tvpquote:
Mijn winkelTJE? Ik ben de grootste van Nederlandquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een jaar al.Nee toch?
![]()
Heb je nog steeds je winkeltje?
Hoe is het met je kinderen?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:33 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Mijn winkelTJE? Ik ben de grootste van Nederlandooit
Ik vind die dingen vies en ze stinken.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Pistachenootjes![]()
Op de verpakking staat: bevat pistachenoot.
Wie had dat kunnen bedenken?
Mijn vasthouden, terwijl je haar daarmee neukt dan?quote:
Okequote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik vind die dingen vies en ze stinken.
heel goed! die slapen gelukkigquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoe is het met je kinderen?
Die heb je toch?Lang geleje.
![]()
Haring in tomatensaus ?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke![]()
Ik vind haring in tomatensaus ook vies en stinken
Wd?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mijn vasthouden, terwijl je haar daarmee neukt dan?
Dat lijkt me niet een erg gemakkelijke handeling.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
lolquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Pistachenootjes![]()
Op de verpakking staat: bevat pistachenoot.
Wie had dat kunnen bedenken?
Ja, teh fucking horror.quote:
Dan is het toch al te laatquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet een erg gemakkelijke handeling.
Zeker niet als jij je dan stil moet houden
Dudeeee.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wat?!quote:
Als je UPC hebt, heb je digitale radio.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb al veel chips enzo ingekocht voor verjaardagen en ook snoep, maar nog geen drinken en taart
Dus dat moet nog. Vind t wel leuk, heb alleen geen muziek bedacht ik me ineens
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, teh fucking horror.
Je zou maar een collega hebben die dat elke dag meebrengt op brood.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ARGGHH IMMA PIRATE.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ARGGHH IMMA PIRATE.
Dan doe je je ogen dichtquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mental image, and it looks stupid.
Er bestaan vele rare dingen op de wereld.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:40 schreef AskMe het volgende:
[..]
nog nooit van gehoord trouwens, maar bij de gedachte alleen al ..
Het lijkt me wel heel onhandig.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan doe je je ogen dicht![]()
Toch maar wachten tot je 18 bent![]()
Helaas wel jaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er bestaan vele rare dingen op de wereld.
BOH PICS VAN JE OMA!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik weet het niet,. zet wel tv aan ofzo
Mn oma komt ook
Huh? Nu?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik weet het niet,. zet wel tv aan ofzo
Mn oma komt ook
Ogen dicht doen, of wachten tot je 18 bent?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het lijkt me wel heel onhandig.
quote:
Slaap lekker en succes enzoquote:
Dat zei ik ook al, maar hij heeft t nu eenmaal in zn hoofdquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het lijkt me wel heel onhandig.
nee, op de verjaardag van de kindjesquote:
Heb ik gehad ja, is eruit sinds november 2009.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja.![]()
Jij heb een mooi gebit, beugel?
die laatstequote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb ik gehad ja, is eruit sinds november 2009.![]()
http://i46.tinypic.com/16c98qe.jpg
http://i45.tinypic.com/71616v.jpg
http://94.100.122.118/804(...)554969_5_AWPX_1.jpeg
Zijn nou niet de duidelijkste foto's G. Maar jeweet.
NEE dat wat jij voorstelde n00b.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:43 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ogen dicht doen, of wachten tot je 18 bent?![]()
[..]
Good night.quote:
He has weird thoughts.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al, maar hij heeft t nu eenmaal in zn hoofd
[..]
nee, op de verjaardag van de kindjes
Mooi gebit??quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja.![]()
Jij heb een mooi gebit, beugel?
Ok, dan ga ik wel een andere keer naar Crack_quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
NEE dat wat jij voorstelde n00b.
Jaquote:He has weird thoughts.
Logisch.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, das ook wel een van de redenen dat ik m zo leuk vind hoor
Ziet er mooi uit. Ik heb 2x een beugel gehad. Het zit nu wel recht maar ik denk dat ik weer die kaakverbreding neem en dan als dat weer klaar is een plaatje voor in je gehemelte iedere nacht.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb ik gehad ja, is eruit sinds november 2009.![]()
http://i46.tinypic.com/16c98qe.jpg
http://i45.tinypic.com/71616v.jpg
http://94.100.122.118/804(...)554969_5_AWPX_1.jpeg
Zijn nou niet de duidelijkste foto's G. Maar jeweet.
Pics van je gehemelte!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit. Ik heb 2x een beugel gehad. Het zit nu wel recht maar ik denk dat ik weer die kaakverbreding neem en dan als dat weer klaar is een plaatje voor in je gehemelte iedere nacht.
Ik vond me er toch beter uitzien ook al scheelt het millimeters.
Blijkt dat ik met mijn manier van praten en slikken er voor zorg dat mijn bovenkaak iedereen keer weer smaller wordt.Ik heb na die 1e kaakverbreding nooit zo'n plaatje voor m'n gehemelte gehad, dus het is weer terug bij af.
Oh daar had ik geen last van. En ik voelde me zwaar pimp met zilveren hoektanden en kiezen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:51 schreef wolvendagen het volgende:
Nee, oke ik ben blij dat ik dat niet heb gehad, ik zou de hele tijd slissen. Met zo een ding in me bakkes he.
Jij geilt wel op foto's of niet?quote:
Hebbie een hazenlippie?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hij schijnt erg hoog te zijn.
Zilver is zoooooo 1998.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oh daar had ik geen last van. En ik voelde me zwaar pimp met zilveren hoektanden en kiezen.
Naakt, liefst.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij geilt wel op foto's of niet?
Gedeelde hobbyquote:
Die hebben geen gehemelte.. dus ik dacht nou dan is het erg hoog want dan kan je naar zn oogkassen weet je. Maar jammer hey.quote:
Wtf.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die hebben geen gehemelte.. dus ik dacht nou dan is het erg hoog want dan kan je naar zn oogkassen weet je. Maar jammer hey.
Pics van je amandelen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wtf.Neuh, ik heb alles erop en eraan. Blinde darm en amandelen en die onzin bezit ik ook nog.
quote:
Fapse.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:00 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga mijn brakke zelf te bed doen. Adieu!
Jij wou picsquote:
Wat?quote:
Reetveter en weer? Is er iets wat ik niet weet?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij wou pics
Denk daar maar eens aan, als je je tong weer in Reetvreter stopt
Jij doet hem toch?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Reetveter en weer? Is er iets wat ik niet weet?
Nou dan, wat weet je dan nietquote:
Nee joh, we zijn hartstikke sociaal.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:11 schreef Lamon. het volgende:
Geen 1 user op die meet. Echt, klb is het afvoerputje voor mensenschuwe angsthazen (uitzonderingen nagelaten uiteraard, voordat iemand zich aangevallen voelt..).
Ah, dus ik ben een substitutequote:
Ahh, dat is wel lullig jaquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:11 schreef Lamon. het volgende:
Geen 1 user op die meet. Echt, klb is het afvoerputje voor mensenschuwe angsthazen (uitzonderingen nagelaten uiteraard, voordat iemand zich aangevallen voelt..).
Heb je gedronken?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Typisch klb, de lafste mensen hebben altijd de grootste bek, en fatsoen kennen ze ook niet.
En ik vond je nog wel leukquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Niemand kan iemand vervangen.
Ik hooooooooooou van Londenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:15 schreef Stuart het volgende:
@ Crack_, als je in Londen bent ben je welkom voor koffie![]()
Woohooquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik hooooooooooou van Londen
Ik ben daar naar de lion king geweest,![]()
Maar je dacht echt dat er een meet zou plaatsvinden?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Typisch klb, de lafste mensen hebben altijd de grootste bek, en fatsoen kennen ze ook niet.
Jij mag datquote:
Dibs.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neuh. Er is niet zoveel om over te praten. Behalve dat als dit uit gaat ik minimaal 5 jaar wacht voor ik weer een relatie begin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |