Wat?quote:
Reetveter en weer? Is er iets wat ik niet weet?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij wou pics
Denk daar maar eens aan, als je je tong weer in Reetvreter stopt
Jij doet hem toch?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Reetveter en weer? Is er iets wat ik niet weet?
Nou dan, wat weet je dan nietquote:
Nee joh, we zijn hartstikke sociaal.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:11 schreef Lamon. het volgende:
Geen 1 user op die meet. Echt, klb is het afvoerputje voor mensenschuwe angsthazen (uitzonderingen nagelaten uiteraard, voordat iemand zich aangevallen voelt..).
Ah, dus ik ben een substitutequote:
Ahh, dat is wel lullig jaquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:11 schreef Lamon. het volgende:
Geen 1 user op die meet. Echt, klb is het afvoerputje voor mensenschuwe angsthazen (uitzonderingen nagelaten uiteraard, voordat iemand zich aangevallen voelt..).
Heb je gedronken?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Typisch klb, de lafste mensen hebben altijd de grootste bek, en fatsoen kennen ze ook niet.
En ik vond je nog wel leukquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Niemand kan iemand vervangen.
Ik hooooooooooou van Londenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:15 schreef Stuart het volgende:
@ Crack_, als je in Londen bent ben je welkom voor koffie![]()
Woohooquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik hooooooooooou van Londen
Ik ben daar naar de lion king geweest,![]()
Maar je dacht echt dat er een meet zou plaatsvinden?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Typisch klb, de lafste mensen hebben altijd de grootste bek, en fatsoen kennen ze ook niet.
Jij mag datquote:
Dibs.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neuh. Er is niet zoveel om over te praten. Behalve dat als dit uit gaat ik minimaal 5 jaar wacht voor ik weer een relatie begin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |