Ja best wel vaak. Maar dat is ook gewoon omdat ik hier alleen m'n ei kwijt moet met ruzies jaquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:08 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Zonder downs geen ups zullen we maar zeggen
Het is best vaak ruzie toch? of valt dat gewoon veel op omdat je er dan over begint
Waar heb ik deze vraag dan nog meer gesteld? Precies, nergens.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:16 schreef Bragi het volgende:
[..]
In welke context het is geplaatst maakt niet uit, zo'n vraag telkens stellen kan ook irritatie opwekken jegens jouw persoontje.
En die vraag serieus?Je zou 'm in principe in élk topic kunnen stellen. Dus wat heeft het voor toegevoegde waarde?
Dat zou ook kunnenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sommige mensen zullen er vast niet tegen kunnen, daar heb je echt wel gelijk in. Maar eigenlijk de meeste mensen waarmee ik veel mee om ga die hebben er niet echt problemen mee.
Jitzze, ik ben een lastig meisje om te snappen en ik heb een dikke handleiding wil je me ooit snappen. Misschien is het beter als ik ophou met gekke vage dingen zeggen, dan is het ook opgelost!
Net als kurk_droog dat altijd deed wanneer ie foutzatquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nu gaat ie nom nom nom zeggen waarschijnlijk.
Nee man, dat doe ik niet altijd.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat beweer ik toch ook nergens?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waar heb ik deze vraag dan nog meer gesteld? Precies, nergens.
Dat je iets deed, wat iets teweegbracht of kon teweegbrengen, wat je Crack_ juist ontraadde.quote:Wat wil je eigenlijk zeggen, beste IQM?
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oh zo, ja, ik ben ook geen heilig boontje.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:19 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat beweer ik toch ook nergens?
[..]
Dat je iets deed, wat iets teweegbracht of kon teweegbrengen, wat je Crack_ juist ontraadde.
Pics?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
De leukste user van FOK! was er, dus wel tof eigenlijk.
Hahaha Lamonquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wie dan? D_B? Maikuuul?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het maakte me verder ook niet zoveel uit, maar het viel me wel even op, omdat ik je dus net daarvoor bezig zag in m'n eigen topic.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh zo, ja, ik ben ook geen heilig boontje.
Whehehequote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:21 schreef Bragi het volgende:
[..]
Het maakte me verder ook niet zoveel uit, maar het viel me wel even op, omdat ik je dus net daarvoor bezig zag in m'n eigen topic.
Oh ja, dat las ik gisteren ook ergens.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:22 schreef jitzzzze het volgende:
Oh ja, voor ik het vergeet: On nom nom nom, lamon, je pikkie is krom.
Hee, terwijl jij aan het ruzieen was met je vriendje, zat ik aan een biertje, dus zo erg is het ook weer niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:20 schreef Breathtaking het volgende:
Ik vind het serieus zielig voor je Lamon..
Als wij dat beide ergens gelezen hebben, dan denk ik niet dat jij dat gedroomd hebt. Tenzij jij over het minipikkie van Lamon droomtquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:23 schreef Bragi het volgende:
[..]
Oh ja, dat las ik gisteren ook ergens.Was dat in dit topic?
't Was in ieder geval iemand die ik verder niet kende die het zei.
Of heb ik dit nu ook gedroomd?![]()
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:24 schreef wolvendagen het volgende:
The Imaginarium of Doctor Parnassus begint zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
De meeste penissen zijn krom, gek!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:22 schreef jitzzzze het volgende:
Oh ja, voor ik het vergeet: On nom nom nom, lamon, je pikkie is krom.
Of wij dromen over hetzelfde. Of nog erger... WIJ ZIJN EEN EN DEZELFDE!!!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als wij dat beide ergens gelezen hebben, dan denk ik niet dat jij dat gedroomd hebt. Tenzij jij over het minipikkie van Lamon droomt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |