Ik snap niet dat mensen dat dan niet kunnenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij mag dat
Jij gaat niet raar praten dan
Een beetje, maar het is de eerste keer dat ik voor Jan Lul ergens naartoe reis, dat heeft niets met drank te maken. Dat is tekenend.quote:
OHMY, stuur eens fotoquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Woohoo
Ik ga ook graag naar theater. Sterker nog, ik heb mijn drama classes hier
Ik wist niet eens dat er een meet was, kom toch regelmatig in KLB en denk niet dat het zo groot was aangekondigd. En sowieso, meetsquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:20 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Een beetje, maar het is de eerste keer dat ik voor Jan Lul ergens naartoe reis, dat heeft niets met drank te maken. Dat is tekenend.
Ja nee maar kijk. Weet je. Jij dacht dat ik hem deed.quote:
Sorry Bragi, ik bedoel fokquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jou, ik moet weten met wie ik chat
Dat doen ze expres, omdat ze graag willen laten weten dat ze gedronken hebben.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen dat dan niet kunnen. Beetje fouten okee, maar echt zo debiel gaan praten?
Whahhahahaquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja en vervolgens zeg je dat niemand iemand kan vervangen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja nee maar kijk. Weet je. Jij dacht dat ik hem deed.
Ik durf het niet te zeggen, dan is het weer mijn schuldquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat doen ze expres, omdat ze graag willen laten weten dat ze gedronken hebben.
Wat stom zegquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:11 schreef Lamon. het volgende:
Geen 1 user op die meet. Echt, klb is het afvoerputje voor mensenschuwe angsthazen (uitzonderingen nagelaten uiteraard, voordat iemand zich aangevallen voelt..).
Nee hoor, de vorige 2 meets waren er veel mensen, de eerste een stuk of 30 zelfs, vraag maar aan Yvonne. De tweede iets minder, maar nog een man/vrouw of 15 volgens mij.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er een meet was, kom toch regelmatig in KLB en denk niet dat het zo groot was aangekondigd. En sowieso, meets
Da's altijd dat mensen toezeggen te komen en uiteindelijk zit je met 3 man ofzo in een lege kroeg
Waarom wil je van iedereen een foto hebben? Helemaal nu het uit is met de jeweetwelkater.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En dat was in 2003 ofzo?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee hoor, de vorige 2 meets waren er veel mensen, de eerste een stuk of 30 zelfs, vraag maar aan Yvonne. De tweede iets minder, maar nog een man/vrouw of 15 volgens mij.
Ik wil atlijd foto's van iedereenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:25 schreef Bragi het volgende:
[..]
Waarom wil je van iedereen een foto hebben? Helemaal nu het uit is met de jeweetwelkater.
Ik heb het je nog nooit eerder zien vragen hier.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil atlijd foto's van iedereen.
Ik hoef nu even geen jongen, als je dat bedoeldquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil atlijd foto's van iedereen.
Ik deed het eerst via pmquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik heb het je nog nooit eerder zien vragen hier.
Dat doet ze normaal ook veel discreter via PMquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik heb het je nog nooit eerder zien vragen hier.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |