quote:Op maandag 15 februari 2010 16:30 schreef guapo het volgende:
Damn, deze chica gaat winnen. Vergeet deze woorden van mij niet, vandaag 15 februari 2009.
misschien aan de spaanse xfactor en de duitse idolsquote:Op zondag 21 februari 2010 11:16 schreef Woelli het volgende:
Ze komt me heel bekend voor.. heeft ze niet eerder meegedaan?
Ja dat zal het zijnquote:Op maandag 22 februari 2010 19:04 schreef Deceit het volgende:
[..]
misschien aan de spaanse xfactor en de duitse idols
Weet zeker dat het niet van een spaanse show is. Die kijk ik namelijk elk jaar en ze komt me niet bekend voor.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:04 schreef Deceit het volgende:
[..]
misschien aan de spaanse xfactor en de duitse idols
Goede bezigquote:Op maandag 22 februari 2010 20:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
In het voorstukje klinkt ze weer vreselijk. Verreweg de ergste kandidaat van allemaal!
Dus dat en als ik ergens niet van houquote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kreeg het idee dat het valse bescheidenheid was.
toch knap dat je dat kan zien in ... hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kreeg het idee dat het valse bescheidenheid was. Maar ik vind 'r nog steeds heel goed.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:12 schreef Id_do_her het volgende:
Ze is toch Portugees en niet Spaans?
Precies, van hetzelfde kaliber als iemand die zegt, nou dat examen ging he-le-maal niet goed, ik ben vast gezakt!!! En dan een vette 8 scoort.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe doe ik wat? Het idee krijgen dat het valse bescheidenheid was? Nou, iemand die goed zingt en dan van zichzelf zegt dat het slecht ging en dat ze bang is om erit te vliegen, dan krijg ik dat idee. Ik zeg niet dat het zo ís he, maar het kwam op mij zo over.
Maar dan zó'n vertekend beeld hebben?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:59 schreef ranja het volgende:
Het kan ook een soort perfectionisme zijn. Maar nogmaals, ze lieten wel heel weinig zien op tv.
Ik vond het ook. Na dat geboohoo mocht ze van mij gelijk naar huis.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe doe ik wat? Het idee krijgen dat het valse bescheidenheid was? Nou, iemand die goed zingt en dan van zichzelf zegt dat het slecht ging en dat ze bang is om erit te vliegen, dan krijg ik dat idee. Ik zeg niet dat het zo ís he, maar het kwam op mij zo over.
Volgens mij zei ze dat ze Antilliaans/Portugees was.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:15 schreef ranja het volgende:
[..]
surinaamse moeder
portugese vader
in nederland geboren
opgegroeid in spanje en duitsland
als ik het goed heb onthouden van gister
topic is al van de auditie, toen ging het vooral over spanje en duitsland en dat ze terug is in Nederland vanwege haar relatie
antilliaanse moeder idd!quote:Op zondag 28 februari 2010 09:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze dat ze Antilliaans/Portugees was.
GAdverdamme!!!! Dat vind ik dus helemaal niksquote:
Btje zweverig iddquote:Op maandag 1 maart 2010 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
GAdverdamme!!!! Dat vind ik dus helemaal niks
Sweeeeeeetquote:
Ik wil niet zeuren maar ze is niet Spaans en ook niet Duits.quote:
Ze heeft anders wel een duits accentquote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik wil niet zeuren maar ze is niet Spaans en ook niet Duits.
Of: "Portugese mengelmoes met relatie"quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:22 schreef ranja het volgende:
[..]
Ze heeft anders wel een duits accent
ze is meer spaans/duits dan portugees/antiliaans
kun je niet gewoon terugveranderen naar hoe ik het heb aangemaakt?
dan kan degene die deel 2 aanmaakt bepalen hoe hij/zij het wil hebben.
Juist.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:56 schreef babbelinsky het volgende:
Ze is Antilliaans/Portugees opgegroeid in Duitsland/Spanje.
Ja, ik ben zelf kwart Duits, ik heb er nooit gewoond, maar ben wel kwart Duits.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:59 schreef ranja het volgende:
Alleen omdat haar vader portugees is? Ze heeft er nooit gewoond
Nee idd, het vaststellen van haar afkomst duurt nu wel heel lang.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:59 schreef ranja het volgende:
Nou ja, het boeit ook niet. Tijdens de auities toen ik dit topic maakte ging het er over dat ze in Spanje was opgegroeid, daarna naar Duitsland was gegaan en nu naar Nederland voor haar relatie. Vandaar de oorspronkelijke tt die ik graag weer terug wil.
een duits accent? dat vind ik helemaal niet!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:22 schreef ranja het volgende:
[..]
Ze heeft anders wel een duits accent
ze is meer spaans/duits dan portugees/antiliaans
kun je niet gewoon terugveranderen naar hoe ik het heb aangemaakt?
dan kan degene die deel 2 aanmaakt bepalen hoe hij/zij het wil hebben.
Bij de auditie vond ik het nog niks, maar ik houd van dit soort nummers. En ze komt sympathiek over. Misschien iets te perfectionistisch maar dat is eruit te slaan. Van mij mag ze naar de liveshow.quote:
Maar toch zingt ze wel mooi.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:46 schreef charmed_angel het volgende:
Onterecht door, carliene was veel beter. Ze stond er bij alsof ze er geen zin in had
Maakt het niet minder irritant, though.quote:Op zondag 7 maart 2010 13:43 schreef sbientje het volgende:
ze heeft zeker een mooie heldere stem, het is jammer dat ze blijkbaar zo onzeker is. Ik ben er nu wel van overtuigd dat het geen valse bescheidenheid is, volgens mij twijfelt ze echt zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |