quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:25 schreef Bragi het volgende:
[..]is dood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha, Lamon heeft heleboel stijve penissen gezien in z'n leven!!@!!1!1!!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
De meeste penissen zijn krom, gek!
Oh nee, alsjeblieft nietquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:25 schreef Bragi het volgende:
[..]
Of wij dromen over hetzelfde. Of nog erger... WIJ ZIJN EEN EN DEZELFDE!!!
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hahaha, Lamon heeft heleboel stijve penissen gezien in z'n leven!!@!!1!1!!
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:25 schreef Bragi het volgende:
[..]Mijn telefoon weergeeft spoilers standaard. But thanks, like I didn't know.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Ja, dat bedacht ik me toen ik het al geplaatst had.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn telefoon weergeeft spoilers standaard.
Ik heb in mijn leven wel eens een erotische film gekeken ja.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hahaha, Lamon heeft heleboel stijve penissen gezien in z'n leven!!@!!1!1!!
Omdat ze blij waren hem überhaupt gevonden te hebben?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb in mijn leven wel eens een erotische film gekeken ja.
En het helpt ook dat ik nooit een vrouw heb horen zeggen: Hee, je penis is krom, dat is gek zeg!!
Uit dat laatste trek jij de conclusie dat andere penissen dus ook krom zijn?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb in mijn leven wel eens een erotische film gekeken ja.
En het helpt ook dat ik nooit een vrouw heb horen zeggen: Hee, je penis is krom, dat is gek zeg!!
Zo flauw, maar toch:quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Omdat ze blij waren hem überhaupt gevonden te hebben?
Ik spuug op recensies, ik bepaal zelf wel of ik de film leuk vind.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:28 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, dat bedacht ik me toen ik het al geplaatst had.
Veel plezier in ieder geval. Wil de film eigenlijk ook nog wel zien. Al zijn de recensies niet laaiend enthousiast.
Gaan we dit echt doen?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:29 schreef Bragi het volgende:
[..]
Uit dat laatste trek jij de conclusie dat andere penissen dus ook krom zijn?
Misschien zeiden ze wel niks omdat ze je niet wilden kwetsen......
True, true.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik spuug op recensies, ik bepaal zelf wel of ik de film leuk vind.
Wat precies? Ik weet niet waar ik op dit moment mee bezig ben, of wat ik van plan ben om te doen, dus ik zou niet weten of we 'dit' echt gaan doen.quote:
Volgens mij wil Lamon hem komen laten zienquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:34 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wat precies? Ik weet niet waar ik op dit moment mee bezig ben, of wat ik van plan ben om te doen, dus ik zou niet weten of we 'dit' echt gaan doen.
Deze discussie voeren.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:34 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wat precies? Ik weet niet waar ik op dit moment mee bezig ben, of wat ik van plan ben om te doen, dus ik zou niet weten of we 'dit' echt gaan doen.
Correctie:quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:40 schreef jitzzzze het volgende:
Lamon en zijn matties op de meet:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |