En dat is dan hoop ik ook de reden dat ze er snel uit gaat vliegenquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:33 schreef Re het volgende:
je vraagt je toch af waarom ze ervoor hebben gekozen om haar als een nerve wreck neer te zetten, dan weet je van tevoren dat dit niet veel publiek zal aanspreken
Inderdaadquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:33 schreef Re het volgende:
je vraagt je toch af waarom ze ervoor hebben gekozen om haar als een nerve wreck neer te zetten, dan weet je van tevoren dat dit niet veel publiek zal aanspreken
Dat heb ik met die dominante dikzakken. T&Y en Fierce.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:48 schreef UltraR het volgende:
Ik weet het niet, ik vind haar op zich een goede zangeres, maar ik stoor me met de week meer aan haar karakter.
Kijk dit filmpje ook weer:
http://www.rtl.nl/compone(...)wonnen.avi_plain.xml
Vind haar echt ontzettend onsympathiek overkomen.
Omdat ze haar hond gaat ophalen?quote:Op donderdag 1 april 2010 19:48 schreef UltraR het volgende:
Ik weet het niet, ik vind haar op zich een goede zangeres, maar ik stoor me met de week meer aan haar karakter.
Ze komt bij mij wat meer verlegen over.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:48 schreef UltraR het volgende:
Ik vind haar karakter ook met de week minder, maar sommige mensen komen puur uit onzekerheid soms wat nors ofzo over dus mss is ze idd wel verlegen en doet ze daarom zo.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:15 schreef Brons_Juweel het volgende:
[..]
Ze komt bij mij wat meer verlegen over.
Daar ben ik het echt totaal niet mee eens. Vond het een geweldig optreden, mimiek, danspasjes, spelen met publiek en camera. Niet typisch gezongen, maar haar eigen draai eraan gegeven.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:06 schreef UltraR het volgende:
ff een copy/paste van mijn reactie op haar in de survival game:
Wat was dat slecht zeg. Zelden zo ongemakkelijk naar iemand zitten luisteren. Ze zat vrijwel non-stop zó op het randje van vals dat ik bijna uit m'n stoel gleed van irritatie.
ik denk dat het dan tijd wordt om naar een oor arts te gaan, of je geluid wat beter calibreren...quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:06 schreef UltraR het volgende:
Wat was dat slecht zeg. Zelden zo ongemakkelijk naar iemand zitten luisteren. Ze zat vrijwel non-stop zó op het randje van vals dat ik bijna uit m'n stoel gleed van irritatie.
Eensch! Goed optreden.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:46 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Daar ben ik het echt totaal niet mee eens. Vond het een geweldig optreden, mimiek, danspasjes, spelen met publiek en camera. Niet typisch gezongen, maar haar eigen draai eraan gegeven.
Zeker wel een hele muzikale meid.
UltraR ik ben het helemaal met je eens!quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:06 schreef UltraR het volgende:
Dit dusquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:41 schreef Wilhlem_Wagenfeld het volgende:
Wat een onwijs lekker wijf is het ook gewoon zeg
Onzin, ik vind Bad-boyz, Dony en Jaap erg goed en de X-factor hebben.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:50 schreef Blik het volgende:
Ach, bij UltraR kan niemand meer goed doen sinds Romy eruit is...
Dus eigenlijk gewoon zuiverquote:
Nee, dat is gruwelijk irritant. Het lijkt heel de tijd net alsof ze vals gaat, en dat gebeurd dan op een haar na niet omdat ze haar stem weer wat afknijpt. Waardoor het heel irritant en niet bepaald mooi wordt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |