Ik snap niet dat mensen dat dan niet kunnenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij mag dat
Jij gaat niet raar praten dan
Een beetje, maar het is de eerste keer dat ik voor Jan Lul ergens naartoe reis, dat heeft niets met drank te maken. Dat is tekenend.quote:
OHMY, stuur eens fotoquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Woohoo
Ik ga ook graag naar theater. Sterker nog, ik heb mijn drama classes hier
Ik wist niet eens dat er een meet was, kom toch regelmatig in KLB en denk niet dat het zo groot was aangekondigd. En sowieso, meetsquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:20 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Een beetje, maar het is de eerste keer dat ik voor Jan Lul ergens naartoe reis, dat heeft niets met drank te maken. Dat is tekenend.
Ja nee maar kijk. Weet je. Jij dacht dat ik hem deed.quote:
Sorry Bragi, ik bedoel fokquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jou, ik moet weten met wie ik chat
Dat doen ze expres, omdat ze graag willen laten weten dat ze gedronken hebben.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen dat dan niet kunnen. Beetje fouten okee, maar echt zo debiel gaan praten?
Whahhahahaquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja en vervolgens zeg je dat niemand iemand kan vervangen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja nee maar kijk. Weet je. Jij dacht dat ik hem deed.
Ik durf het niet te zeggen, dan is het weer mijn schuldquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat doen ze expres, omdat ze graag willen laten weten dat ze gedronken hebben.
Wat stom zegquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:11 schreef Lamon. het volgende:
Geen 1 user op die meet. Echt, klb is het afvoerputje voor mensenschuwe angsthazen (uitzonderingen nagelaten uiteraard, voordat iemand zich aangevallen voelt..).
Nee hoor, de vorige 2 meets waren er veel mensen, de eerste een stuk of 30 zelfs, vraag maar aan Yvonne. De tweede iets minder, maar nog een man/vrouw of 15 volgens mij.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er een meet was, kom toch regelmatig in KLB en denk niet dat het zo groot was aangekondigd. En sowieso, meets
Da's altijd dat mensen toezeggen te komen en uiteindelijk zit je met 3 man ofzo in een lege kroeg
Waarom wil je van iedereen een foto hebben? Helemaal nu het uit is met de jeweetwelkater.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En dat was in 2003 ofzo?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee hoor, de vorige 2 meets waren er veel mensen, de eerste een stuk of 30 zelfs, vraag maar aan Yvonne. De tweede iets minder, maar nog een man/vrouw of 15 volgens mij.
Ik wil atlijd foto's van iedereenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:25 schreef Bragi het volgende:
[..]
Waarom wil je van iedereen een foto hebben? Helemaal nu het uit is met de jeweetwelkater.
Ik heb het je nog nooit eerder zien vragen hier.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil atlijd foto's van iedereen.
Ik hoef nu even geen jongen, als je dat bedoeldquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil atlijd foto's van iedereen.
Ik deed het eerst via pmquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik heb het je nog nooit eerder zien vragen hier.
Dat doet ze normaal ook veel discreter via PMquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik heb het je nog nooit eerder zien vragen hier.
quote:
Ja, ook bij jou en Jbquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat doet ze normaal ook veel discreter via PM
Ik kan een uitzondering maken.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja en vervolgens zeg je dat niemand iemand kan vervangen.
Ik had JB bijna zo ver
Verstandig.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik hoef nu even geen jongen, als je dat bedoeld
Oh.quote:
Als ik mijn identiteit zo openbaar zou willen hebben had ik wel net als jou een foto in mijn FB staanquote:
Doe maar een goed voorstel in de PM, moet nu weer helemaal opnieuw beginnenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kan een uitzondering maken.
En een vrouw?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik hoef nu even geen jongen, als je dat bedoeld
Nee hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja en vervolgens zeg je dat niemand iemand kan vervangen.
Ik had JB bijna zo ver
Oh, ja maar pmquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als ik mijn identiteit zo openbaar zou willen hebben had ik wel net als jou een foto in mijn FB staan
Ik heb al een foto van jou gezien. IN FOLIE INGEPAKT!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als ik mijn identiteit zo openbaar zou willen hebben had ik wel net als jou een foto in mijn FB staan
Ik zal NOOIT mijn foto op een forum plaatsen en mijn Facebook is alleen zichtbaar voor vrienden en vrienden van vrienden
quote:Op zondag 22 februari 2009 01:08 schreef IQM het volgende:
Ik ga nu proberen te fappen op het behang uit de dokterspraktijk die in een filmp voorkomt waarin een werkloze vrouw die aan lager wal is geraakt doro de drugs en alcohol wordt verteld dat ze nooit meer kinderen kan krijgenHet is heel ouderwets wit met van die vage verticale banen
knappe jongen als het me lukt
Kwartetje, met reetveter?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Doe maar een goed voorstel in de PM, moet nu weer helemaal opnieuw beginnen
4 chan memes.quote:
Ik heb daar altijd een dubbel gevoel bij. Ja, het heeft iets, vrouwen samen, maar uiteindelijk heb je er als man letterlijk geen fuck aan.quote:
Jonge doe het dan.quote:
quote:
Klaar. En nu? Djiezus, niet elke 4 chan meme is leuk.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jonge doe het dan.
▲
Hier hebbie een driehoekie.
Is een optie. Hoewel je dan waarschijnlijk alleen op hem zal geilen en het gewoon seks in dezelfde ruimte isquote:
Dan heb jij nog geen goeie triootjes meegemaaktquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:32 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb daar altijd een dubbel gevoel bij. Ja, het heeft iets, vrouwen samen, maar uiteindelijk heb je er als man letterlijk geen fuck aan.
En dan nog geloven dat ik dat benquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:31 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik heb al een foto van jou gezien. IN FOLIE INGEPAKT!
jawel hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:32 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb daar altijd een dubbel gevoel bij. Ja, het heeft iets, vrouwen samen, maar uiteindelijk heb je er als man letterlijk geen fuck aan.
sorry schat als ikje fantasietje verpest, ga gerust verderquote:
Bitch please.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Is een optie. Hoewel je dan waarschijnlijk alleen op hem zal geilen en het gewoon seks in dezelfde ruimte is
[..]
Dan heb jij nog geen goeie triootjes meegemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Ben je ook.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dan nog geloven dat ik dat ben![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bitch please.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bitch please.
You've ruined it!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
quote:
Helemaal geen, en ik ben het ook niet van plan.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:35 schreef Adolecens het volgende:
Dan heb jij nog geen goeie triootjes meegemaakt
Ja, kijk naar hem ik bedoel HELLOOOO. HOW YOU DOIN.quote:
Dat zou wel eens heel goed kunnen kloppen. Tenzij iemand anders een foto stuurt en je verteld dat ik dat benquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:37 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat ik geen PM ga krijgen.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:37 schreef Crack_ het volgende:
ok, prima. Maar doen moet je niet zo'n statement makenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Helemaal geen, en ik ben het ook niet van plan.
Te experimenteel voor mijn smaak.
Van mij?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:37 schreef Crack_ het volgende:
Crack_ doe eens een recensie over mij?!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, kijk naar hem ik bedoel HELLOOOO. HOW YOU DOIN.
Ik heb nog nooit pics van jou gezien.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Crack_ doe eens een recensie over mij?!
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Crack_ doe eens een recensie over mij?!
Ik wel, en hij is knapquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit pics van jou gezien.
Doe maar rustigquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:39 schreef Bragi het volgende:
[..]
Van mij?
Jawel, hoor. Maar het is een lap tekst, dus ik ging eerst even kleine dingetjes doen(zoals hier posten
)
heb je een beetje tieten?quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit pics van jou gezien.
quote:
quote:
Jou geloof ik ook niet meer, ik wantrouw alles in klb, aangezien het aantal mensen wat aan trio's doet relatief klein is.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
[..]
ok, prima. Maar doen moet je niet zo'n statement maken
Ja.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
heb je een beetje tieten?
Groetjes,
Juicyhil.
Whehehehequote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ben ik nou dom? Ik weet niet wat peng is.
geil. neuken?quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zal altijd op je blijven wachten.
Is ie lief?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:46 schreef L0t.. het volgende:
Er stond zo een zwerfkatje voor onze deur. Superdun, vieze oogjes, rasperige ademhaling..Hebben 'm gevangen, dierenambulance gebeld en nu komen ze 'm zo ophalen
Mij wel, als je zou weten hoe ik eruit zie.quote:
Nopequote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Had je die gisteren ook niet gepost?
Je hoeft me ook niet te geloven hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jou geloof ik ook niet meer, ik wantrouw alles in klb, aangezien het aantal mensen wat aan trio's doet relatief klein is.
En dan nog...als ik nou gewoon seks wil op een normale manier, niet met 2 vrouwen, handboeien, leren pakken, maskers, zweepjes of andere ongein...
Maar ik heb die discussie al eens met iemand anders gevoerd, die zei dat ik alleen van "vanille-seks" hou, maar ook met leuke standjes en een leuk voor en naspel kan het best spannend zijn.
Ik weet het niet, hij is nogal schuw.. Durf 'm niet echt aan te raken ofzo. We hebben zelf 2 katten dus kom er het liefst zo min mogelijk bij in de buurt voor het geval het allerlei ziektes heeft enzo..quote:
Wel, ik was een lekker ding, Ado is knap, en zelfs ZH was blijkbaar leuk.quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:44 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
geil. neuken?
Groetjes,
Juicyhil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |