Hm. Ik ben sowieso niet zo van de series eigenlijk, ik denk dat ik het maar laat voor wat het is.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Er is zit ook weleens een leuk grapje in.
WAT BEN IK NU DAN?quote:
EEN DONKERBLAUWE MET EEN HEEL NAAR KNOPJEquote:
SERIEUS? WAT VOOR KNOPJE?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:17 schreef gers het volgende:
[..]
EEN DONKERBLAUWE MET EEN HEEL NAAR KNOPJE
Thanksquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:18 schreef Broekpaling het volgende:
Kolere, de oorlog van Irak in mijn maag en darmen.
Inkopper: hopen dat je jezelf opblaast dan.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:18 schreef Broekpaling het volgende:
Ze zijn allemaal de PM en MSN ingedokenquote:
Kan er ook niks aan doen ben dat ik zo beroerd ben.quote:
DOODSVERWENSINGBANquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Inkopper: hopen dat je jezelf opblaast dan.
Hilarisch!11 EINZZWEIDABEI!1
Ik voel me hier als minderjarige niet meer bij horen, discriminatiequote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal de PM en MSN ingedoken
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:18 schreef Broekpaling het volgende:
Was ik maar minderjarig, dan had dit topic meer potentiequote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik voel me hier als minderjarige niet meer bij horen, discriminatie
Broek!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:37 schreef Broekpaling het volgende:
Hoi.
DUS JE HAAT ME?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Was ik maar minderjarig, dan had dit topic meer potentie
Ja, maar ik nietquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Was ik maar minderjarig, dan had dit topic meer potentie
We hakken die honden de pan inquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niks aan de hand mensen, gewoon doorlopen
Ik heb zin om me te bezatten met wijn.quote:
Bohhh, jaa!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb zin om me te bezatten met wijn.Maar dat doe ik mezelf nu niet aan, dat overleef ik niet.
NEEquote:
Ik moet mezelf zoiezo weer een keertje bezatten, te lang geleden. Soms kan dat zo lekker zijn.quote:
Een jaar al.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:26 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Over 2 dagen een jaar!Dan ga ik weer roken
zoiezo huh?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik moet mezelf zoiezo weer een keertje bezatten, te lang geleden. Soms kan dat zo lekker zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |