Jaaaaaquote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:11 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
En van Transatlanticism Title & Registration
Sorry het is hier wat saai.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:42 schreef Acinonyx het volgende:
hoihoi, nog iets gebeurt in de tussentijd ?
heh nog niet vol zie ik...
Hoeveel koste ze?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ze is weer naar huis, straks chillen met skaff-a.
quote:Op zondag 22 februari 2009 00:08 schreef IQM het volgende:
of een lama....
of ene ama die een caiva neukt, kijk ik wel toe, hihi! [ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 februari 2009 00:08 schreef IQM het volgende:
of een lama....
of ene ama die een caiva neukt, kijk ik wel toe, hihi! [ afbeelding ]
1136quote:Op zondag 22 februari 2009 00:12 schreef IQM het volgende:
Vrag jullie mening maar over een SC-user en ik zal eerlijk zeggen wat ik van hem of haar vind. Zelfs remlof.
NoelGallagherquote:Op zondag 22 februari 2009 00:12 schreef IQM het volgende:
Vrag jullie mening maar over een SC-user en ik zal eerlijk zeggen wat ik van hem of haar vind. Zelfs remlof.
Als ik NoelgAllagher zie en voor me zie op die ene foto met zo'n stomme doos....hij erachter, lief, kraagje....dan wil ik 'm vastpakkenquote:Op zondag 22 februari 2009 00:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
NoelGallagher
afcajos
gers
BT
Wolvendagen
Reetveter
remlof heeft een lerarenhoofod! dat heb ik samen besloten en geconcludeerd samen met een niet nader te noemen persoon uit deze sc!quote:
ik ga nu gewoon echt niet mer op m'n spelling letten, horoquote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 00:21 schreef IQM het volgende:
[..]
ik ga nu gewoon echt niet mer op m'n spelling letten, horofuck dat. als ik fouten maak, so be it!
ik ben ook niet altijd perfect. anders wel, nu niet.
jongen, alsof ik anders altijd zo zeikquote:Op zondag 22 februari 2009 00:23 schreef Broekpaling het volgende:
Waar is mijn alles afzeikende IQMetje gebleven?
Dat is heus niet negatief, hoorquote:Op zondag 22 februari 2009 00:26 schreef elfzesendertig het volgende:
IQM heeft geen mening over mij [ afbeelding ]
Ja ik vind hem leukquote:Op zondag 22 februari 2009 00:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat is heus niet negatief, hoorik heb jou gewoon niet zo vaak meegemaakt in het begin, want toen was ik elders
maar...leuk dat je m'n smiley gebrikt! [ afbeelding ]
Tuurlijk nietquote:Op zondag 22 februari 2009 00:29 schreef IQM het volgende:
Maar dan moeten jullie me niet gaan quioten, he!anders ben ik stras de lul als remlof om vier uur de kroeg in Arnhem uitstrompelt!
enkels op de broekquote:Op zondag 22 februari 2009 00:30 schreef IQM het volgende:
hahahaha, jullie trapten erin! zaten al met de enkels op de broek om te wieksen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |