Het was vrij duidelijk dat dat een niet erg serieus bedoelde reactie was op de voorgaande keren, toen ze te weinig zelfvertrouwen had.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:59 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vond haar gister nog arroganter overkomen dan romy. tuurlijk ga ik door want ik ben gewoon goed
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:59 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vond haar gister nog arroganter overkomen dan romy. tuurlijk ga ik door want ik ben gewoon goed
Volgens mij zie je vrijdag een andere Sumera... Zag net een preview op RTL4...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:49 schreef Ripley het volgende:
Ik vind sumera heel mooi en ze kan zeker zingen, maar ze moet die lieve meisjes act laten varen. Het is echt zo'n slachtoffer nu "Ik kan het niet, het ging zo slecht".
Ik hoop het. Maar ze heeft op mij nu al een negatieve indruk achtergelaten in alle afleveringen die ze wel zo deed. Als ze nu dan heel assertief gaat doen komt het ook weer heel gek over.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij zie je vrijdag een andere Sumera... Zag net een preview op RTL4...
Wat wil je nou? Dat ze zichzelf is, en dus onzeker met de lieve meisjes 'act' of moet ze juist assertief zijn?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik hoop het. Maar ze heeft op mij nu al een negatieve indruk achtergelaten in alle afleveringen die ze wel zo deed. Als ze nu dan heel assertief gaat doen komt het ook weer heel gek over.
Wel zonde, want in eerste instantie vond ik haar leuk
Ik heb eerlijk gezegd niet het idee dat ze zo zichzelf is, het lijkt me inderdaad een actje. Als ze niet dacht dat ze goed was had ze niet meegedaan aan X factor. Daarnaast heeft ze vaak genoeg positieve feedback gehad.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:31 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Wat wil je nou? Dat ze zichzelf is, en dus onzeker met de lieve meisjes 'act' of moet ze juist assertief zijn?
Spijker op de kop.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd niet het idee dat ze zo zichzelf is, het lijkt me inderdaad een actje. Als ze niet dacht dat ze goed was had ze niet meegedaan aan X factor. Daarnaast heeft ze vaak genoeg positieve feedback gehad.
Dat weet ik, ben lang zo geweest. Maar ik had dan ook met geen goud op tv en op het podium gestaan.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:40 schreef Leigh het volgende:
Je kan nog zoveel complimenten krijgen, en toch onzeker zijn. Complimentjes heffen dat niet op
Maar het wekt wel de indruk dat je vals bescheiden bent.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:40 schreef Leigh het volgende:
Je kan nog zoveel complimenten krijgen, en toch onzeker zijn. Complimentjes heffen dat niet op
Very true.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat weet ik, ben lang zo geweest. Maar ik had dan ook met geen goud op tv en op het podium gestaan.
Het is typisch zo'n dingetje waar mannen dol op zijn omdat ze zich als de grote sterke ridder kunnen voelen![]()
Die gaat niet ver komen in de liveshowsquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:36 schreef Knipoogje het volgende:
Waarom is zij door
Beetje onaangename stem en een wazig zenuwpezerig type. Daar stem je toch niet op tijdens de liveshows
Dit dus! En ik denk dat de routine vanzelf komt. Kijk naar een Lisa bijvoorbeeld, die was ook stuntelig in het begin, en aan het eind gewoon een artiest die in zichzelf geloofde.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 07:44 schreef XMarlies het volgende:
Ik vind haar juist goed en interessant.
Bij elke zin ben ik benieuwd hoe ze het nu weer gaat zingen.
Caro Emerald deed zo:quote:Op zaterdag 27 maart 2010 08:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die gaat niet ver komen in de liveshows
Ze heeft een aardige stem, en daar houdt het ongeveer wel mee op. Ook de uitvoering van gisteren vond ik behoorlijk beneden de maat. Als je een nummer van Caro zingt moet je het zeker niet zo doen, en ik denk dat Caro daar ook zo over dacht.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:36 schreef Knipoogje het volgende:
Waarom is zij door
Beetje onaangename stem en een wazig zenuwpezerig type. Daar stem je toch niet op tijdens de liveshows
Nee, op de badkamer niet.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:03 schreef Brons_Juweel het volgende:
Tijdens het gesprek met Giel kwam ze ook heel nerveus over.
Is ze echt altijd en overal nerveus?
En dat is dan hoop ik ook de reden dat ze er snel uit gaat vliegenquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:33 schreef Re het volgende:
je vraagt je toch af waarom ze ervoor hebben gekozen om haar als een nerve wreck neer te zetten, dan weet je van tevoren dat dit niet veel publiek zal aanspreken
Inderdaadquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:33 schreef Re het volgende:
je vraagt je toch af waarom ze ervoor hebben gekozen om haar als een nerve wreck neer te zetten, dan weet je van tevoren dat dit niet veel publiek zal aanspreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |