Ja, ook bij jou en Jbquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat doet ze normaal ook veel discreter via PM
Ik kan een uitzondering maken.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja en vervolgens zeg je dat niemand iemand kan vervangen.
Ik had JB bijna zo ver
Verstandig.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik hoef nu even geen jongen, als je dat bedoeld
Oh.quote:
Als ik mijn identiteit zo openbaar zou willen hebben had ik wel net als jou een foto in mijn FB staanquote:
Doe maar een goed voorstel in de PM, moet nu weer helemaal opnieuw beginnenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kan een uitzondering maken.
En een vrouw?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik hoef nu even geen jongen, als je dat bedoeld
Nee hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja en vervolgens zeg je dat niemand iemand kan vervangen.
Ik had JB bijna zo ver
Oh, ja maar pmquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als ik mijn identiteit zo openbaar zou willen hebben had ik wel net als jou een foto in mijn FB staan
Ik heb al een foto van jou gezien. IN FOLIE INGEPAKT!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als ik mijn identiteit zo openbaar zou willen hebben had ik wel net als jou een foto in mijn FB staan
Ik zal NOOIT mijn foto op een forum plaatsen en mijn Facebook is alleen zichtbaar voor vrienden en vrienden van vrienden
quote:Op zondag 22 februari 2009 01:08 schreef IQM het volgende:
Ik ga nu proberen te fappen op het behang uit de dokterspraktijk die in een filmp voorkomt waarin een werkloze vrouw die aan lager wal is geraakt doro de drugs en alcohol wordt verteld dat ze nooit meer kinderen kan krijgenHet is heel ouderwets wit met van die vage verticale banen
knappe jongen als het me lukt
Kwartetje, met reetveter?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Doe maar een goed voorstel in de PM, moet nu weer helemaal opnieuw beginnen
4 chan memes.quote:
Ik heb daar altijd een dubbel gevoel bij. Ja, het heeft iets, vrouwen samen, maar uiteindelijk heb je er als man letterlijk geen fuck aan.quote:
Jonge doe het dan.quote:
quote:
Klaar. En nu? Djiezus, niet elke 4 chan meme is leuk.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jonge doe het dan.
▲
Hier hebbie een driehoekie.
Is een optie. Hoewel je dan waarschijnlijk alleen op hem zal geilen en het gewoon seks in dezelfde ruimte isquote:
Dan heb jij nog geen goeie triootjes meegemaaktquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:32 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb daar altijd een dubbel gevoel bij. Ja, het heeft iets, vrouwen samen, maar uiteindelijk heb je er als man letterlijk geen fuck aan.
En dan nog geloven dat ik dat benquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:31 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik heb al een foto van jou gezien. IN FOLIE INGEPAKT!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |