jawel hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:32 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb daar altijd een dubbel gevoel bij. Ja, het heeft iets, vrouwen samen, maar uiteindelijk heb je er als man letterlijk geen fuck aan.
sorry schat als ikje fantasietje verpest, ga gerust verderquote:
Bitch please.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Is een optie. Hoewel je dan waarschijnlijk alleen op hem zal geilen en het gewoon seks in dezelfde ruimte is
[..]
Dan heb jij nog geen goeie triootjes meegemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Ben je ook.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dan nog geloven dat ik dat ben![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bitch please.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bitch please.
You've ruined it!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
quote:
Helemaal geen, en ik ben het ook niet van plan.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:35 schreef Adolecens het volgende:
Dan heb jij nog geen goeie triootjes meegemaakt
Ja, kijk naar hem ik bedoel HELLOOOO. HOW YOU DOIN.quote:
Dat zou wel eens heel goed kunnen kloppen. Tenzij iemand anders een foto stuurt en je verteld dat ik dat benquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:37 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat ik geen PM ga krijgen.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:37 schreef Crack_ het volgende:
ok, prima. Maar doen moet je niet zo'n statement makenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Helemaal geen, en ik ben het ook niet van plan.
Te experimenteel voor mijn smaak.
Van mij?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:37 schreef Crack_ het volgende:
Crack_ doe eens een recensie over mij?!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, kijk naar hem ik bedoel HELLOOOO. HOW YOU DOIN.
Ik heb nog nooit pics van jou gezien.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Crack_ doe eens een recensie over mij?!
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Crack_ doe eens een recensie over mij?!
Ik wel, en hij is knapquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit pics van jou gezien.
Doe maar rustigquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:39 schreef Bragi het volgende:
[..]
Van mij?
Jawel, hoor. Maar het is een lap tekst, dus ik ging eerst even kleine dingetjes doen(zoals hier posten
)
heb je een beetje tieten?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |