dankje ik voel mij weer jongquote:
das waarquote:
Ik ook, omdat ik het heel snel achterover gooi.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
O en ik word van bier lekker snel aangeschoten, dus dat is wel leuk
Relaties zijn zó overrated.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:03 schreef Breathtaking het volgende:
En die hele relatie maakt me zo onzeker, ik vraag me echt constant af of ik nou overdrijf of niet enzo.
nee man vissen zijn veel geiler in bedquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:09 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb het altijd al eens met een tweeling willen doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
schoonheid komt met de jarenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Met een aantal jaar ertussen
Dan heb je wel iets op me voor dus
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:10 schreef gers het volgende:
[..]
nee man vissen zijn veel geiler in bedGaat zo stinken....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
[..]
nee man vissen zijn veel geiler in bedDie heb ik alleen in mijn vijver en daar blijven ze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Slet.quote:
Ah, dat ziet niemand.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Met een aantal jaar ertussen
Dan heb je wel iets op me voor dus
Ik kan er gewoon niet zo goed tegenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ook, omdat ik het heel snel achterover gooi.
WD. IS. TE. JONG.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:09 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb het altijd al eens met een tweeling willen doen
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Slet.
[..]
Ah, dat ziet niemand.
ik moest lachenquote:
Hey!quote:
[..]
nee man vissen zijn veel geiler in bedMwaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
Nouja zoals nu waren we aan het mailen en dat ging zo:quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En toch vind ik mijn zusje mooier dan mijn oma....
hoe oud word jij geschat dan?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Slet.
[..]
Ah, dat ziet niemand.
Als er gras op de kant van de vijver groeit dan mag de paling erinquote:
Haha jullie zijn al 30 jaar getrouwd.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nouja zoals nu waren we aan het mailen en dat ging zo:
Hij: Ik wil nieuwe schoenen, waar moet ik die kopen?
Ik: Weet ik niet
Hij: Jij weet ook niks
Ik: Ik woon hier net
Hij: Doet niet af aan de zaak
Ik: Nou dat vind ik niet lief
Hij: Was het ook niet
Ik: Waarom doe je niet lief?
Hij: Omdat ik geen schoenen heb nu
Ik: Stommerd
Hij: Jij bent pas stom
Ik: Waarom?
Hij: Ik ga straks lekker naar een gala stommerd
Zoals je ziet gaat het nergens over. Ware het niet dat dat hele gala me dwars zit en ik zei al telkens dat ik het niet leuk vond dat hij heen ging enzo, en dan zegt hij dat.![]()
Belde hij me net, dus ik zei ja ik vond het niet leuk dat je weer over dat gala begon..
Hij: Ja jij kunt ook nergens tegen![]()
Dus ik: Nee, ik kan nergens tegen. Veel plezier, doei.
Objectief gezien slaat het natuurlijk nergens opmaar ik vind dat hij totaal geen rekening houdt met mijn gevoelens, als ik naar een feestje ging en ik wist dat hij het niet leuk vond dan zou ik het er ook niet constant inwrijven. En zo gaat dat met alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |