You shouldquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:01 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb het nog nooit met van die handboeien gedaan
Ongedwongen sfeertje, je kan me altijd bellen als het gezellig wordt, zo ver ben ik nietquote:
Nee, ik ben naar bed gegaan en heb ze lekker hun gang laten gaan om mezelf niet op te dringen. Later ben ik wakker gemaaktquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan wilde je er ongetwijfeld op z'n minst naar kijken.
quote:
Wat.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, ik ben naar bed gegaan en heb ze lekker hun gang laten gaan om mezelf niet op te dringen. Later ben ik wakker gemaakt![]()
Als jij erbij bent voel ik me nog niet gedwongen hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ongedwongen sfeertje, je kan me altijd bellen als het gezellig wordt, zo ver ben ik niet![]()
[..]
Nee, ik ben naar bed gegaan en heb ze lekker hun gang laten gaan om mezelf niet op te dringen. Later ben ik wakker gemaakt![]()
[..]
IK KAN DIT OOK LEZEN HOORquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als jij erbij bent voel ik me nog niet gedwongen hoor
weer een edit
Zo heb ik ooit ook iemand wakker gemaakt, whehe.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ongedwongen sfeertje, je kan me altijd bellen als het gezellig wordt, zo ver ben ik niet![]()
[..]
[..]
Hoe oud ben jij?quote:
Dat weet ik. En nee, dat was het nietquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
IK KAN DIT OOK LEZEN HOOR! Ik dacht dat het een geheime boodschap voor mij was.
Hé? Wat zout nemen? Ik snap hem n-HHHHHHHNGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hé? Wat zout nemen? Ik snap hem n-HHHHHHHNGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Ja, vervelend is het niet om ipv twee handen ineens vier handen te voelen en dan onder de dekens wakker gemaakt wordenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zo heb ik ooit ook iemand wakker gemaakt, whehe.
Is dat een belediging?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook, maar ik denk steeds dat je jonger bent
Die boodschap was voor mij toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |