Komt dat tweede niet van die filmpjesquote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft zich heel lang Ylva en Charlie the Unicorn genoemd.
Je had ook naar Studio Sport motten kijken, HD ALLEZZZZ.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:11 schreef Bragi het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
Tsja Mij ging het net wat te snel.![]()
Niet iedereen heeft HD, toch!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je had ook naar Studio Sport motten kijken, HD ALLEZZZZ.
Ik was het aan het typen en bedacht me ineens dat JB en ik ook wel eens zo hebben gezeten, notabene in dezelfde kamer. Maar dat was dan wel een grapjequote:
Ik vond dat wel wat voor jou (en Lamon.)quote:
D to the ie denkt dat alles wat zich binnen haar muren begeeft ook van toepassing is op de rest van de wereld.quote:
Hey, wil je me niet vergelijken met... is 'ie er nog?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik vond dat wel wat voor jou (en Lamon.)
Jonge, we hebben bijna 3D tv en jij hebt nog niet eens UPC.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:15 schreef Bragi het volgende:
[..]
D to the ie denkt dat alles wat zich binnen haar muren begeeft ook van toepassing is op de rest van de wereld.
Dat zeg ik dus:quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jonge, we hebben bijna 3D tv en jij hebt nog niet eens UPC.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:15 schreef Bragi het volgende:
[..]
D to the ie denkt dat alles wat zich binnen haar muren begeeft ook van toepassing is op de rest van de wereld.
And this is when my ignore mode turned on.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:17 schreef Bragi het volgende:
En ik ben liever een pauper dan iemand die de constante neiging heeft om op te scheppen of om af te geven op anderen die iets niet hebben.
Nee, ik gok dat hij iets erger isquote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:15 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hey, wil je me niet vergelijken met... is 'ie er nog?
En wanneer ga je op kamers en moet je het met een 37cm tv'tje doen?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jonge, we hebben bijna 3D tv en jij hebt nog niet eens UPC.
Cheers!quote:
Je was in je eentje op de meet ?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:18 schreef Lamon. het volgende:
Hihi, dramatiek omdat ik de enige op de meet was, zo onverwachts weer.
Neuhneuh, mijn vader wil de tv die nu beneden hangt dan aan mij meegeven en een grotere nemen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, ik gok dat hij iets erger is![]()
[..]
En wanneer ga je op kamers en moet je het met een 37cm tv'tje doen?
Jij begon me pauper te noemen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
And this is when my ignore mode turned on.
Dat is toch die man die vond dat vijftien oud genoeg was, omdat hij ook zo oud was?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Neuhneuh, mijn vader wil de tv die nu beneden hangt dan aan mij meegeven en een grotere nemen.Maar deze is al supergroot.
Bingo.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat is toch die man die vond dat vijftien oud genoeg was, omdat hij ook zo oud was?
Uiteraard, het is klb he, je weet wat ik zei op msn.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je was in je eentje op de meet ?
Niks meer aan toe te voegenquote:
Wie hadden er gezegd dat ze zouden komen?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Uiteraard, het is klb he, je weet wat ik zei op msn.
Ik vind het zelfs een vreemd fenomeen hoe die mensen zich allemaal in 1 subforum op een willekeurige forumsite weten te vinden.
Kijk maar uit, hij heeft ook veel klonen hier, waarvan je ze niet eens door hebt.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
And this is when my ignore mode turned on.
Ze doet maar. Ze weet ook wel dat ik een punt heb en dat zij begon met de pauper-opmerking. Ik zei alleen iets soortgelijks terug.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Kijk maar uit, hij heeft ook veel klonen hier, waarvan je ze niet eens door hebt.
Ik heb de namen niet onthouden, maar ze staan vereeuwigd in het topic, dus dat wordt weer uitlachen de komende weken.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie hadden er gezegd dat ze zouden komen?
Ik heb ook een kloon, maar ik zeg niet wie want dan is het geen kloon meer.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Kijk maar uit, hij heeft ook veel klonen hier, waarvan je ze niet eens door hebt.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:27 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb de namen niet onthouden, maar ze staan vereeuwigd in het topic, dus dat wordt weer uitlachen de komende weken.
Ik steun WD omdat ze een aardig meisje is, jij bent gevat en grappig, maar veel te manipulatief.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:27 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ze doet maar. Ze weet ook wel dat ik een punt heb en dat zij begon met de pauper-opmerking. Ik zei alleen iets soortgelijks terug.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik steun WD omdat ze een aardig meisje is, jij bent gevat en grappig, maar veel te manipulatief.
WD heeft voor mij altijd gelijk. Sowwy..
Nee, Lamon en Lamon. zijn mijn enige accounts en allebei met abo, ik ben niet zo voor klonen. Slecht voor eerlijke discussies.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb ook een kloon, maar ik zeg niet wie want dan is het geen kloon meer.Heb jij kloons?
Dat wat je over mij zegt zal ik niet ontkennen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik steun WD omdat ze een aardig meisje is, jij bent gevat en grappig, maar veel te manipulatief.
WD heeft voor mij altijd gelijk. Sowwy..
Allebei met abo.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:33 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, Lamon en Lamon. zijn mijn enige accounts en allebei met abo, ik ben niet zo voor klonen. Slecht voor eerlijke discussies.
Het zou me niets verbazen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:35 schreef Adolecens het volgende:
Die gebruik ik als er niks te doen is in de SC, zodat ik tegen mezelf kan lullen
Eeey Adoquote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:35 schreef Adolecens het volgende:
Die gebruik ik als er niks te doen is in de SC, zodat ik tegen mezelf kan lullen
Wie de neuk ben jij dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |