Mooi!quote:
Meestal.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Allebei met abo.Gebruik je ze ook echt alle twee? Alleen deze toch?
Watjequote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:43 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga het niet redden tot de opening van de WS, I am tired cat.
SUE ME.quote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
SUE ME.![]()
Ik ga nu slapen, ik doe als ik wakker ben terugsturen oke.![]()
Slaap lekker.
Ik wilde trouwens bijna uit pure meligheid vanmiddag Vader Jacob doen, maar ik mag niet meer op youtube, al mijn accounts zijn voorgoed verdwenen, dus als ik nog een filmpje wil posten moet ik een andere optie vinden. MySpace doet ook aan video's toch?quote:
Ehmmm, geen idee?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:52 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik wilde trouwens bijna uit pure meligheid vanmiddag Vader Jacob doen, maar ik mag niet meer op youtube, al mijn accounts zijn voorgoed verdwenen, dus als ik nog een filmpje wil posten moet ik een andere optie vinden. MySpace doet ook aan video's toch?
Vimeo!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:52 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik wilde trouwens bijna uit pure meligheid vanmiddag Vader Jacob doen, maar ik mag niet meer op youtube, al mijn accounts zijn voorgoed verdwenen, dus als ik nog een filmpje wil posten moet ik een andere optie vinden. MySpace doet ook aan video's toch?
Merci, jij ook alvast.quote:
Volgens mij wel. Maar ik heb al iets mooiers onder de knie, binnen een week gooi ik een filmpje je kant op, en je moet hem echt kopen, hij is qua aanslag zo goed, al heeft hij verder geen mogelijkheden ofzo, gewoon de eerste piano instelllen, die is het meest natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ehmmm, geen idee?Ik denk het wel?
Morgen ga ik oppassenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:58 schreef Adolecens het volgende:
Ik ga zo ook maar eens slapen denk ik...
Nog een paar slokjes bier en dan bed in![]()
En morgen carnaval!![]()
![]()
Wat ga jij doen Crack_?
Ga je ook verkleed?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:58 schreef Adolecens het volgende:
Ik ga zo ook maar eens slapen denk ik...
Nog een paar slokjes bier en dan bed in![]()
En morgen carnaval!![]()
![]()
Wat ga jij doen Crack_?
Ga je niet carnavallen??quote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Morgen ga ik oppassen
En ja, ik ga nu nog chips pakken!
Hahaha, neee doenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ga je niet carnavallen??![]()
Nep Brabo![]()
Ik ga niet verkleed volgens mij, ik heb niks en JB kwam aan met een Donald Duck pak, dat weiger ik
Neequote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaha, neee doen!!
En waarschijnlijk ga ik zondag even, ik heb op dit moment gewoon niet zo heel erg veel zin in carnaval
Dramaqueen, je gaat me toch niet vertellen dat je ECHT pijn hebt vanwege de break-up met ZH? Hij is precies zo raar gaan doen als je zei dat hij niet zou zijn, hij begreep je helemaal enzo...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaha, neee doen!!
En waarschijnlijk ga ik zondag even, ik heb op dit moment gewoon niet zo heel erg veel zin in carnaval
Nouja, ik ben die relatie niet begonnen om het uit te maken, dus ja tuurlijk doet het pijn. En dit gedoe op fok maakt het eigenlijk alleen maar ergerquote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dramaqueen, je gaat me toch niet vertellen dat je ECHT pijn hebt vanwege de break-up met ZH? Hij is precies zo raar gaan doen als je zei dat hij niet zou zijn, hij begreep je helemaal enzo...
Echt, ballenstudentjes...ik zou het als ik jou was meer in de hoek zoeken van de kennissen en vrienden van Rainbows, die kent een heleboel echt aardige mensen van je leeftijd.
Wanneer je er weer aan toe bent natuurlijk.
Ja het is atlijd wel leuk om die kindjes zo blij te zienquote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee![]()
Ga je gezellig met ons mee, die kinderen blij zien rondlopen en wij een biertje drinken. Verder doen wij er ook niks mee
Maar snap je wel
Ik ga slapen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |