Whehe, mijn vriendje moet met z'n tengeltjes van andere meisjes afblijvenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:24 schreef wolvendagen het volgende:
Bt, zal ik een keer bij jou komen slapen, dan doen we een leuke act voor je vriendje.
Daar hadden we het net nog overquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
You've got a point there. En mwah, als ik kijk hoe ik 10 jaar geleden was in de sexuele zin en hoe ik nu ben, dan zit daar toch wel redelijk wat verschil in![]()
Hoewel ik 10jr geleden ook al redelijk aan het experimenteren was
Ik vind 20 eigenlijk al te jong voor hemquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:23 schreef wolvendagen het volgende:
Als ik 18 ben, ben jij 35, maar dan ben ik wel legaal.JB?
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, niet jij eerst.Hij mag ook niet.
![]()
Je hebt geen paal in je kamer?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe, mijn vriendje moet met z'n tengeltjes van andere meisjes afblijven!
Maar een act moet kunnen.
Het is ook voor jou.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daar hadden we het net nog over
[..]
Ik vind 20 eigenlijk al te jong voor hem
Hij vindt zelf van niet overigens
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je hebt geen paal in je kamer?
EEN PAAL VOOR PAALDANSEN. ZO EEN IJZEREN.quote:
Ik vind 20 ook te jong voor mijquote:
Dan zit het voor de wet in ieder geval goed. Kans is alleen dat je dan weer dikke verkering hebt en niet meer wil!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:23 schreef wolvendagen het volgende:
Als ik 18 ben, ben jij 35, maar dan ben ik wel legaal.JB?
Truequote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je niet 10 jaar geleden zei gadverdamme bah jakkie zoiets zou ik nooit van m'n leven doen![]()
![]()
![]()
en het nu ineens wel wil.
Nee, helaas.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je hebt geen paal in je kamer?
Oh.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
EEN PAAL VOOR PAALDANSEN. ZO EEN IJZEREN.
Die van m'n vriendje is ook ijzersterk hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
EEN PAAL VOOR PAALDANSEN. ZO EEN IJZEREN.
Zeg, wat zit jij allemaal te willen dat ik ga concureren met meisjes van 18quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan zit het voor de wet in ieder geval goed. Kans is alleen dat je dan weer dikke verkering hebt en niet meer wil!![]()
[..]
True
Die moet van mij afblijven zeg je net.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die van m'n vriendje is ook ijzersterk hoor!
Nou, zoals het er nu uitziet ben ik nog wel even vrijgezel.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan zit het voor de wet in ieder geval goed. Kans is alleen dat je dan weer dikke verkering hebt en niet meer wil!![]()
[..]
True
Nee, met jou wil ik mijn leven delen en oud worden!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zeg, wat zit jij allemaal te willen dat ik ga concureren met meisjes van 18
Want? Je vader heeft je opgesloten tot je 18e?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou, zoals het er nu uitziet ben ik nog wel even vrijgezel.
Bt en Wd vinden het vast fijn om attributen genoemd te wordenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, met jou wil ik mijn leven delen en oud worden!![]()
Een meisje erbij, is zoals het zegt, voor een keer erbij![]()
Ik word toch ook niet jaloers op een vibrator, douchekop of andere attributen
In een SM kelder.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Want? Je vader heeft je opgesloten tot je 18e?
Ik had het over andere attributenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Bt en Wd vinden het vast fijn om attributen genoemd te worden
en
Jupquote:Op vrijdag 12 februari 2010 21:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die moet van mij afblijven zeg je net.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |