dankje ik voel mij weer jongquote:
das waarquote:
Ik ook, omdat ik het heel snel achterover gooi.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
O en ik word van bier lekker snel aangeschoten, dus dat is wel leuk
Relaties zijn zó overrated.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:03 schreef Breathtaking het volgende:
En die hele relatie maakt me zo onzeker, ik vraag me echt constant af of ik nou overdrijf of niet enzo.
nee man vissen zijn veel geiler in bedquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:09 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb het altijd al eens met een tweeling willen doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
schoonheid komt met de jarenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Met een aantal jaar ertussen
Dan heb je wel iets op me voor dus
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:10 schreef gers het volgende:
[..]
nee man vissen zijn veel geiler in bedGaat zo stinken....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
[..]
nee man vissen zijn veel geiler in bedDie heb ik alleen in mijn vijver en daar blijven ze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Slet.quote:
Ah, dat ziet niemand.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Met een aantal jaar ertussen
Dan heb je wel iets op me voor dus
Ik kan er gewoon niet zo goed tegenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ook, omdat ik het heel snel achterover gooi.
WD. IS. TE. JONG.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:09 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb het altijd al eens met een tweeling willen doen
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Slet.
[..]
Ah, dat ziet niemand.
ik moest lachenquote:
Hey!quote:
[..]
nee man vissen zijn veel geiler in bedMwaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
Nouja zoals nu waren we aan het mailen en dat ging zo:quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En toch vind ik mijn zusje mooier dan mijn oma....
hoe oud word jij geschat dan?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Slet.
[..]
Ah, dat ziet niemand.
Als er gras op de kant van de vijver groeit dan mag de paling erinquote:
Haha jullie zijn al 30 jaar getrouwd.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nouja zoals nu waren we aan het mailen en dat ging zo:
Hij: Ik wil nieuwe schoenen, waar moet ik die kopen?
Ik: Weet ik niet
Hij: Jij weet ook niks
Ik: Ik woon hier net
Hij: Doet niet af aan de zaak
Ik: Nou dat vind ik niet lief
Hij: Was het ook niet
Ik: Waarom doe je niet lief?
Hij: Omdat ik geen schoenen heb nu
Ik: Stommerd
Hij: Jij bent pas stom
Ik: Waarom?
Hij: Ik ga straks lekker naar een gala stommerd
Zoals je ziet gaat het nergens over. Ware het niet dat dat hele gala me dwars zit en ik zei al telkens dat ik het niet leuk vond dat hij heen ging enzo, en dan zegt hij dat.![]()
Belde hij me net, dus ik zei ja ik vond het niet leuk dat je weer over dat gala begon..
Hij: Ja jij kunt ook nergens tegen![]()
Dus ik: Nee, ik kan nergens tegen. Veel plezier, doei.
Objectief gezien slaat het natuurlijk nergens opmaar ik vind dat hij totaal geen rekening houdt met mijn gevoelens, als ik naar een feestje ging en ik wist dat hij het niet leuk vond dan zou ik het er ook niet constant inwrijven. En zo gaat dat met alles
goeie reden om ruzie te krijgenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zoals je ziet gaat het nergens over. Ware het niet dat dat hele gala me dwars zit en ik zei al telkens dat ik het niet leuk vond dat hij heen ging enzo, en dan zegt hij dat.![]()
Belde hij me net, dus ik zei ja ik vond het niet leuk dat je weer over dat gala begon..
Objectief gezien slaat het natuurlijk nergens opmaar ik vind dat hij totaal geen rekening houdt met mijn gevoelens, als ik naar een feestje ging en ik wist dat hij het niet leuk vond dan zou ik het er ook niet constant inwrijven. En zo gaat dat met alles
Goed, net een braai gehad hier. Nu ff douchen en dan Long street weer onveilig maken.quote:
Nee ik ben verrot dood. Overigens doen we daar hier niet aan.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Moet jij geen carnaval vieren?
Nee, dat laatste snap ik heel goedquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Objectief gezien slaat het natuurlijk nergens opmaar ik vind dat hij totaal geen rekening houdt met mijn gevoelens, als ik naar een feestje ging en ik wist dat hij het niet euk vond dan zou ik het er ook niet constant inwrijven. En zo gaat dat met alles
Ik wil me niet verliefd voelen ik wil alleen zijn en weer een stabiel level van geluk hebbenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, het kon twee kanten op gaan. Ik hoopte op vrolijk. Omdat ikzelf ook wel vrolijk wordt ervan, maar goed, toen realiseerde ik me dat ik er ook wel om kan janken.Anyway dan heb ik wel wat anders voor je:
Hier ga ik me verliefd van voelen.
Dat zijn echt van die lullige ruzietjes.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
*KNIPKNIP*
Waarom is het erg dat hij naar een gala gaat?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
stomme vraag misschien maar waarom doe je dat dan nietquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wil me niet verliefd voelen ik wil alleen zijn en weer een stabiel level van geluk hebben
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha jullie zijn al 30 jaar getrouwd.
Goh. Wie vroeg laatst ook alweer waarom ik blij ben dat ik geen 20 meer ben?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wil me niet verliefd voelen ik wil alleen zijn en weer een stabiel level van geluk hebben
Omg, echt.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sorry.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niks mis met goedmaaksex lijkt me.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat zijn echt van die lullige ruzietjes.Je moet een keer met hem praten en dan goedmaakseks hebben. Al is dit misschien het slechtste advies ever.
Meid.. Lighten up, jullie zijn beide koorballetjes.quote:
Echt kut voor die jongen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:16 schreef gers het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/829051/d0045fb7/rodelcrash.html
Ik heb alleen een blok ijs daar zittenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das niet handig. Je hart is soms een ongelooflijk domme raadgever
Ja en zulke ruzies hebben we constant, het gaat nergens over maar toch ook weer wel want als je die te vaak hebt is je relatie gewoon kutquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat zijn echt van die lullige ruzietjes.Je moet een keer met hem praten en dan goedmaakseks hebben. Al is dit misschien het slechtste advies ever.
Jij hebt het slecht!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Goed, net een braai gehad hier. Nu ff douchen en dan Long street weer onveilig maken.
Het punt is, hij gaat helemaal niet bellen dat het hem spijt want het spijt hem niet hij vindt gewoon dat ik me aanstel en ik zal dit weer goed moeten maken.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Meid.. Lighten up, jullie zijn beide koorballetjes.
Door al te gaan zeggen "Stommerd" geef je het al een bepaalde lading mee, hij gaat daarin mee, omdat hij denkt dat jij semi grappig bent. Wat hij alleen niet weet is dat jij met die semi grappigheid wel degelijk een statement probeert te maken. Daar komt hij dan pas weer achter als het te laat is en jij al helemaal over de piss bent.
Hij gaat naar dat gala vanavond en laat zich helemaal vollopen, belt je vannacht dronken op en zegt dat het hem zo spijt en dat ie schoenen van een maat heeft kunnen lenen. Jij bent dan weer eerst boos en hangt op. Blijft de hele nacht wakker liggen en morgen spreek je hem weer, wee hij van niks. Jij bent nog wat nukkig, hij gaat in je hals zoenen en over je rug kriebelen. Jij gooit semi geërgerd je hoofd achterover, zodat hij er toch goed bij kan, vervolgens heb je wilde seks als konijnen en terwijl hij na ligt te puffen in bed en jij op de wc zit, om zijn laatste beetje zaad uit he te persen denk je "Kut, ben er weer ingetrapt!"
En je wacht tot de volgende irritatie...
Ah, die had ik ook. Ik weet wel dat dat niet goed is gegaan, maar je moet gewoon proberen daar doorheen te kijken, die kleine dingen. Ook al is dat niet al te makkelijk.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja en zulke ruzies hebben we constant, het gaat nergens over maar toch ook weer wel want als je die te vaak hebt is je relatie gewoon kut!
En ja maar erover praten werkt bij ons niet omdat hij altijd zegt: 'Ik snap niet waarom je dat vindt.' 'Dat slaat nergens op.'
Gewoon een totaal gebrek aan inlevingsvermogen ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |