Ik ook haha. Ik vind haar echt ontzettend knap!quote:
U riep Herr_Uberfrutzel?quote:
Stacey Rookhuizenquote:Op zondag 18 april 2010 14:15 schreef ZaZoe het volgende:
Sumera is gewoon kandidaat voor de finale, enigste wat het nog kan bederven voor haar is de soms slechte muziekkeuze van Stacey.
Mij ook; dat ze zo zenuwachtig is (ze beefde als een rietje voor het optreden en ook weer na het optreden). Ze heeft een soort vreemde hoge stem die ik echt niet kan waarderen.....quote:
Ik heb dat ook, en zingen kan ze op zich wel maar ik heb nergens het idee gehad dat het echt zo goed is als iedereen zegt.quote:Op zondag 18 april 2010 15:28 schreef J-net het volgende:
[..]
Mij ook; dat ze zo zenuwachtig is (ze beefde als een rietje voor het optreden en ook weer na het optreden). Ze heeft een soort vreemde hoge stem die ik echt niet kan waarderen.....
Tis gewoon niet mijn cup of tea.
Werkt bij een groot gedeelte van de bekende zangeressen overigens wonderwelquote:Op maandag 19 april 2010 10:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Een cd van haar wil je inderdaad niet, alleen een mooie voorkant van het hoesje is niet genoeg.
quote:Op maandag 19 april 2010 19:54 schreef Deceit het volgende:
En op het laatst was ze echt slecht bezig met de uithalen, en waarom wordt daar niks over gezegd?
quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:55 schreef Bartjebart het volgende:
Alleen die uithaal aan het eindCraaaaaaazy...
Niet lelijk maar ik vind haar er altijd zo verward en chaotisch uitzien.quote:
Klopt, ze is niet relaxed... Ze staat namelijk bekend om haar zenuwen tot nu toe. Als dat verbetert, dan kan ze winnares worden. Dan kan ze haar stem namelijk beter onder controle krijgen.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Niet lelijk maar ik vind haar er altijd zo verward en chaotisch uitzien.
Op zich heb je gelijk, als je kijkt wat voor show ze maaktquote:Op woensdag 21 april 2010 11:45 schreef ranja het volgende:
In de liveshows heb ik nog vrijwel niks van haar zenuwen gemerkt. Dat ze nog steeds zo bekend staat, tja.
als je dat lekkere weghaalt ben ik het met je eens...quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:39 schreef Re het volgende:
Ik kan begrijpen dat men moet wennen aan haar sound, maar ze heeft gewoon een unieke lekkere stem
Eigenlijk het enige rocknummer van de avond. Ik was eerst bang dat ze er een softe popversie van hadden gemaakt maar ze ging flink tekeer nog. Zeer prettige verrassing en mijn nieuwe favorietquote:
Oh! Dat was ook perfect geweest. Maar ja niemand kent die band natuurlijk en het moet wel poprock blijvenquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:49 schreef Maanvis het volgende:
Toen ik zag dat het thema rock zou worden hoopte ik al dat iemand paint it black zou gaan doen (ook omdat natuurlijk niemand 'i'm on a train' van drive like maria zou gaan doen)..
ja jammer dat na het concert van ACDC en hun optraden er niet meer bekendheid is gekomen. het moet iig een geweldig nummer zijn om door een écht goede zanger te laten zingenquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh! Dat was ook perfect geweest. Maar ja niemand kent die band natuurlijk en het moet wel poprock blijven.
Romy heeft al een tweede topicquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:52 schreef Joooo-pi het volgende:
Nog even en Sumera heeft als eerste een 2e topic open
Ik vreesde vooraf met grote vrezen, maar ze heeft zichzelf overtroffen !quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:07 schreef Marlalala het volgende:
Ohhh ik vond haar echt geweldig vandaag! Het was echt een goede eigen versie. Blij
nóg een octaafje hoger? Dan wordt het opera of jodelenquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:45 schreef Knipoogje het volgende:
Hey wat grappig. Weirdo Siobhan van American Idol deed dit liedje een paar weken geleden ook al
Jammer dat Sumera niet overging op nog een octaafje hoger hehe.
Vond Sumera het zelfs nog ietsie beter doen dan deze dame.quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:45 schreef Knipoogje het volgende:
Hey wat grappig. Weirdo Siobhan van American Idol deed dit liedje een paar weken geleden ook al
Jammer dat Sumera niet overging op nog een octaafje hoger hehe.
kisten onder zo'n jurk? Nee dankjequote:Op zaterdag 24 april 2010 00:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vond Sumera het zelfs nog ietsie beter doen dan deze dame.![]()
Deze dame was wel beter gekleed....
quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:47 schreef Nihonjin het volgende:
Ik vind dat Sumera maar een irritant hoge stem heeft, en tevens vind ik haar gezicht een zeer sterke kin hebben wat ik niet mooi vind staan bij vrouwen.Kortom, geen fan :p
Valt mij ook op. Mensen haten haar of vinden haar geweldig. Komt denk ik omdat ze heel uniek is.quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:02 schreef Joooo-pi het volgende:
Wel typisch dat degenen die Sumera niet goed vinden ook meteen haters zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |