Leigh het volgende:
Vond haar lang niet slecht.
Had - gezien haar zenuwen - een minder optreden verwacht.
Zag echter weinig van die zenuwen tijdens haar optreden.
yep, true, het einde was beter. Maar je hoort wel dat ze superveel talent heeft!quote:Op zondag 11 april 2010 20:18 schreef Leigh het volgende:
In 't begin hoorde ik het wel, maar leek gaandeweg een stuk beter te gaan
Ja, ik vond haar af en toe ook best wel de bocht uit gaan qua zang afgelopen vrijdag. Maar ze deed het best ok. Ik denk dat het ook alleen maar beter gaat wordenquote:Op zondag 11 april 2010 20:08 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik vind dat je haar zenuwen juist wel goed hoort. Dan trilt haar stem meer en klinkt scheller, waar sommigen dus over klagen. Puur zenuwen. Luister maar es naar dat voorstukje aan de piano bij Steesie, daar klinkt haar stem rustiger en prettiger.
Steesie? Haha, die 's leuk.quote:Op zondag 11 april 2010 20:08 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik vind dat je haar zenuwen juist wel goed hoort. Dan trilt haar stem meer en klinkt scheller, waar sommigen dus over klagen. Puur zenuwen. Luister maar es naar dat voorstukje aan de piano bij Steesie, daar klinkt haar stem rustiger en prettiger.
Hahahaha! Jij bent ook pro-blow?quote:Op zondag 11 april 2010 22:39 schreef XMarlies het volgende:
p.s. Eerst vond ik Steesie altijd de mooiste van het hele programma (ik zal daar maar even niet over uitweiden)(al is het officiëel uitwijden (want we zijn niet op de weiden of wel) maar dat vindt de spellingscontrole van deze site niet goed)(vind ik toch nog iets om over uit te weijden). Nu komt Samira met stip naast Steesie te staan.
Stay & see
Wehehequote:Op zondag 11 april 2010 22:34 schreef XMarlies het volgende:
[..]
Steesie? Haha, die 's leuk.
....
Nu offtopic![]()
Dan krijg je:
Steesie, Eerik, Koordon en Ansjulla.
Ook daar zal ik niet over uitweijden, we hebben gezien hoe daar bij Janna op werd gereageerd door een heilig stelletje nep-Nederwieters (in-de-kast). Kijk, ik heb die fansite, de xfactor site met 'de' ervoor, en zelfs ik voel al de neiging om heilig te doen. Ernstig. Dus respect voor Janna. Maar eerlijk? Ja en nee. Ja, omdat ik vind dat een blowtje op z'n tijd moet kunnen en nee omdat ik mensen ken die echt verslaafd zijn, omdat onderschat wordt dat blowen wel degelijk verslavend ís.quote:
Kijk nog eens naar de foto'squote:Op zondag 11 april 2010 23:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond het enthousiasme over haar optreden nogal overdreven... er zaten flink wat onzuivere noten tussen... in dit sterke veld gaat ze snel sneuvelen op deze manier
Ik ben homo dus ik laat me niet beinvloeden door haar looks maar laat mijn oren het werk doenquote:
quote:Op zondag 11 april 2010 23:36 schreef eleusis het volgende:
Als ik homo was zou ik echt van mezelf balen nu, echt een droom chick is het.
Vind jijquote:Op maandag 12 april 2010 00:36 schreef TheVulture het volgende:
Nu in de recap van alle 12 artiesten hoor je pas goed dat ze echt bij de slechtste optredens van de avond zat
En ik ben niet lesbisch maar vind haar toch erg goed!quote:Op zondag 11 april 2010 23:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben homo dus ik laat me niet beinvloeden door haar looks maar laat mijn oren het werk doen
Ik heb de foto aan me man laten zien. En hij krijg er niet zoals jullie een stijve piemel vanquote:Op zondag 11 april 2010 23:36 schreef eleusis het volgende:
Als ik homo was zou ik echt van mezelf balen nu, echt een droom chick is het.
En zou hij dat anders wel tegen jou durven zeggen?quote:Op maandag 12 april 2010 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb de foto aan me man laten zien. En hij krijg er niet zoals jullie een stijve piemel van
quote:Op maandag 12 april 2010 22:44 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
En zou hij dat anders wel tegen jou durven zeggen?
quote:Op zondag 11 april 2010 22:34 schreef XMarlies het volgende:
. Ze maakt me nieuwsgierig en ze lijkt tijdloos. Het lijkt ook alsof zij geen enkele wrok koestert, tegen niemand. Verbittering komt in haar woordenboek niet voor. Ze probeert het positieve te zien en als ze van iemand houdt dan dompelt ze zich onder in die liefde.
ja hoor want hij vind Sarina een lekker wijf en Danielle.quote:Op maandag 12 april 2010 22:44 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
En zou hij dat anders wel tegen jou durven zeggen?
quote:Op donderdag 15 april 2010 19:06 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind Sumera een beetje iets weg hebben van Staceymaar dan veel knapper.
Weg hebben van ...quote:Op donderdag 15 april 2010 19:06 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind Sumera een beetje iets weg hebben van Staceymaar dan veel knapper.
Iets van Shakira bijvquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:22 schreef XMarlies het volgende:
Ik ben benieuwd of ze ook nog in andere talen gaat zingen.
Lijkt me leuk. Zal toch ook vast wel?
Mag ik daar nog zomaar wat roepen, of moet ik nog aanmelden? Ik heb er nog niet gepost namelijk.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:39 schreef Marlalala het volgende:
Vergeet niet haar te steunen in de X-Factor Survival game!
Je mag gewoon mee doen, lees wel even de spelregelsquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:42 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Mag ik daar nog zomaar wat roepen, of moet ik nog aanmelden? Ik heb er nog niet gepost namelijk.
Haha je mag zomaar wat roepen maar het is de bedoeling dat je één kandidaat 2 pluspunten geeft en twee kandidaten minpunten en dat ook onderbouwt.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:42 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Mag ik daar nog zomaar wat roepen, of moet ik nog aanmelden? Ik heb er nog niet gepost namelijk.
Mee eens, maar ik vond haar optreden wel SUPER !quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:44 schreef Marlalala het volgende:
Maar ze oogt wel steeds minder nerveus!
Wel een domme liedkeuze van Stacey...
En dat is meer dan dat van de meeste mensen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:00 schreef UltraR het volgende:
Wat zat Stacey nou te zeuren bij haar en Maaike over 'al die dans'?
In het introfilmpje zat er idd flink wat beweging in. Maar bij het daadwerkelijke optreden was het bij beiden niet veel meer dan wat heen en weer lopen.
Klopt, dat is jammer, hoewel het niet retevals was... (quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:55 schreef Bartjebart het volgende:
Alleen die uithaal aan het eindCraaaaaaazy...
Ik ook haha. Ik vind haar echt ontzettend knap!quote:
U riep Herr_Uberfrutzel?quote:
Stacey Rookhuizenquote:Op zondag 18 april 2010 14:15 schreef ZaZoe het volgende:
Sumera is gewoon kandidaat voor de finale, enigste wat het nog kan bederven voor haar is de soms slechte muziekkeuze van Stacey.
Mij ook; dat ze zo zenuwachtig is (ze beefde als een rietje voor het optreden en ook weer na het optreden). Ze heeft een soort vreemde hoge stem die ik echt niet kan waarderen.....quote:
Ik heb dat ook, en zingen kan ze op zich wel maar ik heb nergens het idee gehad dat het echt zo goed is als iedereen zegt.quote:Op zondag 18 april 2010 15:28 schreef J-net het volgende:
[..]
Mij ook; dat ze zo zenuwachtig is (ze beefde als een rietje voor het optreden en ook weer na het optreden). Ze heeft een soort vreemde hoge stem die ik echt niet kan waarderen.....
Tis gewoon niet mijn cup of tea.
Werkt bij een groot gedeelte van de bekende zangeressen overigens wonderwelquote:Op maandag 19 april 2010 10:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Een cd van haar wil je inderdaad niet, alleen een mooie voorkant van het hoesje is niet genoeg.
quote:Op maandag 19 april 2010 19:54 schreef Deceit het volgende:
En op het laatst was ze echt slecht bezig met de uithalen, en waarom wordt daar niks over gezegd?
quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:55 schreef Bartjebart het volgende:
Alleen die uithaal aan het eindCraaaaaaazy...
Niet lelijk maar ik vind haar er altijd zo verward en chaotisch uitzien.quote:
Klopt, ze is niet relaxed... Ze staat namelijk bekend om haar zenuwen tot nu toe. Als dat verbetert, dan kan ze winnares worden. Dan kan ze haar stem namelijk beter onder controle krijgen.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Niet lelijk maar ik vind haar er altijd zo verward en chaotisch uitzien.
Op zich heb je gelijk, als je kijkt wat voor show ze maaktquote:Op woensdag 21 april 2010 11:45 schreef ranja het volgende:
In de liveshows heb ik nog vrijwel niks van haar zenuwen gemerkt. Dat ze nog steeds zo bekend staat, tja.
als je dat lekkere weghaalt ben ik het met je eens...quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:39 schreef Re het volgende:
Ik kan begrijpen dat men moet wennen aan haar sound, maar ze heeft gewoon een unieke lekkere stem
Eigenlijk het enige rocknummer van de avond. Ik was eerst bang dat ze er een softe popversie van hadden gemaakt maar ze ging flink tekeer nog. Zeer prettige verrassing en mijn nieuwe favorietquote:
Oh! Dat was ook perfect geweest. Maar ja niemand kent die band natuurlijk en het moet wel poprock blijvenquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:49 schreef Maanvis het volgende:
Toen ik zag dat het thema rock zou worden hoopte ik al dat iemand paint it black zou gaan doen (ook omdat natuurlijk niemand 'i'm on a train' van drive like maria zou gaan doen)..
ja jammer dat na het concert van ACDC en hun optraden er niet meer bekendheid is gekomen. het moet iig een geweldig nummer zijn om door een écht goede zanger te laten zingenquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh! Dat was ook perfect geweest. Maar ja niemand kent die band natuurlijk en het moet wel poprock blijven.
Romy heeft al een tweede topicquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:52 schreef Joooo-pi het volgende:
Nog even en Sumera heeft als eerste een 2e topic open
Ik vreesde vooraf met grote vrezen, maar ze heeft zichzelf overtroffen !quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:07 schreef Marlalala het volgende:
Ohhh ik vond haar echt geweldig vandaag! Het was echt een goede eigen versie. Blij
nóg een octaafje hoger? Dan wordt het opera of jodelenquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:45 schreef Knipoogje het volgende:
Hey wat grappig. Weirdo Siobhan van American Idol deed dit liedje een paar weken geleden ook al
Jammer dat Sumera niet overging op nog een octaafje hoger hehe.
Vond Sumera het zelfs nog ietsie beter doen dan deze dame.quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:45 schreef Knipoogje het volgende:
Hey wat grappig. Weirdo Siobhan van American Idol deed dit liedje een paar weken geleden ook al
Jammer dat Sumera niet overging op nog een octaafje hoger hehe.
kisten onder zo'n jurk? Nee dankjequote:Op zaterdag 24 april 2010 00:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vond Sumera het zelfs nog ietsie beter doen dan deze dame.![]()
Deze dame was wel beter gekleed....
quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:47 schreef Nihonjin het volgende:
Ik vind dat Sumera maar een irritant hoge stem heeft, en tevens vind ik haar gezicht een zeer sterke kin hebben wat ik niet mooi vind staan bij vrouwen.Kortom, geen fan :p
Valt mij ook op. Mensen haten haar of vinden haar geweldig. Komt denk ik omdat ze heel uniek is.quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:02 schreef Joooo-pi het volgende:
Wel typisch dat degenen die Sumera niet goed vinden ook meteen haters zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |