Daar verkijk je je in Bt, ik heb wel eens vaker wat in elkaar gezet en de dames met elkaar laten spelen, zonder zelf direct mee te doenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je bent te naïef. Als mannen moeite doen om iets in elkaar te zetten dan willen ze er daarna ook mee spelen!
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij moet mij eerst pics sturen.
Gaat dat zo makkelijk ja?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij moet mij eerst pics sturen.
Waarom? en oquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Drie is voor mij niet teveel, maar vermoed dat jullie het leuker zullen vinden met elkaar![]()
En ja, je bent naïef![]()
oquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je bent te naïef. Als mannen moeite doen om iets in elkaar te zetten dan willen ze er daarna ook mee spelen!
Dan wilde je er ongetwijfeld op z'n minst naar kijken.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Daar verkijk je je in Bt, ik heb wel eens vaker wat in elkaar gezet en de dames met elkaar laten spelen, zonder zelf direct mee te doen
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Trio.Wat een manier om te beginnen.
Heb je laatst ook al gezegd.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom? en o
[..]
o
Ik snap t.
Hoe oud was Fas eigenlijk? Fas?
Dat 'ie mij ook een foto moet sturen.quote:
Ga er even serieus op in.quote:
Ja, dat dacht ik ook, maar ik denk steeds dat je jonger bentquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je laatst ook al gezegd.23.
[..]
Dat 'ie mij ook een foto moet sturen.
Ik heb toch geen pics van jou. Wat begin je dan over trio.quote:
Moet je toch eens proberenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:01 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb het nog nooit met van die handboeien gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |