Daar verkijk je je in Bt, ik heb wel eens vaker wat in elkaar gezet en de dames met elkaar laten spelen, zonder zelf direct mee te doenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je bent te naïef. Als mannen moeite doen om iets in elkaar te zetten dan willen ze er daarna ook mee spelen!
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij moet mij eerst pics sturen.
Gaat dat zo makkelijk ja?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij moet mij eerst pics sturen.
Waarom? en oquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Drie is voor mij niet teveel, maar vermoed dat jullie het leuker zullen vinden met elkaar![]()
En ja, je bent naïef![]()
oquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je bent te naïef. Als mannen moeite doen om iets in elkaar te zetten dan willen ze er daarna ook mee spelen!
Dan wilde je er ongetwijfeld op z'n minst naar kijken.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Daar verkijk je je in Bt, ik heb wel eens vaker wat in elkaar gezet en de dames met elkaar laten spelen, zonder zelf direct mee te doen
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Trio.Wat een manier om te beginnen.
Heb je laatst ook al gezegd.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom? en o
[..]
o
Ik snap t.
Hoe oud was Fas eigenlijk? Fas?
Dat 'ie mij ook een foto moet sturen.quote:
Ga er even serieus op in.quote:
Ja, dat dacht ik ook, maar ik denk steeds dat je jonger bentquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je laatst ook al gezegd.23.
[..]
Dat 'ie mij ook een foto moet sturen.
Ik heb toch geen pics van jou. Wat begin je dan over trio.quote:
Moet je toch eens proberenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:01 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb het nog nooit met van die handboeien gedaan
You shouldquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:01 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb het nog nooit met van die handboeien gedaan
Ongedwongen sfeertje, je kan me altijd bellen als het gezellig wordt, zo ver ben ik nietquote:
Nee, ik ben naar bed gegaan en heb ze lekker hun gang laten gaan om mezelf niet op te dringen. Later ben ik wakker gemaaktquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan wilde je er ongetwijfeld op z'n minst naar kijken.
quote:
Wat.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, ik ben naar bed gegaan en heb ze lekker hun gang laten gaan om mezelf niet op te dringen. Later ben ik wakker gemaakt![]()
Als jij erbij bent voel ik me nog niet gedwongen hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ongedwongen sfeertje, je kan me altijd bellen als het gezellig wordt, zo ver ben ik niet![]()
[..]
Nee, ik ben naar bed gegaan en heb ze lekker hun gang laten gaan om mezelf niet op te dringen. Later ben ik wakker gemaakt![]()
[..]
IK KAN DIT OOK LEZEN HOORquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als jij erbij bent voel ik me nog niet gedwongen hoor
weer een edit
Zo heb ik ooit ook iemand wakker gemaakt, whehe.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ongedwongen sfeertje, je kan me altijd bellen als het gezellig wordt, zo ver ben ik niet![]()
[..]
[..]
Hoe oud ben jij?quote:
Dat weet ik. En nee, dat was het nietquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
IK KAN DIT OOK LEZEN HOOR! Ik dacht dat het een geheime boodschap voor mij was.
Hé? Wat zout nemen? Ik snap hem n-HHHHHHHNGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hé? Wat zout nemen? Ik snap hem n-HHHHHHHNGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Ja, vervelend is het niet om ipv twee handen ineens vier handen te voelen en dan onder de dekens wakker gemaakt wordenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zo heb ik ooit ook iemand wakker gemaakt, whehe.
Is dat een belediging?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook, maar ik denk steeds dat je jonger bent
Die boodschap was voor mij toch?quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die boodschap was voor mij toch?
Is dat een hint?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, vervelend is het niet om ipv twee handen ineens vier handen te voelen en dan onder de dekens wakker gemaakt worden
Ik vermoed dat ze een reden zoekt om te zeggen tegen d'r zelf "Must not fap!" Aangezien jij wel in haar doelgroep valtquote:
Zo mag je het ook opvattenquote:
Hallo heequote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze een reden zoekt om te zeggen tegen d'r zelf "Must not fap!" Aangezien jij wel in haar doelgroep valt
Ze valt op vrouwen, je komt zelfs niet in haar broekje.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:10 schreef Broekpaling het volgende:
Als Fas m'n vriendin was had ik voor Valentijnsdag kittens gekocht.![]()
Bwehehe.
Ik wil ook een kitten. Vandaag gespeeld met de poez bij het huis waar ik schoonmaakquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:10 schreef Broekpaling het volgende:
Bwehehe.
JE SNAPT 'M NIET, UITGEWOONDE SNOL.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze valt op vrouwen, je komt zelfs niet in haar broekje.
Dan haal ik er ook een man bijquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zo mag je het ook opvatten![]()
Zes ipv vier is ook goed!
Ellen is een vieze stage hoer.quote:
Ik ben nog strak hoor.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
JE SNAPT 'M NIET, UITGEWOONDE SNOL.
Mijn katten zijn zo speels de laatste tijd.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wil ook een kitten. Vandaag gespeeld met de poez bij het huis waar ik schoonmaak!
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan haal ik er ook een man bij
Stage? Als wat?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ellen is een vieze stage hoer.Stond ze godverdomme naakt in mijn Rotterdam.
En die heb me hangtetten.
tvp!quote:
Dan kan zij lekker naar bed en jullie je gang laten gaan?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Dat moment krijg je ook nog wel meisje
Ik heb een poesje en een kater.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil ook een katje bij
Een katertje btw, geen poesje
Ja? Wat liefquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Dat moment krijg je ook nog wel meisje
Podium.quote:
Nee, ik wil jou niet in de buurt van mijn walhalla.quote:
Wij straks ookquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb een poesje en een kater.
Oké, dan is het goed.quote:
Whehehe.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:10 schreef Broekpaling het volgende:
Bwehehe.
Ik scheel ook 10 jaar met jouw vriendjequote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja? Wat liefmijn vriendje wil dat niet
!
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dan kan zij lekker naar bed en jullie je gang laten gaan?
Sexpraat, daar houd jij toch zo van?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kunnen we het ergens anders over hebben?
Alsjeblieft?
Oh.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik wil jou niet in de buurt van mijn walhalla.
Ow fuck ja... Jij was datquote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehehe.Ik zou zeggen: dankjewel
! "Schat, kun je wat te drinken voor me inschenken?" Dat doe je natuurlijk en dan mieter ik ze stiekem uit het raam.
Ik denk dat hij het over tien jaar nog steeds niet wil.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik scheel ook 10 jaar met jouw vriendje![]()
[..]
![]()
![]()
[..]
Sexpraat, daar houd jij toch zo van?
En als ik 17 ben?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, en hij mag dat niet van mij
Krijg je daar een spuitende vleesmans van?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
HIERR!!!!!!!! HIER!!!!!!!!! HALLLOOOOOO!!!!!!!!
*springt en zwaait met armen*
IK EERST!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
HIERR!!!!!!!! HIER!!!!!!!!! HALLLOOOOOO!!!!!!!!
*springt en zwaait met armen*
Die krijgt hij zo'n beetje overal van.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Krijg je daar een spuitende vleesmans van?
Dan heb je vast wel een anderquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het over tien jaar nog steeds niet wil.
Dan ben ik 34...quote:
Nee. Ik zeg alleen dat ik niet denk dat dat zo afhankelijk is van leeftijd.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan heb je vast wel een anderOf denk jij dat je de liefde van je leven hebt gevonden?
![]()
[..]
Dan ben ik 34...
Ik denk niet dat dat goed te praten is..
You've got a point there. En mwah, als ik kijk hoe ik 10 jaar geleden was in de sexuele zin en hoe ik nu ben, dan zit daar toch wel redelijk wat verschil inquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee. Ik zeg alleen dat ik niet denk dat dat zo afhankelijk is van leeftijd.
Nee, niet jij eerst.quote:
Ik moet lachen. Hard.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die krijgt hij zo'n beetje overal van.
Als ik 18 ben, ben jij 35, maar dan ben ik wel legaal.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:19 schreef Adolecens het volgende:
Dan ben ik 34...
Ik denk niet dat dat goed te praten is..
Van meer dingen, maar iemand kan daar ook anders in gaan staan natuurlijk, das met alles zoquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee. Ik zeg alleen dat ik niet denk dat dat zo afhankelijk is van leeftijd.
Ik neem aan dat je niet 10 jaar geleden zei gadverdamme bah jakkie zoiets zou ik nooit van m'n leven doenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
You've got a point there. En mwah, als ik kijk hoe ik 10 jaar geleden was in de sexuele zin en hoe ik nu ben, dan zit daar toch wel redelijk wat verschil in![]()
Hoewel ik 10jr geleden ook al redelijk aan het experimenteren was
Whehe, mijn vriendje moet met z'n tengeltjes van andere meisjes afblijvenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:24 schreef wolvendagen het volgende:
Bt, zal ik een keer bij jou komen slapen, dan doen we een leuke act voor je vriendje.
Daar hadden we het net nog overquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
You've got a point there. En mwah, als ik kijk hoe ik 10 jaar geleden was in de sexuele zin en hoe ik nu ben, dan zit daar toch wel redelijk wat verschil in![]()
Hoewel ik 10jr geleden ook al redelijk aan het experimenteren was
Ik vind 20 eigenlijk al te jong voor hemquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:23 schreef wolvendagen het volgende:
Als ik 18 ben, ben jij 35, maar dan ben ik wel legaal.JB?
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, niet jij eerst.Hij mag ook niet.
![]()
Je hebt geen paal in je kamer?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe, mijn vriendje moet met z'n tengeltjes van andere meisjes afblijven!
Maar een act moet kunnen.
Het is ook voor jou.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daar hadden we het net nog over
[..]
Ik vind 20 eigenlijk al te jong voor hem
Hij vindt zelf van niet overigens
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je hebt geen paal in je kamer?
EEN PAAL VOOR PAALDANSEN. ZO EEN IJZEREN.quote:
Ik vind 20 ook te jong voor mijquote:
Dan zit het voor de wet in ieder geval goed. Kans is alleen dat je dan weer dikke verkering hebt en niet meer wil!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:23 schreef wolvendagen het volgende:
Als ik 18 ben, ben jij 35, maar dan ben ik wel legaal.JB?
Truequote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je niet 10 jaar geleden zei gadverdamme bah jakkie zoiets zou ik nooit van m'n leven doen![]()
![]()
![]()
en het nu ineens wel wil.
Nee, helaas.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je hebt geen paal in je kamer?
Oh.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
EEN PAAL VOOR PAALDANSEN. ZO EEN IJZEREN.
Die van m'n vriendje is ook ijzersterk hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
EEN PAAL VOOR PAALDANSEN. ZO EEN IJZEREN.
Zeg, wat zit jij allemaal te willen dat ik ga concureren met meisjes van 18quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan zit het voor de wet in ieder geval goed. Kans is alleen dat je dan weer dikke verkering hebt en niet meer wil!![]()
[..]
True
Die moet van mij afblijven zeg je net.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die van m'n vriendje is ook ijzersterk hoor!
Nou, zoals het er nu uitziet ben ik nog wel even vrijgezel.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan zit het voor de wet in ieder geval goed. Kans is alleen dat je dan weer dikke verkering hebt en niet meer wil!![]()
[..]
True
Nee, met jou wil ik mijn leven delen en oud worden!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zeg, wat zit jij allemaal te willen dat ik ga concureren met meisjes van 18
Want? Je vader heeft je opgesloten tot je 18e?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou, zoals het er nu uitziet ben ik nog wel even vrijgezel.
Bt en Wd vinden het vast fijn om attributen genoemd te wordenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, met jou wil ik mijn leven delen en oud worden!![]()
Een meisje erbij, is zoals het zegt, voor een keer erbij![]()
Ik word toch ook niet jaloers op een vibrator, douchekop of andere attributen
In een SM kelder.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Want? Je vader heeft je opgesloten tot je 18e?
Ik had het over andere attributenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Bt en Wd vinden het vast fijn om attributen genoemd te worden
en
Jupquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die moet van mij afblijven zeg je net.
weer ruzie? of issie gewoon ziek?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jupen van mij want hij doet
!
He has been drinking.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
weer ruzie? of issie gewoon ziek?
Je ne sais pas. Maar hij doet stom for no reason en daar heb ik het een beetje mee gehad.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
weer ruzie? of issie gewoon ziek?
Das niet leuk nee.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je ne sais pas. Maar hij doet stom for no reason en daar heb ik het een beetje mee gehad.
Natuurlijk, miljoenen. Maarja, als je je eenmaal aan iemand gehecht hebt ga je het ook niet zomaar uitmakenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nah, je hebt alternatieven, dat weet je
Nee das waarquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurlijk, miljoenen. Maarja, als je je eenmaal aan iemand gehecht hebt ga je het ook niet zomaar uitmaken..
Ik wil best op je reageren, maar we zijn in een gesprek verwikkeld en als je niet meedoet heb je kans dat er niet op jou gereageerd wordt.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:43 schreef Stuart het volgende:
Hmmmmz, maar weinig mensen die hier reageren op anderen
Wat viel er te reageren op jouw Stella dan?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:43 schreef Stuart het volgende:
Hmmmmz, maar weinig mensen die hier reageren op anderen
Je hebt gelijk. Het gesprek gaat me een beetje te vlug geloof ik maar dank voor je reactiequote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil best op je reageren, maar we zijn in een gesprek verwikkeld en als je niet meedoet heb je kans dat er niet op jou gereageerd wordt.
Als je iets zegt dat in de lijn van het gesprek ligt, wordt er vast wel gereageerd
Het ging over sex, das wel een onderwerp waar je gewoon in kan springenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Het gesprek gaat me een beetje te vlug geloof ik maar dank voor je reactie
Wat dacht je van proost of cheersquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wat viel er te reageren op jouw Stella dan?![]()
"Gefeliciteerd!" ?
Das waarquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het ging over sex, das wel een onderwerp waar je gewoon in kan springen
Cheers!!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:35 schreef Stuart het volgende:
Het is me toch gelukt mijn luie lichaam naar de koelkast te verplaatsen voor een blik Stella
Gotta love it
Dankje! Neem zelf ook watquote:
Ik zit ook te denken om een biertje te pakkenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dankje! Neem zelf ook wat
God that's good stuff
Gewoon doen. Waarom zou je het niet doen als het toch in de koelkast op je ligt te wachtenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zit ook te denken om een biertje te pakkendoe ik eigenlijk nooit als ik alleen thuis ben
Dank jequote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dankje! Neem zelf ook wat
God that's good stuff
Jawel, als je extreem geil bentquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zit ook te denken om een biertje te pakkendoe ik eigenlijk nooit als ik alleen thuis ben
Daar heb ik nog nooit naar gekekenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:49 schreef Adolecens het volgende:
is iedereen ineens X-Factor aan het kijken ofzo?
dr wacht wel iemand op mijquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gewoon doen. Waarom zou je het niet doen als het toch in de koelkast op je ligt te wachten
Ligt er tenminste nog iets op je te wachten
Ja, ik wel iigquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:49 schreef Adolecens het volgende:
nee man uri gellerquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:49 schreef Adolecens het volgende:
Heb ik ook nog nooit naar gekekenquote:
voetbal is afgelastquote:
Nee.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:49 schreef Adolecens het volgende:
Dan zeg je zoiets als 'he, wat vervelend nou'quote:
Wanna talk about it?quote:
Huilen is voor jouw te laat ik kom niet meerquote:
heb jij wel die naaktfotos gekregenquote:
Neuh. Er is niet zoveel om over te praten. Behalve dat als dit uit gaat ik minimaal 5 jaar wacht voor ik weer een relatie begin.quote:
je moet lesbo wordenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neuh. Er is niet zoveel om over te praten. Behalve dat als dit uit gaat ik minimaal 5 jaar wacht voor ik weer een relatie begin.
quote:
Nee, was heel toevallig een liedje van Elvis Costelloquote:
Ok, sterkte..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neuh. Er is niet zoveel om over te praten. Behalve dat als dit uit gaat ik minimaal 5 jaar wacht voor ik weer een relatie begin.
En JBquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:00 schreef gers het volgende:
[..]
je moet lesbo worden![]()
zal fas ook waarderen
ik dacht al weer die fotos gemistquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, was heel toevallig een liedje van Elvis Costello
Welnee joh. Neem een borrel of 9quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
gersquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:00 schreef gers het volgende:
[..]
je moet lesbo worden![]()
zal fas ook waarderen
quote:
Dankjewelquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat ik weet dat je dit een goed/mooi nummer vindt.En een kusje.
Nee, dat ben ik niet. Lees maar terugquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:02 schreef gers het volgende:
[..]
![]()
dat word dus een foktriotje![]()
maar ben je niet bang dat JB valt voor de charme van BT?
samenvatting bitte ben luiquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet. Lees maar terug
Ik ook.quote:
Dat klinkt logischquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
geef dan voorbeeldenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:03 schreef Breathtaking het volgende:
En die hele relatie maakt me zo onzeker, ik vraag me echt constant af of ik nou overdrijf of niet enzo.
Alle vrouwen overdrijven. Obviouslyquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:03 schreef Breathtaking het volgende:
En die hele relatie maakt me zo onzeker, ik vraag me echt constant af of ik nou overdrijf of niet enzo.
vrouwen die bier drinkenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat klinkt logisch(en dat meen ik)
Ik heb bier![]()
Ja, het kon twee kanten op gaan. Ik hoopte op vrolijk. Omdat ikzelf ook wel vrolijk wordt ervan, maar goed, toen realiseerde ik me dat ik er ook wel om kan janken.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dankjewelnu moet ik nog meer huilen
..
quote:
Mee eens, een vrouw die bier drinkt is nog maar nauwelijks vrouw te noemenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:05 schreef gers het volgende:
[..]
vrouwen die bier drinken![]()
dat zijn meestal van die vadsige boeren of van die bijna dertigers met een lekker vlot kapsel
Ik ben een uitzondering.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:05 schreef gers het volgende:
[..]
dat zijn meestal van die vadsige boeren of van die bijna dertigers met een lekker vlot kapsel
Ik dronk ook al bier toen ik 15 was hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:05 schreef gers het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:05 schreef gers het volgende:
[..]
Soms zijn pubers zo cute!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mee eens, een vrouw die bier drinkt is nog maar nauwelijks vrouw te noemen
Jij bent inderdaad een uitzonderingquote:
dankje ik voel mij weer jongquote:
das waarquote:
Ik ook, omdat ik het heel snel achterover gooi.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
O en ik word van bier lekker snel aangeschoten, dus dat is wel leuk
Relaties zijn zó overrated.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:03 schreef Breathtaking het volgende:
nee man vissen zijn veel geiler in bedquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:09 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb het altijd al eens met een tweeling willen doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
schoonheid komt met de jarenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Met een aantal jaar ertussen
Dan heb je wel iets op me voor dus
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:10 schreef gers het volgende:
[..]
nee man vissen zijn veel geiler in bedGaat zo stinken....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
[..]
nee man vissen zijn veel geiler in bedDie heb ik alleen in mijn vijver en daar blijven ze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Slet.quote:
Ah, dat ziet niemand.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Met een aantal jaar ertussen
Dan heb je wel iets op me voor dus
Ik kan er gewoon niet zo goed tegenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ook, omdat ik het heel snel achterover gooi.
WD. IS. TE. JONG.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:09 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb het altijd al eens met een tweeling willen doen
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Slet.
[..]
Ah, dat ziet niemand.
ik moest lachenquote:
Hey!quote:
[..]
nee man vissen zijn veel geiler in bedMwaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
Nouja zoals nu waren we aan het mailen en dat ging zo:quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En toch vind ik mijn zusje mooier dan mijn oma....
hoe oud word jij geschat dan?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Slet.
[..]
Ah, dat ziet niemand.
Als er gras op de kant van de vijver groeit dan mag de paling erinquote:
Haha jullie zijn al 30 jaar getrouwd.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nouja zoals nu waren we aan het mailen en dat ging zo:
Hij: Ik wil nieuwe schoenen, waar moet ik die kopen?
Ik: Weet ik niet
Hij: Jij weet ook niks
Ik: Ik woon hier net
Hij: Doet niet af aan de zaak
Ik: Nou dat vind ik niet lief
Hij: Was het ook niet
Ik: Waarom doe je niet lief?
Hij: Omdat ik geen schoenen heb nu
Ik: Stommerd
Hij: Jij bent pas stom
Ik: Waarom?
Hij: Ik ga straks lekker naar een gala stommerd
Zoals je ziet gaat het nergens over. Ware het niet dat dat hele gala me dwars zit en ik zei al telkens dat ik het niet leuk vond dat hij heen ging enzo, en dan zegt hij dat.![]()
Belde hij me net, dus ik zei ja ik vond het niet leuk dat je weer over dat gala begon..
Hij: Ja jij kunt ook nergens tegen![]()
Dus ik: Nee, ik kan nergens tegen. Veel plezier, doei.
Objectief gezien slaat het natuurlijk nergens opmaar ik vind dat hij totaal geen rekening houdt met mijn gevoelens, als ik naar een feestje ging en ik wist dat hij het niet leuk vond dan zou ik het er ook niet constant inwrijven. En zo gaat dat met alles
goeie reden om ruzie te krijgenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zoals je ziet gaat het nergens over. Ware het niet dat dat hele gala me dwars zit en ik zei al telkens dat ik het niet leuk vond dat hij heen ging enzo, en dan zegt hij dat.![]()
Belde hij me net, dus ik zei ja ik vond het niet leuk dat je weer over dat gala begon..
Objectief gezien slaat het natuurlijk nergens opmaar ik vind dat hij totaal geen rekening houdt met mijn gevoelens, als ik naar een feestje ging en ik wist dat hij het niet leuk vond dan zou ik het er ook niet constant inwrijven. En zo gaat dat met alles
Goed, net een braai gehad hier. Nu ff douchen en dan Long street weer onveilig maken.quote:
Nee ik ben verrot dood. Overigens doen we daar hier niet aan.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Moet jij geen carnaval vieren?
Nee, dat laatste snap ik heel goedquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Objectief gezien slaat het natuurlijk nergens opmaar ik vind dat hij totaal geen rekening houdt met mijn gevoelens, als ik naar een feestje ging en ik wist dat hij het niet euk vond dan zou ik het er ook niet constant inwrijven. En zo gaat dat met alles
Ik wil me niet verliefd voelen ik wil alleen zijn en weer een stabiel level van geluk hebbenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, het kon twee kanten op gaan. Ik hoopte op vrolijk. Omdat ikzelf ook wel vrolijk wordt ervan, maar goed, toen realiseerde ik me dat ik er ook wel om kan janken.Anyway dan heb ik wel wat anders voor je:
Hier ga ik me verliefd van voelen.
Dat zijn echt van die lullige ruzietjes.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
*KNIPKNIP*
Waarom is het erg dat hij naar een gala gaat?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
stomme vraag misschien maar waarom doe je dat dan nietquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wil me niet verliefd voelen ik wil alleen zijn en weer een stabiel level van geluk hebben
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha jullie zijn al 30 jaar getrouwd.
Goh. Wie vroeg laatst ook alweer waarom ik blij ben dat ik geen 20 meer ben?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wil me niet verliefd voelen ik wil alleen zijn en weer een stabiel level van geluk hebben
Omg, echt.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sorry.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niks mis met goedmaaksex lijkt me.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat zijn echt van die lullige ruzietjes.Je moet een keer met hem praten en dan goedmaakseks hebben. Al is dit misschien het slechtste advies ever.
Meid.. Lighten up, jullie zijn beide koorballetjes.quote:
Echt kut voor die jongen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:16 schreef gers het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/829051/d0045fb7/rodelcrash.html
Ik heb alleen een blok ijs daar zittenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das niet handig. Je hart is soms een ongelooflijk domme raadgever
Ja en zulke ruzies hebben we constant, het gaat nergens over maar toch ook weer wel want als je die te vaak hebt is je relatie gewoon kutquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat zijn echt van die lullige ruzietjes.Je moet een keer met hem praten en dan goedmaakseks hebben. Al is dit misschien het slechtste advies ever.
Jij hebt het slecht!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Goed, net een braai gehad hier. Nu ff douchen en dan Long street weer onveilig maken.
Het punt is, hij gaat helemaal niet bellen dat het hem spijt want het spijt hem niet hij vindt gewoon dat ik me aanstel en ik zal dit weer goed moeten maken.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Meid.. Lighten up, jullie zijn beide koorballetjes.
Door al te gaan zeggen "Stommerd" geef je het al een bepaalde lading mee, hij gaat daarin mee, omdat hij denkt dat jij semi grappig bent. Wat hij alleen niet weet is dat jij met die semi grappigheid wel degelijk een statement probeert te maken. Daar komt hij dan pas weer achter als het te laat is en jij al helemaal over de piss bent.
Hij gaat naar dat gala vanavond en laat zich helemaal vollopen, belt je vannacht dronken op en zegt dat het hem zo spijt en dat ie schoenen van een maat heeft kunnen lenen. Jij bent dan weer eerst boos en hangt op. Blijft de hele nacht wakker liggen en morgen spreek je hem weer, wee hij van niks. Jij bent nog wat nukkig, hij gaat in je hals zoenen en over je rug kriebelen. Jij gooit semi geërgerd je hoofd achterover, zodat hij er toch goed bij kan, vervolgens heb je wilde seks als konijnen en terwijl hij na ligt te puffen in bed en jij op de wc zit, om zijn laatste beetje zaad uit he te persen denk je "Kut, ben er weer ingetrapt!"
En je wacht tot de volgende irritatie...
Ah, die had ik ook. Ik weet wel dat dat niet goed is gegaan, maar je moet gewoon proberen daar doorheen te kijken, die kleine dingen. Ook al is dat niet al te makkelijk.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja en zulke ruzies hebben we constant, het gaat nergens over maar toch ook weer wel want als je die te vaak hebt is je relatie gewoon kut!
En ja maar erover praten werkt bij ons niet omdat hij altijd zegt: 'Ik snap niet waarom je dat vindt.' 'Dat slaat nergens op.'
Gewoon een totaal gebrek aan inlevingsvermogen ofzo.
goede relatiequote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja en zulke ruzies hebben we constant, het gaat nergens over maar toch ook weer wel want als je die te vaak hebt is je relatie gewoon kut!
En ja maar erover praten werkt bij ons niet omdat hij altijd zegt: 'Ik snap niet waarom je dat vindt.' 'Dat slaat nergens op.'
Gewoon een totaal gebrek aan inlevingsvermogen ofzo.
Dan moet je voor jezelf keuzes maken in hoeverre jij steeds de persoon wil zijn die ervoor zorgt dat je dit soort situaties blijft houden. Verzand aub niet in een knipperlicht relatie, maar wees duidelijk. Of aan, of uit.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het punt is, hij gaat helemaal niet bellen dat het hem spijt want het spijt hem niet hij vindt gewoon dat ik me aanstel en ik zal dit weer goed moeten maken.
Tsja, sommige dingen zijn wel kleine dingen.. Maar als hij mij gewoon niet snapt, dan is dat niet 'klein' meer.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ah, die had ik ook. Ik weet wel dat dat niet goed is gegaan, maar je moet gewoon proberen daar doorheen te kijken, die kleine dingen. Ook al is dat niet al te makkelijk.
Hij is echt een rare flapdrol. Sorry.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het punt is, hij gaat helemaal niet bellen dat het hem spijt want het spijt hem niet hij vindt gewoon dat ik me aanstel en ik zal dit weer goed moeten maken.
Dat is niet niet gemakkelijkquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ah, die had ik ook. Ik weet wel dat dat niet goed is gegaan, maar je moet gewoon proberen daar doorheen te kijken, die kleine dingen. Ook al is dat niet al te makkelijk.
sorry hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja kom jij maar terug als je een keer een meisje hebt mogen zoenen.
Wie wil er nou een relatie. Das voor oude mensenquote:
Mannen...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij is echt een rare flapdrol. Sorry.
Doe mij maar bier. Ik ben te belazerd om me lichaam naar de koelkast te slepenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:25 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb zin om iedereen een glaasje wijn te geven en te gaan ouwehoeren over relaties, whihi
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:25 schreef Stuart het volgende:
There is a house in New Orleans
They call the Rising Sun
*Geeft bierquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Doe mij maar bier. Ik ben te belazerd om me lichaam naar de koelkast te slepen
Cheers!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:25 schreef Stuart het volgende:
There is a house in New Orleans
They call the Rising Sun
Ja maar het is zo moeilijkquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan moet je voor jezelf keuzes maken in hoeverre jij steeds de persoon wil zijn die ervoor zorgt dat je dit soort situaties blijft houden. Verzand aub niet in een knipperlicht relatie, maar wees duidelijk. Of aan, of uit.
Je bent jong, aantrekkelijk en arrogant, in Groningen vallen daar genoeg mannen voor, dat moet hij ook beseffen. Als hij je niet aanvoelt, je niet begrijpt of weigert zich een beetje in te leven, moet je duidelijk zijn.
Ik ben uitgepraat.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:25 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb zin om iedereen een glaasje wijn te geven en te gaan ouwehoeren over relaties, whihi
quote:
Join the club. Ik heb ook meer ontstekingen aan mijn keel en/of longen dan er vingers aan je handen zittenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:27 schreef Broekpaling het volgende:
Volgens mij heb ik longontsteking nummer 38 te pakken.
Het punt is ook dat ik helemaal geen zeur ben, hij mag van mij uitgaan wat hij wil en ik doe daar nooit moeilijk over. Maar dit is een gala en dat vind ik andersquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is niet niet gemakkelijkDat gaat niet.
Omdat het voor hem ook kleine dingen zijn waar hij rekening mee zou moeten houden tov haar.
Bv niet steeds inwrijven dat ie uitgaat terwijl hij weet dat zij dat niet zo leuk vindt.
als hij nooit in gaat zien dat er van zijn kant ook wat aanpassing zou moeten komen, krijg je zelf steeds meer het idee dat jij je alleen maar aan moet passen en dat gaat je ook tegenstaan...
Mooi samengevat.quote:
Ik word er zo moe van.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Join the club. Ik heb ook meer ontstekingen aan mijn keel en/of longen dan er vingers aan je handen zitten
Ik ken hem niet, ken alleen jouw kant van het verhaal. Je moet doen waar je je goed bij voelt. Als deze irritaties opwegen tegen de goeie dingen, blijf bij hem en deal with it. Als je erover kan praten, praat erover. Als de irritaties teveel zijn, move on.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar het is zo moeilijkwant hij is wel heel lief, doet alles voor me en houdt heus wel rekening met me enzo.. Maar ik heb gewoon het idee dat hij me vaak niet snapt en dat werkt gewoon niet. Als we ruzie hebben dan kan ik wel snappen 'where he's coming from' maar hij snapt dat bij mij meestal totaal niet.
maarre waarom ga jij dan niet mee naar het gala ?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het punt is ook dat ik helemaal geen zeur ben, hij mag van mij uitgaan wat hij wil en ik doe daar nooit moeilijk over. Maar dit is een gala en dat vind ik andersals je ergens in pak heen gaat hoor je gewoon je vriendin mee te nemen
en hij gaat weer heel veel zuipen maar alleen omdat het 'moet' terwijl hij zich helemaal niet zo goed voelde..
Dus nu zeg ik eens over één ding van, ik vind het niet leuk en zou je dat nou wel doen? En dan nog vindt hij het nodig om daar zo'n opmerking over te maken en dan zegt hij vervolgens dat het duidelijk allemaal grappig bedoeld was en dat ik niks kan hebben.. Terwijl ik dan denk, als ik zeker vijf keer heb gezegd dat ik het niet leuk vind dat hij naar dat gala gaat, waarom zegt hij dan 'ik ga lekker naar het gala straks'.. Wtf, WHY?
Ludo!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Goed, net een braai gehad hier. Nu ff douchen en dan Long street weer onveilig maken.
Neemt de rest dan wel hun vriend(in) mee?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het punt is ook dat ik helemaal geen zeur ben, hij mag van mij uitgaan wat hij wil en ik doe daar nooit moeilijk over. Maar dit is een gala en dat vind ik andersals je ergens in pak heen gaat hoor je gewoon je vriendin mee te nemen
en hij gaat weer heel veel zuipen maar alleen omdat het 'moet' terwijl hij zich helemaal niet zo goed voelde..
Dus nu zeg ik eens over één ding van, ik vind het niet leuk en zou je dat nou wel doen? En dan nog vindt hij het nodig om daar zo'n opmerking over te maken en dan zegt hij vervolgens dat het duidelijk allemaal grappig bedoeld was en dat ik niks kan hebben.. Terwijl ik dan denk, als ik zeker vijf keer heb gezegd dat ik het niet leuk vind dat hij naar dat gala gaat, waarom zegt hij dan 'ik ga lekker naar het gala straks'.. Wtf, WHY?
Ik ook. Ik heb sinds november 2009 mijn 4e antibiotica kuur te pakken en dan krijg ik alleen maar krankzinnige vragen van mensen om mij heen hoe dat komt. Alsof ik dat zelf weet goddamnitquote:
de gemiddelde klb sc leeftijd is alweer gestegenquote:
Sja, ik wou het je ook makkelijk makenquote:
bij een gala hoort een vriendin/neukdatequote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Neemt de rest dan wel hun vriend(in) mee?
Ik denk dat dat eerder komt omdat we beide al veel situaties mee hebben gemaakt en meer uit ervaring praten, dan uit de intelligentie die jij nu bedoeltquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:30 schreef Crack_ het volgende:
Serieus, als ik Jb hoor met haar advies dan denk ik atlijd van "Ohh zij is slim!" en bij Ado precies zo!
Nee.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Neemt de rest dan wel hun vriend(in) mee?
Slim in jullie opmerkingenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik denk dat dat eerder komt omdat we beide al veel situaties mee hebben gemaakt en meer uit ervaring praten, dan uit de intelligentie die jij nu bedoelt
Neemt niet weg dat wij beide natuurlijk wel rete intelligent zijn ja. Daarom vielen we ook voor elkaar!
Ja levenservaring he, ouwe rotten zijn het.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:30 schreef Crack_ het volgende:
Serieus, als ik Jb hoor met haar advies dan denk ik atlijd van "Ohh zij is slim!" en bij Ado precies zo!
Die hebben we nodig Bt, die hebben we nodigquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja levenservaring he, ouwe rotten zijn het.
ado is dus een ouwe lulquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik denk dat dat eerder komt omdat we beide al veel situaties mee hebben gemaakt en meer uit ervaring praten, dan uit de intelligentie die jij nu bedoelt
Neemt niet weg dat wij beide natuurlijk wel rete intelligent zijn ja. Daarom vielen we ook voor elkaar!
Ja.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die hebben we nodig Bt, die hebben we nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |