Dat heb ik met die dominante dikzakken. T&Y en Fierce.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:48 schreef UltraR het volgende:
Ik weet het niet, ik vind haar op zich een goede zangeres, maar ik stoor me met de week meer aan haar karakter.
Kijk dit filmpje ook weer:
http://www.rtl.nl/compone(...)wonnen.avi_plain.xml
Vind haar echt ontzettend onsympathiek overkomen.
Omdat ze haar hond gaat ophalen?quote:Op donderdag 1 april 2010 19:48 schreef UltraR het volgende:
Ik weet het niet, ik vind haar op zich een goede zangeres, maar ik stoor me met de week meer aan haar karakter.
Ze komt bij mij wat meer verlegen over.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:48 schreef UltraR het volgende:
Ik vind haar karakter ook met de week minder, maar sommige mensen komen puur uit onzekerheid soms wat nors ofzo over dus mss is ze idd wel verlegen en doet ze daarom zo.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:15 schreef Brons_Juweel het volgende:
[..]
Ze komt bij mij wat meer verlegen over.
Daar ben ik het echt totaal niet mee eens. Vond het een geweldig optreden, mimiek, danspasjes, spelen met publiek en camera. Niet typisch gezongen, maar haar eigen draai eraan gegeven.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:06 schreef UltraR het volgende:
ff een copy/paste van mijn reactie op haar in de survival game:
Wat was dat slecht zeg. Zelden zo ongemakkelijk naar iemand zitten luisteren. Ze zat vrijwel non-stop zó op het randje van vals dat ik bijna uit m'n stoel gleed van irritatie.
ik denk dat het dan tijd wordt om naar een oor arts te gaan, of je geluid wat beter calibreren...quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:06 schreef UltraR het volgende:
Wat was dat slecht zeg. Zelden zo ongemakkelijk naar iemand zitten luisteren. Ze zat vrijwel non-stop zó op het randje van vals dat ik bijna uit m'n stoel gleed van irritatie.
Eensch! Goed optreden.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:46 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Daar ben ik het echt totaal niet mee eens. Vond het een geweldig optreden, mimiek, danspasjes, spelen met publiek en camera. Niet typisch gezongen, maar haar eigen draai eraan gegeven.
Zeker wel een hele muzikale meid.
UltraR ik ben het helemaal met je eens!quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:06 schreef UltraR het volgende:
Dit dusquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:41 schreef Wilhlem_Wagenfeld het volgende:
Wat een onwijs lekker wijf is het ook gewoon zeg
Onzin, ik vind Bad-boyz, Dony en Jaap erg goed en de X-factor hebben.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:50 schreef Blik het volgende:
Ach, bij UltraR kan niemand meer goed doen sinds Romy eruit is...
Dus eigenlijk gewoon zuiverquote:
Nee, dat is gruwelijk irritant. Het lijkt heel de tijd net alsof ze vals gaat, en dat gebeurd dan op een haar na niet omdat ze haar stem weer wat afknijpt. Waardoor het heel irritant en niet bepaald mooi wordt.quote:
Ik ben het gewoon weer eens met UltraRquote:Op zondag 11 april 2010 12:29 schreef UltraR het volgende:
[..]
Nee, dat is gruwelijk irritant. Het lijkt heel de tijd net alsof ze vals gaat, en dat gebeurd dan op een haar na niet omdat ze haar stem weer wat afknijpt. Waardoor het heel irritant en niet bepaald mooi wordt.
Waar gaat het met deze wereld naartoe...quote:Op zondag 11 april 2010 12:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon weer eens met UltraR
Moety niet gekker worden
http://tinypic.com/quote:Op zondag 11 april 2010 14:31 schreef Joooo-pi het volgende:
Geen hotlinking op imagebam
Wie heeft er een beter idee?
Ze is out of your league?quote:Op zondag 11 april 2010 12:36 schreef zoutestengel het volgende:
Ze heeft iets wat mij mateloos irriteerd
Hahaha! Oh volgens mij zijn dat gewoon nog de Romy-frustratiesquote:
Ik vind dat je haar zenuwen juist wel goed hoort. Dan trilt haar stem meer en klinkt scheller, waar sommigen dus over klagen. Puur zenuwen. Luister maar es naar dat voorstukje aan de piano bij Steesie, daar klinkt haar stem rustiger en prettiger.quote:Op zondag 11 april 2010 15:52 schreef Leigh het volgende:
Vond haar lang niet slecht.
Had - gezien haar zenuwen - een minder optreden verwacht.
Zag echter weinig van die zenuwen tijdens haar optreden.
yep, true, het einde was beter. Maar je hoort wel dat ze superveel talent heeft!quote:Op zondag 11 april 2010 20:18 schreef Leigh het volgende:
In 't begin hoorde ik het wel, maar leek gaandeweg een stuk beter te gaan
Ja, ik vond haar af en toe ook best wel de bocht uit gaan qua zang afgelopen vrijdag. Maar ze deed het best ok. Ik denk dat het ook alleen maar beter gaat wordenquote:Op zondag 11 april 2010 20:08 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik vind dat je haar zenuwen juist wel goed hoort. Dan trilt haar stem meer en klinkt scheller, waar sommigen dus over klagen. Puur zenuwen. Luister maar es naar dat voorstukje aan de piano bij Steesie, daar klinkt haar stem rustiger en prettiger.
Steesie? Haha, die 's leuk.quote:Op zondag 11 april 2010 20:08 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik vind dat je haar zenuwen juist wel goed hoort. Dan trilt haar stem meer en klinkt scheller, waar sommigen dus over klagen. Puur zenuwen. Luister maar es naar dat voorstukje aan de piano bij Steesie, daar klinkt haar stem rustiger en prettiger.
Hahahaha! Jij bent ook pro-blow?quote:Op zondag 11 april 2010 22:39 schreef XMarlies het volgende:
p.s. Eerst vond ik Steesie altijd de mooiste van het hele programma (ik zal daar maar even niet over uitweiden)(al is het officiëel uitwijden (want we zijn niet op de weiden of wel) maar dat vindt de spellingscontrole van deze site niet goed)(vind ik toch nog iets om over uit te weijden). Nu komt Samira met stip naast Steesie te staan.
Stay & see
Wehehequote:Op zondag 11 april 2010 22:34 schreef XMarlies het volgende:
[..]
Steesie? Haha, die 's leuk.
....
Nu offtopic![]()
Dan krijg je:
Steesie, Eerik, Koordon en Ansjulla.
Ook daar zal ik niet over uitweijden, we hebben gezien hoe daar bij Janna op werd gereageerd door een heilig stelletje nep-Nederwieters (in-de-kast). Kijk, ik heb die fansite, de xfactor site met 'de' ervoor, en zelfs ik voel al de neiging om heilig te doen. Ernstig. Dus respect voor Janna. Maar eerlijk? Ja en nee. Ja, omdat ik vind dat een blowtje op z'n tijd moet kunnen en nee omdat ik mensen ken die echt verslaafd zijn, omdat onderschat wordt dat blowen wel degelijk verslavend ís.quote:
Kijk nog eens naar de foto'squote:Op zondag 11 april 2010 23:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond het enthousiasme over haar optreden nogal overdreven... er zaten flink wat onzuivere noten tussen... in dit sterke veld gaat ze snel sneuvelen op deze manier
Ik ben homo dus ik laat me niet beinvloeden door haar looks maar laat mijn oren het werk doenquote:
quote:Op zondag 11 april 2010 23:36 schreef eleusis het volgende:
Als ik homo was zou ik echt van mezelf balen nu, echt een droom chick is het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |