quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit pics van jou gezien.
quote:
quote:
Jou geloof ik ook niet meer, ik wantrouw alles in klb, aangezien het aantal mensen wat aan trio's doet relatief klein is.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
[..]
ok, prima. Maar doen moet je niet zo'n statement maken
Ja.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
heb je een beetje tieten?
Groetjes,
Juicyhil.
Whehehehequote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ben ik nou dom? Ik weet niet wat peng is.
geil. neuken?quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zal altijd op je blijven wachten.
Is ie lief?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:46 schreef L0t.. het volgende:
Er stond zo een zwerfkatje voor onze deur. Superdun, vieze oogjes, rasperige ademhaling..Hebben 'm gevangen, dierenambulance gebeld en nu komen ze 'm zo ophalen
Mij wel, als je zou weten hoe ik eruit zie.quote:
Nopequote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Had je die gisteren ook niet gepost?
Je hoeft me ook niet te geloven hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jou geloof ik ook niet meer, ik wantrouw alles in klb, aangezien het aantal mensen wat aan trio's doet relatief klein is.
En dan nog...als ik nou gewoon seks wil op een normale manier, niet met 2 vrouwen, handboeien, leren pakken, maskers, zweepjes of andere ongein...
Maar ik heb die discussie al eens met iemand anders gevoerd, die zei dat ik alleen van "vanille-seks" hou, maar ook met leuke standjes en een leuk voor en naspel kan het best spannend zijn.
Ik weet het niet, hij is nogal schuw.. Durf 'm niet echt aan te raken ofzo. We hebben zelf 2 katten dus kom er het liefst zo min mogelijk bij in de buurt voor het geval het allerlei ziektes heeft enzo..quote:
Wel, ik was een lekker ding, Ado is knap, en zelfs ZH was blijkbaar leuk.quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:44 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
geil. neuken?
Groetjes,
Juicyhil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |