Daar verkijk je je in Bt, ik heb wel eens vaker wat in elkaar gezet en de dames met elkaar laten spelen, zonder zelf direct mee te doenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je bent te naïef. Als mannen moeite doen om iets in elkaar te zetten dan willen ze er daarna ook mee spelen!
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij moet mij eerst pics sturen.
Gaat dat zo makkelijk ja?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij moet mij eerst pics sturen.
Waarom? en oquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Drie is voor mij niet teveel, maar vermoed dat jullie het leuker zullen vinden met elkaar![]()
En ja, je bent naïef![]()
oquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je bent te naïef. Als mannen moeite doen om iets in elkaar te zetten dan willen ze er daarna ook mee spelen!
Dan wilde je er ongetwijfeld op z'n minst naar kijken.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Daar verkijk je je in Bt, ik heb wel eens vaker wat in elkaar gezet en de dames met elkaar laten spelen, zonder zelf direct mee te doen
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Trio.Wat een manier om te beginnen.
Heb je laatst ook al gezegd.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom? en o
[..]
o
Ik snap t.
Hoe oud was Fas eigenlijk? Fas?
Dat 'ie mij ook een foto moet sturen.quote:
Ga er even serieus op in.quote:
Ja, dat dacht ik ook, maar ik denk steeds dat je jonger bentquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je laatst ook al gezegd.23.
[..]
Dat 'ie mij ook een foto moet sturen.
Ik heb toch geen pics van jou. Wat begin je dan over trio.quote:
Moet je toch eens proberenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:01 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb het nog nooit met van die handboeien gedaan
You shouldquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:01 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb het nog nooit met van die handboeien gedaan
Ongedwongen sfeertje, je kan me altijd bellen als het gezellig wordt, zo ver ben ik nietquote:
Nee, ik ben naar bed gegaan en heb ze lekker hun gang laten gaan om mezelf niet op te dringen. Later ben ik wakker gemaaktquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan wilde je er ongetwijfeld op z'n minst naar kijken.
quote:
Wat.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, ik ben naar bed gegaan en heb ze lekker hun gang laten gaan om mezelf niet op te dringen. Later ben ik wakker gemaakt![]()
Als jij erbij bent voel ik me nog niet gedwongen hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ongedwongen sfeertje, je kan me altijd bellen als het gezellig wordt, zo ver ben ik niet![]()
[..]
Nee, ik ben naar bed gegaan en heb ze lekker hun gang laten gaan om mezelf niet op te dringen. Later ben ik wakker gemaakt![]()
[..]
IK KAN DIT OOK LEZEN HOORquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als jij erbij bent voel ik me nog niet gedwongen hoor
weer een edit
Zo heb ik ooit ook iemand wakker gemaakt, whehe.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ongedwongen sfeertje, je kan me altijd bellen als het gezellig wordt, zo ver ben ik niet![]()
[..]
[..]
Hoe oud ben jij?quote:
Dat weet ik. En nee, dat was het nietquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
IK KAN DIT OOK LEZEN HOOR! Ik dacht dat het een geheime boodschap voor mij was.
Hé? Wat zout nemen? Ik snap hem n-HHHHHHHNGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hé? Wat zout nemen? Ik snap hem n-HHHHHHHNGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Ja, vervelend is het niet om ipv twee handen ineens vier handen te voelen en dan onder de dekens wakker gemaakt wordenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zo heb ik ooit ook iemand wakker gemaakt, whehe.
Is dat een belediging?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook, maar ik denk steeds dat je jonger bent
Die boodschap was voor mij toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |