Mee eens, maar ik vond haar optreden wel SUPER !quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:44 schreef Marlalala het volgende:
Maar ze oogt wel steeds minder nerveus!
Wel een domme liedkeuze van Stacey...
En dat is meer dan dat van de meeste mensen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:00 schreef UltraR het volgende:
Wat zat Stacey nou te zeuren bij haar en Maaike over 'al die dans'?
In het introfilmpje zat er idd flink wat beweging in. Maar bij het daadwerkelijke optreden was het bij beiden niet veel meer dan wat heen en weer lopen.
Klopt, dat is jammer, hoewel het niet retevals was... (quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:55 schreef Bartjebart het volgende:
Alleen die uithaal aan het eindCraaaaaaazy...
Ik ook haha. Ik vind haar echt ontzettend knap!quote:
U riep Herr_Uberfrutzel?quote:
Stacey Rookhuizenquote:Op zondag 18 april 2010 14:15 schreef ZaZoe het volgende:
Sumera is gewoon kandidaat voor de finale, enigste wat het nog kan bederven voor haar is de soms slechte muziekkeuze van Stacey.
Mij ook; dat ze zo zenuwachtig is (ze beefde als een rietje voor het optreden en ook weer na het optreden). Ze heeft een soort vreemde hoge stem die ik echt niet kan waarderen.....quote:
Ik heb dat ook, en zingen kan ze op zich wel maar ik heb nergens het idee gehad dat het echt zo goed is als iedereen zegt.quote:Op zondag 18 april 2010 15:28 schreef J-net het volgende:
[..]
Mij ook; dat ze zo zenuwachtig is (ze beefde als een rietje voor het optreden en ook weer na het optreden). Ze heeft een soort vreemde hoge stem die ik echt niet kan waarderen.....
Tis gewoon niet mijn cup of tea.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |