Volgens mij zei ze dat ze Antilliaans/Portugees was.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:15 schreef ranja het volgende:
[..]
surinaamse moeder
portugese vader
in nederland geboren
opgegroeid in spanje en duitsland
als ik het goed heb onthouden van gister
topic is al van de auditie, toen ging het vooral over spanje en duitsland en dat ze terug is in Nederland vanwege haar relatie
antilliaanse moeder idd!quote:Op zondag 28 februari 2010 09:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze dat ze Antilliaans/Portugees was.
GAdverdamme!!!! Dat vind ik dus helemaal niksquote:
Btje zweverig iddquote:Op maandag 1 maart 2010 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
GAdverdamme!!!! Dat vind ik dus helemaal niks
Sweeeeeeetquote:
Ik wil niet zeuren maar ze is niet Spaans en ook niet Duits.quote:
Ze heeft anders wel een duits accentquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik wil niet zeuren maar ze is niet Spaans en ook niet Duits.
Of: "Portugese mengelmoes met relatie"quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:22 schreef ranja het volgende:
[..]
Ze heeft anders wel een duits accent
ze is meer spaans/duits dan portugees/antiliaans
kun je niet gewoon terugveranderen naar hoe ik het heb aangemaakt?
dan kan degene die deel 2 aanmaakt bepalen hoe hij/zij het wil hebben.
Juist.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:56 schreef babbelinsky het volgende:
Ze is Antilliaans/Portugees opgegroeid in Duitsland/Spanje.
Ja, ik ben zelf kwart Duits, ik heb er nooit gewoond, maar ben wel kwart Duits.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:59 schreef ranja het volgende:
Alleen omdat haar vader portugees is? Ze heeft er nooit gewoond
Nee idd, het vaststellen van haar afkomst duurt nu wel heel lang.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:59 schreef ranja het volgende:
Nou ja, het boeit ook niet. Tijdens de auities toen ik dit topic maakte ging het er over dat ze in Spanje was opgegroeid, daarna naar Duitsland was gegaan en nu naar Nederland voor haar relatie. Vandaar de oorspronkelijke tt die ik graag weer terug wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |