quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die boodschap was voor mij toch?
Is dat een hint?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, vervelend is het niet om ipv twee handen ineens vier handen te voelen en dan onder de dekens wakker gemaakt worden
Ik vermoed dat ze een reden zoekt om te zeggen tegen d'r zelf "Must not fap!" Aangezien jij wel in haar doelgroep valtquote:
Zo mag je het ook opvattenquote:
Hallo heequote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze een reden zoekt om te zeggen tegen d'r zelf "Must not fap!" Aangezien jij wel in haar doelgroep valt
Ze valt op vrouwen, je komt zelfs niet in haar broekje.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:10 schreef Broekpaling het volgende:
Als Fas m'n vriendin was had ik voor Valentijnsdag kittens gekocht.![]()
Bwehehe.
Ik wil ook een kitten. Vandaag gespeeld met de poez bij het huis waar ik schoonmaakquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:10 schreef Broekpaling het volgende:
Bwehehe.
JE SNAPT 'M NIET, UITGEWOONDE SNOL.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze valt op vrouwen, je komt zelfs niet in haar broekje.
Dan haal ik er ook een man bijquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zo mag je het ook opvatten![]()
Zes ipv vier is ook goed!
Ellen is een vieze stage hoer.quote:
Ik ben nog strak hoor.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
JE SNAPT 'M NIET, UITGEWOONDE SNOL.
Mijn katten zijn zo speels de laatste tijd.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wil ook een kitten. Vandaag gespeeld met de poez bij het huis waar ik schoonmaak!
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan haal ik er ook een man bij
Stage? Als wat?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ellen is een vieze stage hoer.Stond ze godverdomme naakt in mijn Rotterdam.
En die heb me hangtetten.
tvp!quote:
Dan kan zij lekker naar bed en jullie je gang laten gaan?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Dat moment krijg je ook nog wel meisje
Ik heb een poesje en een kater.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil ook een katje bij
Een katertje btw, geen poesje
Ja? Wat liefquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
Dat moment krijg je ook nog wel meisje
Podium.quote:
Nee, ik wil jou niet in de buurt van mijn walhalla.quote:
Wij straks ookquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb een poesje en een kater.
Oké, dan is het goed.quote:
Whehehe.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:10 schreef Broekpaling het volgende:
Bwehehe.
Ik scheel ook 10 jaar met jouw vriendjequote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja? Wat liefmijn vriendje wil dat niet
!
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dan kan zij lekker naar bed en jullie je gang laten gaan?
Sexpraat, daar houd jij toch zo van?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kunnen we het ergens anders over hebben?
Alsjeblieft?
Oh.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik wil jou niet in de buurt van mijn walhalla.
Ow fuck ja... Jij was datquote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehehe.Ik zou zeggen: dankjewel
! "Schat, kun je wat te drinken voor me inschenken?" Dat doe je natuurlijk en dan mieter ik ze stiekem uit het raam.
Ik denk dat hij het over tien jaar nog steeds niet wil.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik scheel ook 10 jaar met jouw vriendje![]()
[..]
![]()
![]()
[..]
Sexpraat, daar houd jij toch zo van?
En als ik 17 ben?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, en hij mag dat niet van mij
Krijg je daar een spuitende vleesmans van?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
HIERR!!!!!!!! HIER!!!!!!!!! HALLLOOOOOO!!!!!!!!
*springt en zwaait met armen*
IK EERST!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
HIERR!!!!!!!! HIER!!!!!!!!! HALLLOOOOOO!!!!!!!!
*springt en zwaait met armen*
Die krijgt hij zo'n beetje overal van.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Krijg je daar een spuitende vleesmans van?
Dan heb je vast wel een anderquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het over tien jaar nog steeds niet wil.
Dan ben ik 34...quote:
Nee. Ik zeg alleen dat ik niet denk dat dat zo afhankelijk is van leeftijd.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan heb je vast wel een anderOf denk jij dat je de liefde van je leven hebt gevonden?
![]()
[..]
Dan ben ik 34...
Ik denk niet dat dat goed te praten is..
You've got a point there. En mwah, als ik kijk hoe ik 10 jaar geleden was in de sexuele zin en hoe ik nu ben, dan zit daar toch wel redelijk wat verschil inquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee. Ik zeg alleen dat ik niet denk dat dat zo afhankelijk is van leeftijd.
Nee, niet jij eerst.quote:
Ik moet lachen. Hard.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die krijgt hij zo'n beetje overal van.
Als ik 18 ben, ben jij 35, maar dan ben ik wel legaal.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:19 schreef Adolecens het volgende:
Dan ben ik 34...
Ik denk niet dat dat goed te praten is..
Van meer dingen, maar iemand kan daar ook anders in gaan staan natuurlijk, das met alles zoquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee. Ik zeg alleen dat ik niet denk dat dat zo afhankelijk is van leeftijd.
Ik neem aan dat je niet 10 jaar geleden zei gadverdamme bah jakkie zoiets zou ik nooit van m'n leven doenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
You've got a point there. En mwah, als ik kijk hoe ik 10 jaar geleden was in de sexuele zin en hoe ik nu ben, dan zit daar toch wel redelijk wat verschil in![]()
Hoewel ik 10jr geleden ook al redelijk aan het experimenteren was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |