Dude.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wel, ik was een lekker ding, Ado is knap, en zelfs ZH was blijkbaar leuk.
Wie is er dan lelijk?
Hoi!quote:
Ik weet niet of ik jou kan vertrouwenquote:
Mooi?? That's all??quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:49 schreef Maisnon het volgende:
M'n oma vond het schilderij trouwens mooiwe hadden met de hele familie samen gegeten, dat is echt onmogelijk lang geleden dat we dat met die kant van de familie hebben gedaan
Ik jou ookquote:
Buscemi? Jawel, hoor.quote:
Dat had ik nu niet verwacht.quote:
Jij zou mij ook doen.quote:
Ja jawel hoor ze vonden het allemaal prachtig maar dit is een familie voor wie emoties uiten netzoiets is als groetjes onder je post zetten, dat doe je gewoon niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mooi?? That's all??
Geen emotie? Had je hem nog ingelijst?
Wij hebben een andere rolverdeling, ik doe jouquote:
Da's dan weer jammerquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat had ik nu niet verwacht.
Jawel.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoi!![]()
[..]
Ik weet niet of ik jou kan vertrouwen
ok, misschien bedankt ze je nog een keer persoonlijk. Ben wel benieuwd. Ik vond het in ieder geval een supermooi gebaarquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:55 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja jawel hoor ze vonden het allemaal prachtig maar dit is een familie voor wie emoties uiten netzoiets is als groetjes onder je post zetten, dat doe je gewoon niet.
Mooi gebitquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:54 schreef Bragi het volgende:
Eigenlijk bést een lekker ding:
[ afbeelding ]
Crack_, vind je hem knap?
Bragi, niemand zou jou doen. Dat weet je best.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:54 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jij zou mij ook doen.
Als ik ouder was.
Dat laatste is wel belangrijk jaquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:54 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jij zou mij ook doen.
Als ik ouder was.
Hee, ik doe jou ook weleensquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wij hebben een andere rolverdeling, ik doe jou![]()
[..]
Da's dan weer jammer
Hoeveel lentes ben je dan?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat laatste is wel belangrijk ja
[..]
Hee, ik doe jou ook weleens
Shut up, oké!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bragi, niemand zou jou doen. Dat weet je best.
Ja, duh.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:55 schreef Maisnon het volgende:
Maar jullie herkennen de film toch wel
Ik voel je.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:59 schreef Bragi het volgende:
[..]
Shut up, oké!Dit forum is het enige waar ik me nog een beetje lekker kan voelen.
In het echt wil niemand me.
Ik vind iedereen knap, weet je toch!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:54 schreef Bragi het volgende:
Eigenlijk bést een lekker ding:
[ afbeelding ]
Crack_, vind je hem knap?
Tof!!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:00 schreef Maisnon het volgende:
Ado, ik ga trouwens nog wel die foto van je natekenennu heb ik er weer tijd voor.
Maar niet nu en dit weekend
Bioshock 2, carnaval, slapen en naar de film.
Ik voel me net zo iemand die dat dan als MSN naam heeft en er niet isof Lamon die angstvallig laat zien dat ie sociaal bezig is (no offence)
trusten
quote:
Ach, wie geeft er nou iets om 20k posts johquote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:04 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb mijn 20k post gemist.
En mijn zusje zingt of huilt, ik kan geen onderscheid maken.
http://www.dumpert.nl/mediabase/829051/d0045fb7/rodelcrash.htmlquote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:05 schreef Bragi het volgende:
Iemand een link naar het filmpje van die rodeldude?
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:06 schreef wolvendagen het volgende:
Sanna zegt:
Ben je aan het zingen of wat?
Ylva zegt:
Jaaa
zit een beetje mee te dingensen
Sanna zegt:
Ik hoor je kattengejank G
staat op dumpert.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:05 schreef Bragi het volgende:
Iemand een link naar het filmpje van die rodeldude?
Ben je nou met je zusje in het zelfde huis aan het msn'en?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:06 schreef wolvendagen het volgende:
Sanna zegt:
Ben je aan het zingen of wat?
Ylva zegt:
Jaaa
zit een beetje mee te dingensen
Sanna zegt:
Ik hoor je kattengejank G
Ik lig in bed, waarom zou ik naar haar kamer lopen. Dat beschadig ik én mijn oren én ik moet weer zo terug in bed kruipen dat ik weer lekker zit/lig.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ben je nou met je zusje in het zelfde huis aan het msn'en?
Mijn zusje heeft zich heel lang Ylva en Charlie the Unicorn genoemd.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:09 schreef Maisnon het volgende:
Charlie del Ylva
Zij was het liefje van die lange
Doe ik ook weleens.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ben je nou met je zusje in het zelfde huis aan het msn'en?
Thanks!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/mediabase/829051/d0045fb7/rodelcrash.html
Tsja Mij ging het net wat te snel.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:08 schreef Maisnon het volgende:
[..]
staat op dumpert.
Ik snap niet dat ie zo makkelijk kon omklappen daar, op het filmpje zie je best duidelijk wat er gebeurt en zoiets zou gewoon niet moeten kunnen, of betere hekken /kussens ofzo en geen metalen pilaren
Komt dat tweede niet van die filmpjesquote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft zich heel lang Ylva en Charlie the Unicorn genoemd.
Je had ook naar Studio Sport motten kijken, HD ALLEZZZZ.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:11 schreef Bragi het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
Tsja Mij ging het net wat te snel.![]()
Niet iedereen heeft HD, toch!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je had ook naar Studio Sport motten kijken, HD ALLEZZZZ.
Ik was het aan het typen en bedacht me ineens dat JB en ik ook wel eens zo hebben gezeten, notabene in dezelfde kamer. Maar dat was dan wel een grapjequote:
Ik vond dat wel wat voor jou (en Lamon.)quote:
D to the ie denkt dat alles wat zich binnen haar muren begeeft ook van toepassing is op de rest van de wereld.quote:
Hey, wil je me niet vergelijken met... is 'ie er nog?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik vond dat wel wat voor jou (en Lamon.)
Jonge, we hebben bijna 3D tv en jij hebt nog niet eens UPC.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:15 schreef Bragi het volgende:
[..]
D to the ie denkt dat alles wat zich binnen haar muren begeeft ook van toepassing is op de rest van de wereld.
Dat zeg ik dus:quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jonge, we hebben bijna 3D tv en jij hebt nog niet eens UPC.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:15 schreef Bragi het volgende:
[..]
D to the ie denkt dat alles wat zich binnen haar muren begeeft ook van toepassing is op de rest van de wereld.
And this is when my ignore mode turned on.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:17 schreef Bragi het volgende:
En ik ben liever een pauper dan iemand die de constante neiging heeft om op te scheppen of om af te geven op anderen die iets niet hebben.
Nee, ik gok dat hij iets erger isquote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:15 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hey, wil je me niet vergelijken met... is 'ie er nog?
En wanneer ga je op kamers en moet je het met een 37cm tv'tje doen?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jonge, we hebben bijna 3D tv en jij hebt nog niet eens UPC.
Cheers!quote:
Je was in je eentje op de meet ?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:18 schreef Lamon. het volgende:
Hihi, dramatiek omdat ik de enige op de meet was, zo onverwachts weer.
Neuhneuh, mijn vader wil de tv die nu beneden hangt dan aan mij meegeven en een grotere nemen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, ik gok dat hij iets erger is![]()
[..]
En wanneer ga je op kamers en moet je het met een 37cm tv'tje doen?
Jij begon me pauper te noemen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
And this is when my ignore mode turned on.
Dat is toch die man die vond dat vijftien oud genoeg was, omdat hij ook zo oud was?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Neuhneuh, mijn vader wil de tv die nu beneden hangt dan aan mij meegeven en een grotere nemen.Maar deze is al supergroot.
Bingo.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat is toch die man die vond dat vijftien oud genoeg was, omdat hij ook zo oud was?
Uiteraard, het is klb he, je weet wat ik zei op msn.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je was in je eentje op de meet ?
Niks meer aan toe te voegenquote:
Wie hadden er gezegd dat ze zouden komen?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Uiteraard, het is klb he, je weet wat ik zei op msn.
Ik vind het zelfs een vreemd fenomeen hoe die mensen zich allemaal in 1 subforum op een willekeurige forumsite weten te vinden.
Kijk maar uit, hij heeft ook veel klonen hier, waarvan je ze niet eens door hebt.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
And this is when my ignore mode turned on.
Ze doet maar. Ze weet ook wel dat ik een punt heb en dat zij begon met de pauper-opmerking. Ik zei alleen iets soortgelijks terug.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Kijk maar uit, hij heeft ook veel klonen hier, waarvan je ze niet eens door hebt.
Ik heb de namen niet onthouden, maar ze staan vereeuwigd in het topic, dus dat wordt weer uitlachen de komende weken.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie hadden er gezegd dat ze zouden komen?
Ik heb ook een kloon, maar ik zeg niet wie want dan is het geen kloon meer.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Kijk maar uit, hij heeft ook veel klonen hier, waarvan je ze niet eens door hebt.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:27 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb de namen niet onthouden, maar ze staan vereeuwigd in het topic, dus dat wordt weer uitlachen de komende weken.
Ik steun WD omdat ze een aardig meisje is, jij bent gevat en grappig, maar veel te manipulatief.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:27 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ze doet maar. Ze weet ook wel dat ik een punt heb en dat zij begon met de pauper-opmerking. Ik zei alleen iets soortgelijks terug.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik steun WD omdat ze een aardig meisje is, jij bent gevat en grappig, maar veel te manipulatief.
WD heeft voor mij altijd gelijk. Sowwy..
Nee, Lamon en Lamon. zijn mijn enige accounts en allebei met abo, ik ben niet zo voor klonen. Slecht voor eerlijke discussies.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb ook een kloon, maar ik zeg niet wie want dan is het geen kloon meer.Heb jij kloons?
Dat wat je over mij zegt zal ik niet ontkennen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik steun WD omdat ze een aardig meisje is, jij bent gevat en grappig, maar veel te manipulatief.
WD heeft voor mij altijd gelijk. Sowwy..
Allebei met abo.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:33 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, Lamon en Lamon. zijn mijn enige accounts en allebei met abo, ik ben niet zo voor klonen. Slecht voor eerlijke discussies.
Het zou me niets verbazen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:35 schreef Adolecens het volgende:
Die gebruik ik als er niks te doen is in de SC, zodat ik tegen mezelf kan lullen
Eeey Adoquote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:35 schreef Adolecens het volgende:
Die gebruik ik als er niks te doen is in de SC, zodat ik tegen mezelf kan lullen
Wie de neuk ben jij dan?quote:
Mooi!quote:
Meestal.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Allebei met abo.Gebruik je ze ook echt alle twee? Alleen deze toch?
Watjequote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:43 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga het niet redden tot de opening van de WS, I am tired cat.
SUE ME.quote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
SUE ME.![]()
Ik ga nu slapen, ik doe als ik wakker ben terugsturen oke.![]()
Slaap lekker.
Ik wilde trouwens bijna uit pure meligheid vanmiddag Vader Jacob doen, maar ik mag niet meer op youtube, al mijn accounts zijn voorgoed verdwenen, dus als ik nog een filmpje wil posten moet ik een andere optie vinden. MySpace doet ook aan video's toch?quote:
Ehmmm, geen idee?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:52 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik wilde trouwens bijna uit pure meligheid vanmiddag Vader Jacob doen, maar ik mag niet meer op youtube, al mijn accounts zijn voorgoed verdwenen, dus als ik nog een filmpje wil posten moet ik een andere optie vinden. MySpace doet ook aan video's toch?
Vimeo!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:52 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik wilde trouwens bijna uit pure meligheid vanmiddag Vader Jacob doen, maar ik mag niet meer op youtube, al mijn accounts zijn voorgoed verdwenen, dus als ik nog een filmpje wil posten moet ik een andere optie vinden. MySpace doet ook aan video's toch?
Merci, jij ook alvast.quote:
Volgens mij wel. Maar ik heb al iets mooiers onder de knie, binnen een week gooi ik een filmpje je kant op, en je moet hem echt kopen, hij is qua aanslag zo goed, al heeft hij verder geen mogelijkheden ofzo, gewoon de eerste piano instelllen, die is het meest natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ehmmm, geen idee?Ik denk het wel?
Morgen ga ik oppassenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:58 schreef Adolecens het volgende:
Ik ga zo ook maar eens slapen denk ik...
Nog een paar slokjes bier en dan bed in![]()
En morgen carnaval!![]()
![]()
Wat ga jij doen Crack_?
Ga je ook verkleed?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:58 schreef Adolecens het volgende:
Ik ga zo ook maar eens slapen denk ik...
Nog een paar slokjes bier en dan bed in![]()
En morgen carnaval!![]()
![]()
Wat ga jij doen Crack_?
Ga je niet carnavallen??quote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Morgen ga ik oppassen
En ja, ik ga nu nog chips pakken!
Hahaha, neee doenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ga je niet carnavallen??![]()
Nep Brabo![]()
Ik ga niet verkleed volgens mij, ik heb niks en JB kwam aan met een Donald Duck pak, dat weiger ik
Neequote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaha, neee doen!!
En waarschijnlijk ga ik zondag even, ik heb op dit moment gewoon niet zo heel erg veel zin in carnaval
Dramaqueen, je gaat me toch niet vertellen dat je ECHT pijn hebt vanwege de break-up met ZH? Hij is precies zo raar gaan doen als je zei dat hij niet zou zijn, hij begreep je helemaal enzo...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaha, neee doen!!
En waarschijnlijk ga ik zondag even, ik heb op dit moment gewoon niet zo heel erg veel zin in carnaval
Nouja, ik ben die relatie niet begonnen om het uit te maken, dus ja tuurlijk doet het pijn. En dit gedoe op fok maakt het eigenlijk alleen maar ergerquote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dramaqueen, je gaat me toch niet vertellen dat je ECHT pijn hebt vanwege de break-up met ZH? Hij is precies zo raar gaan doen als je zei dat hij niet zou zijn, hij begreep je helemaal enzo...
Echt, ballenstudentjes...ik zou het als ik jou was meer in de hoek zoeken van de kennissen en vrienden van Rainbows, die kent een heleboel echt aardige mensen van je leeftijd.
Wanneer je er weer aan toe bent natuurlijk.
Ja het is atlijd wel leuk om die kindjes zo blij te zienquote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee![]()
Ga je gezellig met ons mee, die kinderen blij zien rondlopen en wij een biertje drinken. Verder doen wij er ook niks mee
Maar snap je wel
Ik ga slapen!
Ja? Waar dan?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:33 schreef LudoSanders het volgende:
Hoi Crack_, ik dacht net te lezen dat jij ging slapen.
Ik niet, ik ga maandag weer daten met iemand, bij mij beginnen de jaren te tellen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja, ik ben die relatie niet begonnen om het uit te maken, dus ja tuurlijk doet het pijn. En dit gedoe op fok maakt het eigenlijk alleen maar erger. En ja, dit had ik inderdaad niet verwacht en qua begrijpen ben ik gewoon heel moeilijk.
En dat is lief van je Lamonmaar ik doe het lekker rustig aan
.
Vrijheid blijheid he, ook wel even lekker
Ja succes johquote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:39 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik niet, ik ga maandag weer daten met iemand, bij mij beginnen de jaren te tellen.. Maar na al dit gedoe, zou ik het idd even rustig aan doen.
Je moet gewoon niet voor die corpsballetjes gaan, ik snapte de combi meteen al niet, maar jij zei dat hij je zo goed begreep, dus ik dacht, dan zal ik jonge mensen wel niet doorhebben ofzo, terwijl je eigenlijk een ietwat onzekere jongen nodig hebt, beetje alto, maar niet teveel, een jaartje of 18 hooguit, en iemand die niet denkt dat hij een topcarriere gaat krijgen of extreem rijk gaat worden.
Maar dat is enkel mijn indruk he, ik heb de wijsheid niet in pacht ofzo, allleen zo iemand begrijpt je ellende en gaat niet om kleinzieligheden lopen janken, gok ik dan.
Maar vrijheid, blijheid is op jouw leeftijd ook een prima optie hoor, voorlopig.
Oh, ik las "slaap lekker!", maar die was aan Ado gericht.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja? Waar dan?
Ohnee, word ik nu al dement.
Heb je vandaag carnaval gevierd?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oh, ik las "slaap lekker!", maar die was aan Ado gericht.
Nee, hier vieren we dat over een week pas.quote:
Wat word je?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, hier vieren we dat over een week pas.
Gewoon pakken, anders word je gekquote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:50 schreef Lamon het volgende:
Dilemma. Ik heb vandaag iets van 15 km gelopen, wat betekent dat ik op mijn streefgewicht zit, maar ik heb wel kippeboutjes in de koelkast liggen en ik heb trek, ik zit in tweestrijd.
Nee, ik ga voor discipline.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gewoon pakken, anders word je gek.
Vanaf morgen ga ik dat ook proberenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:58 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nee, ik ga voor discipline.
Niet 's nachts eten, en gewoon met honger naar bed straks.
Het is natuurlijk pure zelfpeiniging, maar ik kan het.
Als dat geen neuken zal worden.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vertel eens iets leuks
Nog anderhalf uur ofzo en dan komt Ado
Nee hoor wij zijn heel netjesquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als dat geen neuken zal worden.
Ik blijf thuisquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor wij zijn heel netjes
Oquote:
Dan "kom" ikquote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O![]()
Dat zeg ik omdat ik niet wil dat mensen een verkeerd beeld van ons krijgenKom je toch?
Tot straksquote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:06 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan "kom" ik![]()
Even de koffie opdrinken![]()
Was vergeten de kadootjes in te pakken
naar wat?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:17 schreef jitzzzze het volgende:
Ben al sinds 9 uur vanmorgen naar SPSS aan het staren
Telefoon kopen?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:21 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben telefoon verslaafd. Ik ben in Rotterdam met mijn zusje.
Nee G, ik heb een BlackBerry Bold 9000. Wat wil ik nog meer? Niets, indeed.quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee G, ik heb een BlackBerry Bold 9000. Wat wil ik nog meer? Niets, indeed.
quote:
Je moest eens weten hoeveel e-mails ik ontvang die puur zakelijk zijn.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:56 schreef jitzzzze het volgende:
Een BlackBerry hebben, maar geen zakelijke gebruiker zijn![]()
Voor iemand die nog geen eens 20 is? Ik kan het me niet voorstellen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel e-mails ik ontvang die puur zakelijk zijn.
Examenjaar G. En ik heb gewoon goede contactjes.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Voor iemand die nog geen eens 20 is? Ik kan het me niet voorstellen.
quote:Swedish lawmaker defends alleged drag-queen junket
In Parliament he's Fredrick Federley, a serious and respected representative of the small Center Party. But a few times a year he becomes Ursula, a "grandiose diva" with curved eyelashes, pouting lips and skimpy dresses.
In tolerant Sweden, the 31-year-old politician's cross-dressing habit only became an issue this week, when critics questioned who accepted an alleged junket to the sun-soaked Canary Islands: Fredrik the lawmaker or Ursula the drag queen?
Prima, ik deed op mijn 17e examen. Dat zegt dus niets voor mij.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Examenjaar G. En ik heb gewoon goede contactjes.
Ja. Minimaal, omdat model staan.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Prima, ik deed op mijn 17e examen. Dat zegt dus niets voor mij.
Goede contactjes is leuk, maar waarin? Verdien je daar centen mee?
Model voor wat?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja. Minimaal, omdat model staan.
Mensen hun portfolio tot nu toe. En voor mijn eigen. Maar goed, das dus minimaal.quote:
Maar daarvoor krijg je wel een shitload aan mailtjes?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mensen hun portfolio tot nu toe. En voor mijn eigen. Maar goed, das dus minimaal.
Mneu, geen shitload. De meeste emails krijg ik van fotoboek, gister mn inbox geleegd 104 fobo-mails.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar daarvoor krijg je wel een shitload aan mailtjes?
Maar dat zijn dus geen zakelijke mails, of wel?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mneu, geen shitload. De meeste emails krijg ik van fotoboek, gister mn inbox geleegd 104 fobo-mails.![]()
Ik was toch ook niet super serious.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar dat zijn dus geen zakelijke mails, of wel?
Nee, ik zeker wel toen ik dat zeiquote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik was toch ook niet super serious.
Ja.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ik zeker wel toen ik dat zei
Ja.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ik zeker wel toen ik dat zei
Je mag best je falen toegeven, hoor.quote:
Als ik faal dan geef ik dat heus wel toe. Echter heb ik vandaag nog niet gefaald.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:39 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je mag best je falen toegeven, hoor.Word je groot van.
Het huis nog niet uit geweest dus.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als ik faal dan geef ik dat heus wel toe. Echter heb ik vandaag nog niet gefaald.
Nee inderdaad. Het is koud, de koelkast en voorraadkast zit vol en ik moet een opdracht maken voor school.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het huis nog niet uit geweest dus.
Met je wink-PI.quote:
Goeiemorgen!quote:
Wat een zelfvertrouwenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:32 schreef Smart_ass het volgende:
Omg. Ik kwam zeker heel stom/lelijk naar voren in je droom.
Hier is het heerlijk rustig. Hier doen ze niet aan carnaval.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:37 schreef Maisnon het volgende:
Godverdomme er staat al een carnavalswagen een uur lang voor ons huis. Voor de carnavalsvreemden onder ons, dat is dus geen papier maché prachtstuk, maar een tractor met een kar erachter die minstens 150 decibel aan hardcore produceert
Nee.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:32 schreef Smart_ass het volgende:
Omg. Ik kwam zeker heel stom/lelijk naar voren in je droom.
Oordopjes in huis?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:37 schreef Maisnon het volgende:
Godverdomme er staat al een carnavalswagen een uur lang voor ons huis. Voor de carnavalsvreemden onder ons, dat is dus geen papier maché prachtstuk, maar een tractor met een kar erachter die minstens 150 decibel aan hardcore produceert
Sorryquote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:56 schreef Maisnon het volgende:
Ahhhh de rust is wedergekeerd in huize Maisnon!
Maar ik hoor nu een soort fantoommuziek nog
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:58 schreef Maisnon het volgende:
Jij hebt stiekem maar tactisch een boombox in ons huis verstopt die je zojuist hebt aangezet?
Zie je nou hoe schijt irritant dat is?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
![]()
Ik ben nou eenmaal vaag, sorry hoor.
Neequote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zie je nou hoe schijt irritant dat is?
Gelukkig maar, zou je er dan ook een beetje rekening mee willen houden dat wij niet allemaal direct begrijpen wat jij bedoelt en enige uitleg soms noodzakelijk is?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, want als iemand zegt laat maar zitten dan heb ik zoiets van "Nah oke :S zal wel niet boeiend zijn" VERDERRRR
Maarja, ik kan me voorstellen dat het voor andere mensen wel heel irritant is ja.
Maarr, als ik laat maar zeg dan is het écht niet boeiend of dan weet ik het zelf al. Dus dan snap ik serieus het punt niet meer van het zeggenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gelukkig maar, zou je er dan ook een beetje rekening mee willen houden dat wij niet allemaal direct begrijpen wat jij bedoelt en enige uitleg soms noodzakelijk is?
Beter! Hij belde zowaar op en na een kleine ruzie over hoe hij vond dat ik niet zomaar op kom hangen en ik vond dat hij rekening moest houden met m'n gevoelens was het weer okequote:
Niet als je net uit je bed komtquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:03 schreef Maisnon het volgende:
Dit is zo'n lekker nummer
Zit in zo'n snowboard spel ook
Hahahaha. Wat grappig.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:40 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee.
Maar... jij was het ook niet helemaal. En toch weer wel.
Het ging zo:
-verhaal-
Dat zeg ik; jij snapt het wel, maar ik (of diegene waar je het dan ook tegen hebt) niet. En daarom is het enorm prettig dat je het alsnog even verteld. Hoeft niet lang en uitgebreid ofzo.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maarr, als ik laat maar zeg dan is het écht niet boeiend of dan weet ik het zelf al. Dus dan snap ik serieus het punt niet meer van het zeggen.
Ik zal mn best doen jitzeeeeeeeeeeeeeee, ik denk alleen niet dat het zal lukken!Ik bén vaag
Zonder downs geen ups zullen we maar zeggenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Beter! Hij belde zowaar op en na een kleine ruzie over hoe hij vond dat ik niet zomaar op kom hangen en ik vond dat hij rekening moest houden met m'n gevoelens was het weer okeen beloofden we elkaar beterschap.. Ben benieuwd hoe lang we dit ruzievrij volhouden!
Maar ik zeg zoveel onzin dat ik gewoon echt geen zin heb om alles dan uit te moeten gaan leggenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zeg ik; jij snapt het wel, maar ik (of diegene waar je het dan ook tegen hebt) niet. En daarom is het enorm prettig dat je het alsnog even verteld. Hoeft niet lang en uitgebreid ofzo.
Alleen maar om irritaties te voorkomen
Maar je probeert het niet eens omdat je nu al weet hoe ik zou gaan reageren, terwijl bovenstaande nog nooit gebeurt is.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar ik zeg zoveel onzin dat ik gewoon echt geen zin heb om alles dan uit te moeten gaan leggen! En waarschijnlijk als ik het dan nog moet gaan uitleggen reageer ik hartstikke geirriteerd want ik heb er geen zin in, en dan krijg je waarschijnlijk zo'n antwoord dat heel snel is en dan snap je er nóg niks van
.
Jawel, ik praat met meer mensen in mn levenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar je probeert het niet eens omdat je nu al weet hoe ik zou gaan reageren, terwijl bovenstaande nog nooit gebeurt is.
Dat geloof ik direct. Maar door niets te zeggen laat je een ander in verwarring achter waardoor er irritaties kunnen ontstaan tegen jouw persoontje. Maakt mij verder niet uit, maar ik zou dat willen voorkomen als het over mij zou gaan.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel, ik praat met meer mensen in mn leven. En ik hoor het wel vaker en de meeste mensen die weten dat ondertussen en die leggen zich er bij neer, als ik het vaak wél echt vertel dan is het ook zoiets van "Ja het was inderdaad niet boeiend"
.
Yeah, rightquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:14 schreef jitzzzze het volgende:
waardoor er irritaties kunnen ontstaan tegen jouw persoontje. Maakt mij verder niet uit, maar ik zou dat willen voorkomen als het over mij zou gaan.
quote:
quote:
Dat is in een totaal andere context geplaatst, en bovendien was dat een serieuze vraag in dat topic.quote:
In welke context het is geplaatst maakt niet uit, zo'n vraag telkens stellen kan ook irritatie opwekken jegens jouw persoontje.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is in een totaal andere context geplaatst, en bovendien was dat een serieuze vraag in dat topic.
Sommige mensen zullen er vast niet tegen kunnen, daar heb je echt wel gelijk inquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat geloof ik direct. Maar door niets te zeggen laat je een ander in verwarring achter waardoor er irritaties kunnen ontstaan tegen jouw persoontje. Maakt mij verder niet uit, maar ik zou dat willen voorkomen als het over mij zou gaan.
Hoe was de meet?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:17 schreef Lamon. het volgende:
Jullie zijn te wazig voor de zaterdag.
Ja best wel vaak. Maar dat is ook gewoon omdat ik hier alleen m'n ei kwijt moet met ruzies jaquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:08 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Zonder downs geen ups zullen we maar zeggen
Het is best vaak ruzie toch? of valt dat gewoon veel op omdat je er dan over begint
Waar heb ik deze vraag dan nog meer gesteld? Precies, nergens.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:16 schreef Bragi het volgende:
[..]
In welke context het is geplaatst maakt niet uit, zo'n vraag telkens stellen kan ook irritatie opwekken jegens jouw persoontje.
En die vraag serieus?Je zou 'm in principe in élk topic kunnen stellen. Dus wat heeft het voor toegevoegde waarde?
Dat zou ook kunnenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sommige mensen zullen er vast niet tegen kunnen, daar heb je echt wel gelijk in. Maar eigenlijk de meeste mensen waarmee ik veel mee om ga die hebben er niet echt problemen mee.
Jitzze, ik ben een lastig meisje om te snappen en ik heb een dikke handleiding wil je me ooit snappen. Misschien is het beter als ik ophou met gekke vage dingen zeggen, dan is het ook opgelost!
Net als kurk_droog dat altijd deed wanneer ie foutzatquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nu gaat ie nom nom nom zeggen waarschijnlijk.
Nee man, dat doe ik niet altijd.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat beweer ik toch ook nergens?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waar heb ik deze vraag dan nog meer gesteld? Precies, nergens.
Dat je iets deed, wat iets teweegbracht of kon teweegbrengen, wat je Crack_ juist ontraadde.quote:Wat wil je eigenlijk zeggen, beste IQM?
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oh zo, ja, ik ben ook geen heilig boontje.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:19 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat beweer ik toch ook nergens?
[..]
Dat je iets deed, wat iets teweegbracht of kon teweegbrengen, wat je Crack_ juist ontraadde.
Pics?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
De leukste user van FOK! was er, dus wel tof eigenlijk.
Hahaha Lamonquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wie dan? D_B? Maikuuul?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het maakte me verder ook niet zoveel uit, maar het viel me wel even op, omdat ik je dus net daarvoor bezig zag in m'n eigen topic.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh zo, ja, ik ben ook geen heilig boontje.
Whehehequote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:21 schreef Bragi het volgende:
[..]
Het maakte me verder ook niet zoveel uit, maar het viel me wel even op, omdat ik je dus net daarvoor bezig zag in m'n eigen topic.
Oh ja, dat las ik gisteren ook ergens.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:22 schreef jitzzzze het volgende:
Oh ja, voor ik het vergeet: On nom nom nom, lamon, je pikkie is krom.
Hee, terwijl jij aan het ruzieen was met je vriendje, zat ik aan een biertje, dus zo erg is het ook weer niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:20 schreef Breathtaking het volgende:
Ik vind het serieus zielig voor je Lamon..
Als wij dat beide ergens gelezen hebben, dan denk ik niet dat jij dat gedroomd hebt. Tenzij jij over het minipikkie van Lamon droomtquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:23 schreef Bragi het volgende:
[..]
Oh ja, dat las ik gisteren ook ergens.Was dat in dit topic?
't Was in ieder geval iemand die ik verder niet kende die het zei.
Of heb ik dit nu ook gedroomd?![]()
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:24 schreef wolvendagen het volgende:
The Imaginarium of Doctor Parnassus begint zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
De meeste penissen zijn krom, gek!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:22 schreef jitzzzze het volgende:
Oh ja, voor ik het vergeet: On nom nom nom, lamon, je pikkie is krom.
Of wij dromen over hetzelfde. Of nog erger... WIJ ZIJN EEN EN DEZELFDE!!!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als wij dat beide ergens gelezen hebben, dan denk ik niet dat jij dat gedroomd hebt. Tenzij jij over het minipikkie van Lamon droomt
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:25 schreef Bragi het volgende:
[..]is dood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha, Lamon heeft heleboel stijve penissen gezien in z'n leven!!@!!1!1!!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
De meeste penissen zijn krom, gek!
Oh nee, alsjeblieft nietquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:25 schreef Bragi het volgende:
[..]
Of wij dromen over hetzelfde. Of nog erger... WIJ ZIJN EEN EN DEZELFDE!!!
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hahaha, Lamon heeft heleboel stijve penissen gezien in z'n leven!!@!!1!1!!
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:25 schreef Bragi het volgende:
[..]Mijn telefoon weergeeft spoilers standaard. But thanks, like I didn't know.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Ja, dat bedacht ik me toen ik het al geplaatst had.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn telefoon weergeeft spoilers standaard.
Ik heb in mijn leven wel eens een erotische film gekeken ja.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hahaha, Lamon heeft heleboel stijve penissen gezien in z'n leven!!@!!1!1!!
Omdat ze blij waren hem überhaupt gevonden te hebben?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb in mijn leven wel eens een erotische film gekeken ja.
En het helpt ook dat ik nooit een vrouw heb horen zeggen: Hee, je penis is krom, dat is gek zeg!!
Uit dat laatste trek jij de conclusie dat andere penissen dus ook krom zijn?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb in mijn leven wel eens een erotische film gekeken ja.
En het helpt ook dat ik nooit een vrouw heb horen zeggen: Hee, je penis is krom, dat is gek zeg!!
Zo flauw, maar toch:quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Omdat ze blij waren hem überhaupt gevonden te hebben?
Ik spuug op recensies, ik bepaal zelf wel of ik de film leuk vind.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:28 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, dat bedacht ik me toen ik het al geplaatst had.
Veel plezier in ieder geval. Wil de film eigenlijk ook nog wel zien. Al zijn de recensies niet laaiend enthousiast.
Gaan we dit echt doen?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:29 schreef Bragi het volgende:
[..]
Uit dat laatste trek jij de conclusie dat andere penissen dus ook krom zijn?
Misschien zeiden ze wel niks omdat ze je niet wilden kwetsen......
True, true.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik spuug op recensies, ik bepaal zelf wel of ik de film leuk vind.
Wat precies? Ik weet niet waar ik op dit moment mee bezig ben, of wat ik van plan ben om te doen, dus ik zou niet weten of we 'dit' echt gaan doen.quote:
Volgens mij wil Lamon hem komen laten zienquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:34 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wat precies? Ik weet niet waar ik op dit moment mee bezig ben, of wat ik van plan ben om te doen, dus ik zou niet weten of we 'dit' echt gaan doen.
Deze discussie voeren.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:34 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wat precies? Ik weet niet waar ik op dit moment mee bezig ben, of wat ik van plan ben om te doen, dus ik zou niet weten of we 'dit' echt gaan doen.
Correctie:quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:40 schreef jitzzzze het volgende:
Lamon en zijn matties op de meet:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |