goede relatiequote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja en zulke ruzies hebben we constant, het gaat nergens over maar toch ook weer wel want als je die te vaak hebt is je relatie gewoon kut!
En ja maar erover praten werkt bij ons niet omdat hij altijd zegt: 'Ik snap niet waarom je dat vindt.' 'Dat slaat nergens op.'
Gewoon een totaal gebrek aan inlevingsvermogen ofzo.
Dan moet je voor jezelf keuzes maken in hoeverre jij steeds de persoon wil zijn die ervoor zorgt dat je dit soort situaties blijft houden. Verzand aub niet in een knipperlicht relatie, maar wees duidelijk. Of aan, of uit.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het punt is, hij gaat helemaal niet bellen dat het hem spijt want het spijt hem niet hij vindt gewoon dat ik me aanstel en ik zal dit weer goed moeten maken.
Tsja, sommige dingen zijn wel kleine dingen.. Maar als hij mij gewoon niet snapt, dan is dat niet 'klein' meer.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ah, die had ik ook. Ik weet wel dat dat niet goed is gegaan, maar je moet gewoon proberen daar doorheen te kijken, die kleine dingen. Ook al is dat niet al te makkelijk.
Hij is echt een rare flapdrol. Sorry.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het punt is, hij gaat helemaal niet bellen dat het hem spijt want het spijt hem niet hij vindt gewoon dat ik me aanstel en ik zal dit weer goed moeten maken.
Dat is niet niet gemakkelijkquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ah, die had ik ook. Ik weet wel dat dat niet goed is gegaan, maar je moet gewoon proberen daar doorheen te kijken, die kleine dingen. Ook al is dat niet al te makkelijk.
sorry hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja kom jij maar terug als je een keer een meisje hebt mogen zoenen.
Wie wil er nou een relatie. Das voor oude mensenquote:
Mannen...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij is echt een rare flapdrol. Sorry.
Doe mij maar bier. Ik ben te belazerd om me lichaam naar de koelkast te slepenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:25 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb zin om iedereen een glaasje wijn te geven en te gaan ouwehoeren over relaties, whihi
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:25 schreef Stuart het volgende:
There is a house in New Orleans
They call the Rising Sun
*Geeft bierquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Doe mij maar bier. Ik ben te belazerd om me lichaam naar de koelkast te slepen
Cheers!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:25 schreef Stuart het volgende:
There is a house in New Orleans
They call the Rising Sun
Ja maar het is zo moeilijkquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan moet je voor jezelf keuzes maken in hoeverre jij steeds de persoon wil zijn die ervoor zorgt dat je dit soort situaties blijft houden. Verzand aub niet in een knipperlicht relatie, maar wees duidelijk. Of aan, of uit.
Je bent jong, aantrekkelijk en arrogant, in Groningen vallen daar genoeg mannen voor, dat moet hij ook beseffen. Als hij je niet aanvoelt, je niet begrijpt of weigert zich een beetje in te leven, moet je duidelijk zijn.
Ik ben uitgepraat.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:25 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb zin om iedereen een glaasje wijn te geven en te gaan ouwehoeren over relaties, whihi
quote:
Join the club. Ik heb ook meer ontstekingen aan mijn keel en/of longen dan er vingers aan je handen zittenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:27 schreef Broekpaling het volgende:
Volgens mij heb ik longontsteking nummer 38 te pakken.
Het punt is ook dat ik helemaal geen zeur ben, hij mag van mij uitgaan wat hij wil en ik doe daar nooit moeilijk over. Maar dit is een gala en dat vind ik andersquote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is niet niet gemakkelijkDat gaat niet.
Omdat het voor hem ook kleine dingen zijn waar hij rekening mee zou moeten houden tov haar.
Bv niet steeds inwrijven dat ie uitgaat terwijl hij weet dat zij dat niet zo leuk vindt.
als hij nooit in gaat zien dat er van zijn kant ook wat aanpassing zou moeten komen, krijg je zelf steeds meer het idee dat jij je alleen maar aan moet passen en dat gaat je ook tegenstaan...
Mooi samengevat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |