Nee hoor wij zijn heel netjesquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als dat geen neuken zal worden.
Ik blijf thuisquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor wij zijn heel netjes
Oquote:
Dan "kom" ikquote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O![]()
Dat zeg ik omdat ik niet wil dat mensen een verkeerd beeld van ons krijgenKom je toch?
Tot straksquote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:06 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan "kom" ik![]()
Even de koffie opdrinken![]()
Was vergeten de kadootjes in te pakken
naar wat?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:17 schreef jitzzzze het volgende:
Ben al sinds 9 uur vanmorgen naar SPSS aan het staren
Telefoon kopen?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:21 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben telefoon verslaafd. Ik ben in Rotterdam met mijn zusje.
Nee G, ik heb een BlackBerry Bold 9000. Wat wil ik nog meer? Niets, indeed.quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee G, ik heb een BlackBerry Bold 9000. Wat wil ik nog meer? Niets, indeed.
quote:
Je moest eens weten hoeveel e-mails ik ontvang die puur zakelijk zijn.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:56 schreef jitzzzze het volgende:
Een BlackBerry hebben, maar geen zakelijke gebruiker zijn![]()
Voor iemand die nog geen eens 20 is? Ik kan het me niet voorstellen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel e-mails ik ontvang die puur zakelijk zijn.
Examenjaar G. En ik heb gewoon goede contactjes.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Voor iemand die nog geen eens 20 is? Ik kan het me niet voorstellen.
quote:Swedish lawmaker defends alleged drag-queen junket
In Parliament he's Fredrick Federley, a serious and respected representative of the small Center Party. But a few times a year he becomes Ursula, a "grandiose diva" with curved eyelashes, pouting lips and skimpy dresses.
In tolerant Sweden, the 31-year-old politician's cross-dressing habit only became an issue this week, when critics questioned who accepted an alleged junket to the sun-soaked Canary Islands: Fredrik the lawmaker or Ursula the drag queen?
Prima, ik deed op mijn 17e examen. Dat zegt dus niets voor mij.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Examenjaar G. En ik heb gewoon goede contactjes.
Ja. Minimaal, omdat model staan.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Prima, ik deed op mijn 17e examen. Dat zegt dus niets voor mij.
Goede contactjes is leuk, maar waarin? Verdien je daar centen mee?
Model voor wat?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja. Minimaal, omdat model staan.
Mensen hun portfolio tot nu toe. En voor mijn eigen. Maar goed, das dus minimaal.quote:
Maar daarvoor krijg je wel een shitload aan mailtjes?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mensen hun portfolio tot nu toe. En voor mijn eigen. Maar goed, das dus minimaal.
Mneu, geen shitload. De meeste emails krijg ik van fotoboek, gister mn inbox geleegd 104 fobo-mails.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar daarvoor krijg je wel een shitload aan mailtjes?
Maar dat zijn dus geen zakelijke mails, of wel?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mneu, geen shitload. De meeste emails krijg ik van fotoboek, gister mn inbox geleegd 104 fobo-mails.![]()
Ik was toch ook niet super serious.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar dat zijn dus geen zakelijke mails, of wel?
Nee, ik zeker wel toen ik dat zeiquote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik was toch ook niet super serious.
Ja.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ik zeker wel toen ik dat zei
Ja.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ik zeker wel toen ik dat zei
Je mag best je falen toegeven, hoor.quote:
Als ik faal dan geef ik dat heus wel toe. Echter heb ik vandaag nog niet gefaald.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:39 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je mag best je falen toegeven, hoor.Word je groot van.
Het huis nog niet uit geweest dus.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als ik faal dan geef ik dat heus wel toe. Echter heb ik vandaag nog niet gefaald.
Nee inderdaad. Het is koud, de koelkast en voorraadkast zit vol en ik moet een opdracht maken voor school.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het huis nog niet uit geweest dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |