Dude.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:48 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wel, ik was een lekker ding, Ado is knap, en zelfs ZH was blijkbaar leuk.
Wie is er dan lelijk?
Hoi!quote:
Ik weet niet of ik jou kan vertrouwenquote:
Mooi?? That's all??quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:49 schreef Maisnon het volgende:
M'n oma vond het schilderij trouwens mooiwe hadden met de hele familie samen gegeten, dat is echt onmogelijk lang geleden dat we dat met die kant van de familie hebben gedaan
Ik jou ookquote:
Buscemi? Jawel, hoor.quote:
Dat had ik nu niet verwacht.quote:
Jij zou mij ook doen.quote:
Ja jawel hoor ze vonden het allemaal prachtig maar dit is een familie voor wie emoties uiten netzoiets is als groetjes onder je post zetten, dat doe je gewoon niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mooi?? That's all??
Geen emotie? Had je hem nog ingelijst?
Wij hebben een andere rolverdeling, ik doe jouquote:
Da's dan weer jammerquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat had ik nu niet verwacht.
Jawel.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoi!![]()
[..]
Ik weet niet of ik jou kan vertrouwen
ok, misschien bedankt ze je nog een keer persoonlijk. Ben wel benieuwd. Ik vond het in ieder geval een supermooi gebaarquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:55 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja jawel hoor ze vonden het allemaal prachtig maar dit is een familie voor wie emoties uiten netzoiets is als groetjes onder je post zetten, dat doe je gewoon niet.
Mooi gebitquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:54 schreef Bragi het volgende:
Eigenlijk bést een lekker ding:
[ afbeelding ]
Crack_, vind je hem knap?
Bragi, niemand zou jou doen. Dat weet je best.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:54 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jij zou mij ook doen.
Als ik ouder was.
Dat laatste is wel belangrijk jaquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:54 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jij zou mij ook doen.
Als ik ouder was.
Hee, ik doe jou ook weleensquote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wij hebben een andere rolverdeling, ik doe jou![]()
[..]
Da's dan weer jammer
Hoeveel lentes ben je dan?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat laatste is wel belangrijk ja
[..]
Hee, ik doe jou ook weleens
Shut up, oké!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bragi, niemand zou jou doen. Dat weet je best.
Ja, duh.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:55 schreef Maisnon het volgende:
Maar jullie herkennen de film toch wel
Ik voel je.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:59 schreef Bragi het volgende:
[..]
Shut up, oké!Dit forum is het enige waar ik me nog een beetje lekker kan voelen.
In het echt wil niemand me.
Ik vind iedereen knap, weet je toch!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:54 schreef Bragi het volgende:
Eigenlijk bést een lekker ding:
[ afbeelding ]
Crack_, vind je hem knap?
Tof!!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:00 schreef Maisnon het volgende:
Ado, ik ga trouwens nog wel die foto van je natekenennu heb ik er weer tijd voor.
Maar niet nu en dit weekend
Bioshock 2, carnaval, slapen en naar de film.
Ik voel me net zo iemand die dat dan als MSN naam heeft en er niet isof Lamon die angstvallig laat zien dat ie sociaal bezig is (no offence)
trusten
quote:
Ach, wie geeft er nou iets om 20k posts johquote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:04 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb mijn 20k post gemist.
En mijn zusje zingt of huilt, ik kan geen onderscheid maken.
http://www.dumpert.nl/mediabase/829051/d0045fb7/rodelcrash.htmlquote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:05 schreef Bragi het volgende:
Iemand een link naar het filmpje van die rodeldude?
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:06 schreef wolvendagen het volgende:
Sanna zegt:
Ben je aan het zingen of wat?
Ylva zegt:
Jaaa
zit een beetje mee te dingensen
Sanna zegt:
Ik hoor je kattengejank G
staat op dumpert.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:05 schreef Bragi het volgende:
Iemand een link naar het filmpje van die rodeldude?
Ben je nou met je zusje in het zelfde huis aan het msn'en?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:06 schreef wolvendagen het volgende:
Sanna zegt:
Ben je aan het zingen of wat?
Ylva zegt:
Jaaa
zit een beetje mee te dingensen
Sanna zegt:
Ik hoor je kattengejank G
Ik lig in bed, waarom zou ik naar haar kamer lopen. Dat beschadig ik én mijn oren én ik moet weer zo terug in bed kruipen dat ik weer lekker zit/lig.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ben je nou met je zusje in het zelfde huis aan het msn'en?
Mijn zusje heeft zich heel lang Ylva en Charlie the Unicorn genoemd.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:09 schreef Maisnon het volgende:
Charlie del Ylva
Zij was het liefje van die lange
Doe ik ook weleens.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ben je nou met je zusje in het zelfde huis aan het msn'en?
Thanks!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/mediabase/829051/d0045fb7/rodelcrash.html
Tsja Mij ging het net wat te snel.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 01:08 schreef Maisnon het volgende:
[..]
staat op dumpert.
Ik snap niet dat ie zo makkelijk kon omklappen daar, op het filmpje zie je best duidelijk wat er gebeurt en zoiets zou gewoon niet moeten kunnen, of betere hekken /kussens ofzo en geen metalen pilaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |