quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die boodschap was voor mij toch?
Is dat een hint?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, vervelend is het niet om ipv twee handen ineens vier handen te voelen en dan onder de dekens wakker gemaakt worden
Ik vermoed dat ze een reden zoekt om te zeggen tegen d'r zelf "Must not fap!" Aangezien jij wel in haar doelgroep valtquote:
Zo mag je het ook opvattenquote:
Hallo heequote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze een reden zoekt om te zeggen tegen d'r zelf "Must not fap!" Aangezien jij wel in haar doelgroep valt
Ze valt op vrouwen, je komt zelfs niet in haar broekje.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:10 schreef Broekpaling het volgende:
Als Fas m'n vriendin was had ik voor Valentijnsdag kittens gekocht.![]()
Bwehehe.
Ik wil ook een kitten. Vandaag gespeeld met de poez bij het huis waar ik schoonmaakquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:10 schreef Broekpaling het volgende:
Als Fas m'n vriendin was had ik voor Valentijnsdag kittens gekocht.![]()
Bwehehe.
JE SNAPT 'M NIET, UITGEWOONDE SNOL.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze valt op vrouwen, je komt zelfs niet in haar broekje.
Dan haal ik er ook een man bijquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zo mag je het ook opvatten![]()
Zes ipv vier is ook goed!
Ellen is een vieze stage hoer.quote:
Ik ben nog strak hoor.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
JE SNAPT 'M NIET, UITGEWOONDE SNOL.
Mijn katten zijn zo speels de laatste tijd.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wil ook een kitten. Vandaag gespeeld met de poez bij het huis waar ik schoonmaak!
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan haal ik er ook een man bij
Stage? Als wat?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ellen is een vieze stage hoer.Stond ze godverdomme naakt in mijn Rotterdam.
En die heb me hangtetten.
tvp!quote:
Dan kan zij lekker naar bed en jullie je gang laten gaan?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Dat moment krijg je ook nog wel meisje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |